De uitzendingen? Of het gesar op de chat?quote:
Dat tweede, denk ik. De territoria zullen inmiddels afgebakend zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De uitzendingen? Of het gesar op de chat?
Lekker daar houden dan, die sneuheid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat tweede, denk ik. De territoria zullen inmiddels afgebakend zijn.
ik zie 18 gasten en een lijst van mensen die zich wel aangemeld hebben op de sjat, de sneuheid om toch stiekem mee te lezen maar jezelf niet te durven inloggen, stel je voor je mist watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
Er is interesse, zozo een onverwachte wending..
Tsja, die onweerstaanbare aversie begrijp ik best...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie 18 gasten en een lijst van mensen die zich wel aangemeld hebben op de sjat, de sneuheid om toch stiekem mee te lezen maar jezelf niet te durven inloggen, stel je voor je mist watMaar voor de mensen die alleen FOK lezen
de Vlem is nog niet op stream en wanneer wel weet alleen de Vlem zelf
Sorry.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:51 schreef pullup het volgende:
Dat zielige gelul om van werkelijk elk topic je eigen drama te maken mag beperkt worden wat mij betreft.
Was iedereen maar zo makkelijkquote:
Nee, weet ik niet. Ik zal het m weer eens vragen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker daar houden dan, die sneuheid.
Wanneer beginnen de uitzendingen? Tonja, weet jij dat?
Dan lees ik het wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:58 schreef tonja het volgende:
Nee, weet ik niet. Ik zal het m weer eens vragen.
Zolang er geen moderatie op die chat is kun je dat verwachten. Ik snap ook niet wat JV bezielt. Zelfs met mods was het regelmatig een zooitje bij de eerste SV, dus kun je wel op je vingers natellen wat er gebeurt als er geen controle is. Zeker als straks ook dat hele zooitje van Nowlive acte de présence geeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat tweede, denk ik. De territoria zullen inmiddels afgebakend zijn.
Lekker daar houden dan die sneuheid lijkt me inderdaad een afdoende advies.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zolang er geen moderatie op die chat is kun je dat verwachten. Ik snap ook niet wat JV bezielt. Zelfs met mods was het regelmatig een zooitje bij de eerste SV, dus kun je wel op je vingers natellen wat er gebeurt als er geen controle is. Zeker als straks ook dat hele zooitje van Nowlive acte de présence geeft.
Lijkt me ijdele hoop.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker daar houden dan die sneuheid lijkt me inderdaad een afdoende advies.
Een ezel stoot zich in 't gemeen etc...?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Hansie zal toch wel weer als moderator terugkomen?
Is het niet mogelijk de stream zonder chat te presenteren? Ik meen dat dat op Justin tv wel kon.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich in 't gemeen etc...?
Ik heb het er met JV over gehad over moderatie. Ik vind dat als je modereert dat je mods moet hebben die niet meechatten,wel ervaring met moderatie hebben, maar niet de mensen en hun onderlinge verhoudingen op deze chat kennen. Maar ja dat is natuurlijk een kutklus, vind daar maar iemand voor die dat zonder betaling wil doen.
JV vergeleek het niet mee mogen chatten van de mods met een kind in een snoepwinkel opsluiten en niet toestaan te snoepen.
Het kan hem niet schelen wat er over hem getypt wordt. Ik heb hem er ook nog op gewezen dat het niet om het commentaar op de streams gaat maar om chatters die onderling amok maken en hoe ver dat soms kan gaan, maar zolang de wet niet overtreden wordt kan het hem niet boeien.
Dat kan op Ustream ook ja. Maar dan kan mijn tekenshow nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk de stream zonder chat te presenteren? Ik meen dat dat op Justin tv wel kon.
Oh ja, dat zou wel jammer zijn. Maar het zou een hoop ellende schelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat kan op Ustream ook ja. Maar dan kan mijn tekenshow niet
Mja de chat is toch wel een wezenlijk onderdeel van zo'n interactief gebeuren. Het is ook niet alleen maar ellende, als er wat te kijken is wordt het vast wel gezelliger.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou wel jammer zijn. Maar het zou een hoop ellende schelen
quote:We zijn druk aan het bouwen , ik hoop van wel
Laten we eerlijk zijn: de chat hoort er gewoon een beetje bij. Vaak was de combinatie stream/chat ijzersterk en verder stuurde het gebeuren op de chat meestal de hele verhaallijn op de streamquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk de stream zonder chat te presenteren? Ik meen dat dat op Justin tv wel kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |