Dus dan gaat-ie parttime helpen in Huissen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen in het zomerseizoen, in de winter werkt hij in een Nederlands feestcafé, dacht ik.
Misschien op afstand, net als Tonja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dan gaat-ie parttime helpen in Huissen?
"Ik zal het even voor je uittekenen, Johan!"quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien op afstand, net als Tonja.
Of voor die halvezool die alle auto's van Woensel vrolijk volplakte met stickers van de PVDT.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een spannende OP.
Geen rol voor Adje weggelegd?
Stephan brrrrquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of voor die halvezool die alle auto's van Woensel vrolijk volplakte met stickers van de PVDT.
OMGquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:59 schreef beequeen het volgende:
Ik zag dat die kruknegert ook weer aanwezig is.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pb postte de chat gisteren, daar was hij aanwezig. Hij had alles onder controle, zei hij.
Nog niet de huid schieten voordat de beer 'm uitgetrokken heeft hé?quote:
de telegraafquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef pullup het volgende:
Dat gaat vast helemaal goed komen met dit ingespeelde duo.:)
Het gaat dan ook vooral om andere slachtoffers, begreep ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:33 schreef pullup het volgende:
Welke gek gaat daar nu een boek over schrijven
Aandachtsgeil? Welneequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch echt heul droevig.
Gelezen in SHO.
Vlemmix en Rens hebben elkaar wel gevonden, zeg. Dat belooft nog veel goedsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef beequeen het volgende:
Gelezen in SHO.
Wat bijzonder onsmakelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef beequeen het volgende:
Gelezen in SHO.
Men weet van gekkigheid niet meer wat te doen ppfff!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef beequeen het volgende:
Gelezen in SHO.
Inderdaad. Als elk normaal mens zijn neus ophaalt voor de klus, is er altijd nog die Vlemmix.quote:Dit is echt iets voor mij. Als er iets geks is, weten ze me altijd wel te vinden", vertelt Vlemmix.
Gaat leuke streams opleveren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vlemmix en Rens hebben elkaar wel gevonden, zeg. Dat belooft nog veel goeds
Je bent wel erg snel tevredenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
En geweldig publiek is er verzameld hier..
Tssss... ja jij voegt iets toe ....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww.. jee..ook dat nog..
Nog eentje allemaal!!!![]()
![]()
Deed ik idd...tot algemeen nut en vreugde voor allen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:57 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tssss... ja jij voegt iets toe ....
Was anders best even gezellig gisteravond toch?quote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Denk jij nou echt dat ik terug wil naar hoe het allemaal begon? Neuh... Blijven jullie maar lekker hangen...
owquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Was anders best even gezellig gisteravond toch?
Poffer dit is echt heel triestquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef beequeen het volgende:
Gelezen in SHO.
Maar waar test hij mee, dat is de vraagquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh met dat testen is nix mis..
Testen of de testen werken, heel belangrijk..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar waar test hij mee, dat is de vraag
Meld het maar als er echt iets voorvaltquote:
Heb je weleens op een chat hè dat meerdere het niet eens zijn enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gm.
Een voor allen.
Maar vooral allen op 1![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |