Inderdaad. Als elk normaal mens zijn neus ophaalt voor de klus, is er altijd nog die Vlemmix.quote:Dit is echt iets voor mij. Als er iets geks is, weten ze me altijd wel te vinden", vertelt Vlemmix.
Gaat leuke streams opleveren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vlemmix en Rens hebben elkaar wel gevonden, zeg. Dat belooft nog veel goeds
Je bent wel erg snel tevredenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
En geweldig publiek is er verzameld hier..
Tssss... ja jij voegt iets toe ....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww.. jee..ook dat nog..
Nog eentje allemaal!!!![]()
![]()
Deed ik idd...tot algemeen nut en vreugde voor allen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:57 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tssss... ja jij voegt iets toe ....
Was anders best even gezellig gisteravond toch?quote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Denk jij nou echt dat ik terug wil naar hoe het allemaal begon? Neuh... Blijven jullie maar lekker hangen...
owquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Was anders best even gezellig gisteravond toch?
Poffer dit is echt heel triestquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch echt heul droevig.
Gelezen in SHO.
Maar waar test hij mee, dat is de vraagquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh met dat testen is nix mis..
Testen of de testen werken, heel belangrijk..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar waar test hij mee, dat is de vraag
Meld het maar als er echt iets voorvaltquote:
Heb je weleens op een chat hè dat meerdere het niet eens zijn enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gm.
Een voor allen.
Maar vooral allen op 1![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |