quote:Op maandag 16 september 2013 10:10 schreef Iwanius het volgende:
Even iets anders: Wat is dat toch met De Vlem elke keer en zijn projecten?
Heeft die man een soort waanidee dat hij ooit zal doorbreken in het Hilversumse wereldje?
Dat John de Mol zit te wachten op een van zijn ideeën/ opgestarte projecten als die zelf een gigantisch team van mensen heeft die dag in dag uit alleen maar formats bedenken?
Daarbij: Heeft de Vlem geen normale baan zoals wij of is hij al dik gefortuneerd dat hij zich hiermee 24/7 kan bezighouden?
Komop.. via Ustream, zonder modjes.. je zit al te genieten..quote:Op maandag 16 september 2013 00:27 schreef BendeBielzen het volgende:
Terug naar waar het allemaal begon...Mij niet gezien
quote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Komop.. via Ustream, zonder modjes.. je zit al te genieten..
Misschien morgen welquote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Denk jij nou echt dat ik terug wil naar hoe het allemaal begon? Neuh... Blijven jullie maar lekker hangen...
Nahh, je hebt nou een knappe bril om allemaal goed te bekijken, en je verveeld je toch de kolere schat ik zo in...quote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Denk jij nou echt dat ik terug wil naar hoe het allemaal begon? Neuh... Blijven jullie maar lekker hangen...
Nope jammer voor jequote:Op maandag 16 september 2013 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, je hebt nou een knappe bril om allemaal goed te bekijken, en je verveeld je toch de kolere schat ik zo in...
Hij mag wel opschieten als hij nog een paar kijkers wil trekken voordat Utopia begint.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Het lijkt er nu toch op: de websites zijn weer online
http://www.onlinetvkijken.nl/
http://www.studiovlemmix.tv/
En ook de chat is weer toegankelijk
http://www.ustream.tv/channel/studio-vlemmix2
Is ter verder al iets van een programma bekend behalve tekenen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:38 schreef tonja het volgende:
Vlemmix hoopt deze maand al te gaan streamen
Nope, niet bij mij iig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Is ter verder al iets van een programma bekend behalve tekenen?
Leuk voor je tonja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:38 schreef tonja het volgende:
Vlemmix hoopt deze maand al te gaan streamen
Echt? Waar zag ;je dat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk voor je tonja.![]()
Ik zag dat die kruknegert ook weer aanwezig is.
Pb postte de chat gisteren, daar was hij aanwezig. Hij had alles onder controle, zei hij.quote:
Och ermquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pb postte de chat gisteren, daar was hij aanwezig. Hij had alles onder controle, zei hij.
Hij is wel zijn wilde haren kwijt, zag ik op zijn FB. Althans, zijn wilde haardos.quote:
Dus dat!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Alsido erbij betrokken is, is het zo voor elkaar. Dan hoeven er alleen nog maar wat kabeltjes aangesloten worden en leuke dingetjes bedacht worden. Verder moeten er dan nog aparte mailadressen worden gecreëerd voor ieder programma en die moeten dan vervolgens weer leiden naar een centraal mailadres met één grote inbox die tevens als prullenbak fungeert.
Ik denk dat ze over een week of 2 a 20 wel zover zijn dat Alsido het geluid kan gaan zitten verprutsen.
Hij is net terug uit Spanje. Misschien heeft hij wel 2 maandjes over om de Vlem chat/stream op te starten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft Peter ook gevraagd maar die heeft natuurlijk vanaf 1 januari andere verplichtingen.
Jij dacht aan de kabelgootjesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!
Ik moest hardop lachen toen ik zijn naam zag op de chat.
Zoiets ja! Huissen kan wel wat kabelgootjes gebruiken, dunkt mij.quote:
André Pronk, puhlease.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
2 maandjes is net genoeg voor hem om z'n haar in model te brengen. Ik verwacht dat er een grote rol voor André Pronk weggelegd zal zijn in SV2. Die was immers ook met een eigen tv-programma begonnen op YT. Van de 3 uitzendingen gingen er al 2,5 over Vlemmix cs.
Zo masochistisch zal ze toch niet zijn?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal Liesbeth ook weer meedoen? Of zal ze van haar ouders niet meer zo laat thuis mogen komen?
Huh? Dat heeft hij allang gedaan toch? Dat was Annie ofzo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:51 schreef tonja het volgende:
Vlemmix: 'Er gaat veel groots aankomen' en 'We gaan live het graf in de kelder openmaken, dat wordt heftig'.
Pm op facebook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Dat heeft hij allang gedaan toch? Dat was Annie ofzo.
Waar lees je dat?
Liesbeth.....wie is dat ook al weer? Ik ben het even kwijt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal Liesbeth ook weer meedoen? Of zal ze van haar ouders niet meer zo laat thuis mogen komen?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liesbeth.....wie is dat ook al weer? Ik ben het even kwijt.
Nou ik kom niet zelf in beeld, alleen mijn geteken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:56 schreef Copycat het volgende:
Misschien ligt er nu wel iets bijzonders in het graf.
Dus binnenkort kunnen we jou on stream zien, Tonja? Niet in een graf, hoop ik!
Ah okay. En dan kan je via de chat meespelen? Voor de lol of voor knikkertjes?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:57 schreef tonja het volgende:
Nou ik kom niet zelf in beeld, alleen mijn geteken.
Yep, voor de lol.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. En dan kan je via de chat meespelen? Voor de lol of voor knikkertjes?
Ik denk ook niet dat ze nog vruchtbaar is en Alsido heeft al een vriendin, dus er is ook eigenlijk geen enkele reden meer voor haar om mee te doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo masochistisch zal ze toch niet zijn?
Ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:00 schreef Copycat het volgende:
Je had daar hier ooit toch ook een topic over? Zoiets wordt het dus?
En dan elke dag of eens per week, of moet de programmering nog handen en voeten krijgen?
Alleen in het zomerseizoen, in de winter werkt hij in een Nederlands feestcafé, dacht ik.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
Werkte Alsido niet ergens in een buitenlandse bar? En daarmee bedoel ik niet Friesland!
Ik bedoelde het sarcastisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |