SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Aangezien iedereen het continue vraagt:1: http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:12 schreef Hiatus het volgende:
Kan iemand me voorzien van linkje van livestream?
2: http://instagib.tv/icculusOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1: http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9
2: http://instagib.tv/icculusZal ik m in de OP zetten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
wat is dit met topics kapen en 3x dezelfde tt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
is al mn 4e Deel in de reeks. Allemaal gejatquote:
Moderator DIG
Nieteens een nieuwe TTStelen om hem te stelen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Heeft geen zin, morgen zijn ze vast weg, en vervangen door anderen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
mail maar over 2 jaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is al mn 4e Deel in de reeks. Allemaal gejat![]()
![]()
Ga ik nu voor je proberen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef Zipportal het volgende:
Kun je in GTA V net zoals in GTA4 nummers bellen? Zoals 911?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ik ben nu al blij met mijn SE, lees net dat je standaard een pistol .50 (soort magnum/desert eagle hoop ik) en een bullpop gratis af kunt halen bij elke ammunation![]()
i love desert eagles
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Dit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is toch geen ruk aan om alles al te zien via een stream?![]()
Is Mike out pleitos bij jullie?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
En heel realistisch ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef All-out het volgende:
ik ben nu al blij met mijn SE, lees net dat je standaard een pistol .50 (soort magnum/desert eagle hoop ik) en een bullpop gratis af kunt halen bij elke ammunation![]()
i love desert eagles
Dit is gewoon raar :l![]()
stoer man, nu nog een leven jattenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is al mn 4e Deel in de reeks. Allemaal gejat
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wat zeiden ze?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:32 schreef Giester het volgende:
En..... niks dus!
Ze weigeren hem mee te geven.
De leijersDit is gewoon raar :l![]()
watquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
stoer man, nu nog een leven jatten [ afbeelding ]
Moderator DIG
Mike is er nog bij jou?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:32 schreef Skwish het volgende:
Hoevaak moet hij nog rammen met een bulldozer om een politieauto total loss te maken?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
ik zie nu ook pas in de stream dat je health regenerate
enigszins althans"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is al mn 4e Deel in de reeks. Allemaal gejat![]()
![]()
Ze ging het even navragen en na 3 minuten kwam ze weer aan de lijn en zei:quote:
"Eh nee, WIJ verkopen hem nog niet."
Ze weet trouwens niet wat ze mist, want als ze hem aan mij had verkocht had ik die stoffige doos van haar even een paar klappen verkocht met mijn vleesbanaan."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Bart Smit welke stad?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:34 schreef Giester het volgende:
[..]
Ze ging het even navragen en na 3 minuten kwam ze weer aan de lijn en zei:
"Eh nee, WIJ verkopen hem nog niet."
Ze weet trouwens niet wat ze mist, want als ze hem aan mij had verkocht had ik die stoffige doos van haar even een paar klappen verkocht met mijn vleesbanaan.![]()
Might Mike is dood?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Dit is eigenlijk de enige game waar ik geen spoilers of wat dan ook van wil weten, ik wil het allemaal zelf gaan ontdekken, dat maakt de game alleen maar beter.quote:![]()
Neeeheeee! Mike doet het nog!!quote:
Tenminste, zijn stream, wat hij aan het doen is weet niemand."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Duurde even, maar moest nog een cutscene bekijken.quote:![]()
911 is Emergency service, je kunt dan op je smartphone kiezen voor Fire Dept, Paramdeic of Police.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vreemd hier staat er echt offline.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ctrl F5?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef delano.888 het volgende:
Vreemd hier staat er echt offline."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zijn nog 7104 kijkersquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef delano.888 het volgende:
Vreemd hier staat er echt offline.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Heb ik ook soms dan werkt het wel weer in een andere browser. Koekjes ofzoquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef delano.888 het volgende:
Vreemd hier staat er echt offline.![]()
Doodgaan kost je je leven, niet aan beginnen jongen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:36 schreef Pakspul het volgende:
Hoeveel kost het doodgaan eigenlijk, ik zie nu dat hij 5dollar kwijt is, maar gaat dit percentueel?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik kreeg -300 bij 1 sterquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:36 schreef Pakspul het volgende:
Hoeveel kost het doodgaan eigenlijk, ik zie nu dat hij 5dollar kwijt is, maar gaat dit percentueel?
Maar is die Los Santos in 5 nou op SA gebaseerd, want ik zie wel enige herkenningspunten lijkt het.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Als je auto niet meer deed starte in GTA 4 en je belde 911 deed de auto het weerquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Duurde even, maar moest nog een cutscene bekijken.![]()
911 is Emergency service, je kunt dan op je smartphone kiezen voor Fire Dept, Paramdeic of Police.![]()
![]()
Nee, San Andreas heeft niks met GTA te maken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:37 schreef Woods het volgende:
Maar is die Los Santos in 5 nou op SA gebaseerd, want ik zie wel enige herkenningspunten lijkt het."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ja de staat is San Andreas. Kijk maar op de kentekensquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:37 schreef Woods het volgende:
Maar is die Los Santos in 5 nou op SA gebaseerd, want ik zie wel enige herkenningspunten lijkt het.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:37 schreef Woods het volgende:
Maar is die Los Santos in 5 nou op SA gebaseerd, want ik zie wel enige herkenningspunten lijkt het.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
allebei doodwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Nope, Mike is nog steeds up and running!quote:
Hij zit nu in een boeing!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hier echt offline in meerdere browsers, vreemd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef Giester het volgende:
[..]
Nope, Mike is nog steeds up and running!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
ben jij een van die 2quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Neequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Ben jij dit?
BEN JIJ DIT?!
Zo ziet mijn CD er niet uit.quote:
Als je de politie belt wat gebeurt er dan? In GTA4 kwamen ze opdagen en daarna vertrokken ze weer. Saaie dus.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Duurde even, maar moest nog een cutscene bekijken.![]()
911 is Emergency service, je kunt dan op je smartphone kiezen voor Fire Dept, Paramdeic of Police.![]()
Niks mee gedaan verder, denk dat daar niks in is veranderd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je de politie belt wat gebeurt er dan? In GTA4 kwamen ze opdagen en daarna vertrokken ze weerr.
Heb nu een garage gekocht voor 30.000$
het autorijden lijkt nogal arcade he, dat vond ik juist wel vet aan V dat het vrij realistisch was"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Hier ook iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier echt offline in meerdere browsers, vreemd.Tics van je petten.![]()
Ja vond ik ook vet aan V!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:41 schreef All-out het volgende:
het autorijden lijkt nogal arcade he, dat vond ik juist wel vet aan V dat het vrij realistisch was
In VI is het wel nog beter hoor."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Koop eerst die oilfields dan bro, die doekies binnenharken jeweetz.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niks mee gedaan verder, denk dat daar niks in is veranderd.
Heb nu een garage gekocht voor 30.000$![]()
Waar hangt Proletariaat uitGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
fakequote:
Ja je zou zeggen schrap dat verkoopverbod, maar aangezien veel winkels een nachtverkoop gaat het echt niet gebeuren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:41 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Die worldwide release gaat zeker nog wel lukken,,/![]()
Die gaat zo zeggen dat hij bijna thuis was en toen crashte met zijn auto waardoor hij pas volgende week de foto's kan postenquote:![]()
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Even kijken hoe dat precies zit. Mijn Range Rover Evogue staat wel veilig nu.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Koop eerst die oilfields dan bro, die doekies binnenharken jeweetz.
Shipping adres UKquote:![]()
of je moet in de UK wonen of dit is fucking gayOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Waarschijnlijk liepen sommige mensen gewoon gigantisch achter qua buffer enzquote:
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Engelsen hebben een gay accent naar mijn mening dus sowieso gayquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Shipping adres UK![]()
of je moet in de UK wonen of dit is fucking gay
Moderator DIG
Staat toch nergens dat het mijn foto is wijsneus?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Shipping adres UK![]()
of je moet in de UK wonen of dit is fucking gay,,/![]()
Lijkt me sterk, ik woon in Den Bosch! En daar komt het internet vandaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liepen sommige mensen gewoon gigantisch achter qua buffer enz
Iets met middelpunt van de aarde! En dat klopt.
Trek een horizontale streep om de wereld heen vanuit Den Bosch en een verticale streep om de wereld heen vanuit het zelfde punt. Voila, je ziet dat ze zullen kruisen in Den Bosch. Enough said!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ja wat doet dat hier in t topic dan mongooltje. Als ik een foto van een koe post en zeg haha dit is toch niet mij foto dan voegt het toch geen ene kut toe of wel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Staat toch nergens dat het mijn foto is wijsneus?Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Denk dat ik ook maar weer ga spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Even kijken hoe dat precies zit. Mijn Range Rover Evogue staat wel veilig nu.!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Giester het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik woon in Den Bosch! En daar komt het internet vandaan.
Trek een horizontale streep om de wereld heen vanuit Den Bosch en een verticale streep om de wereld heen vanuit het zelfde punt. Voila, je ziet dat ze zullen kruisen in Den Bosch. Enough said!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Bossche bolquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Giester het volgende:
[..]
Trek een horizontale streep om de wereld heen vanuit Den Bosch en een verticale streep om de wereld heen vanuit het zelfde punt. Voila, je ziet dat ze zullen kruisen in Den Bosch. Enough said!
Om te laten zien dat het in de UK al verzonden wordt en wij hier tot dinsdag moeten wachten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja wat doet dat hier in t topic dan mongooltje. Als ik een foto van een koe post en zeg haha dit is toch niet mij foto dan voegt het toch geen ene kut toe of wel?![]()
Wel nice dat iedereen elke missie weer andere kleding aan heeft.
damnquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja wat doet dat hier in t topic dan mongooltje. Als ik een foto van een koe post en zeg haha dit is toch niet mij foto dan voegt het toch geen ene kut toe of wel?
Je hebt gelijk man! Dom van me! Sorry enzo...quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja wat doet dat hier in t topic dan mongooltje. Als ik een foto van een koe post en zeg haha dit is toch niet mij foto dan voegt het toch geen ene kut toe of wel?
Kut kneusAmazon is gelukkig niet een van de grootste online bedrijven van de wereld en die nu dus ook al spellen verzonden heeft, weer mijn fout. Oeps.
,,/![]()
Heb je je pilletjes al op?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja wat doet dat hier in t topic dan mongooltje. Als ik een foto van een koe post en zeg haha dit is toch niet mij foto dan voegt het toch geen ene kut toe of wel?![]()
Nice!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Held. waar heb je m ookalweer gehaald?
Moderator DIG
Hard kerel, doet mij pijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
niet te freten
Geef mij maar een Zeeuwse bolus"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Goede photoshop skillsquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Hots! Veel plezier.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik sta gewoon op de screen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Damn! De Brank overwonnen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Respect!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]jaloers
![]()
bonnetje aub? Dan kunnen wij ook proberenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Every war is different, every war is the same.![]()
Nice! bij welke Bart Smit?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
haha jouw posts lees ik nu met een zachte g en kan ik niet meer serieus nemenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Giester het volgende:
[..]
Trek een horizontale streep om de wereld heen vanuit Den Bosch en een verticale streep om de wereld heen vanuit het zelfde punt. Voila, je ziet dat ze zullen kruisen in Den Bosch. Enough said!![]()
Goffer dat gm bonnetje wilde ik net gaan printen waarom is tie nu weg?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Nu pas niet meer?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha jouw posts lees ik nu met een zachte g en kan ik niet meer serieus nemen
Deze man weetquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je auto niet meer deed starte in GTA 4 en je belde 911 deed de auto het weerIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ik heb maar heel even een klein stukje gezien, maar voor de rest kijk ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is toch geen ruk aan om alles al te zien via een stream?
Snap echt niet dat sommige mensen hier heel de dag die stream zitten te kijken. Zo verpest je toch je ervaring straks.![]()
Omdat ik niet goed had gekeken en het gewoon een bonnetje van het voorschot van de reservering was.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:50 schreef delano.888 het volgende:
Goffer dat gm bonnetje wilde ik net gaan printen waarom is tie nu weg?![]()
niet alleen bij 911, gewoon elk nummer amateurquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je auto niet meer deed starte in GTA 4 en je belde 911 deed de auto het weer![]()
Moderator DIG
Allebei?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Omdat ik niet goed had gekeken en het gewoon een bonnetje van het voorschot van de reservering was.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Leuk dat je in iedergeval kan bellen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niks mee gedaan verder, denk dat daar niks in is veranderd.
Heb nu een garage gekocht voor 30.000$
Is Grove Street veel veranderd?![]()
![]()
een bon van splinter cell gaat je niet helpen hequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
bonnetje aub? Dan kunnen wij ook proberen
Je hoeft Proleet niks meer te vragen hij zit inmiddels op een kwart van de verhaallijnGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja, heel veel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk dat je in iedergeval kan bellen.
Is Grove Street veel veranderd?
[ afbeelding ]ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ik mis een Hydra op het dak in die screenshot.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk dat je in iedergeval kan bellen.
Is Grove Street veel veranderd?
[ afbeelding ]![]()
Over Hydra's gesproken, is die terug? (met verticaal opstijgen)?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
ik post nergens anders meer dan hier de laatste week
Moderator DIG
nee wel van GTA.. 5quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een bon van splinter cell gaat je niet helpen heEvery war is different, every war is the same.![]()
Is links niet aanbetaling en rechts afhaling?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
baas karretjequote:
Moderator DIG
Daar heeft ie geen bon vanquote:
Hele Johnson huis wegquote:
Valt allemaal wel meequote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
FUCK!!! Ik bel net de Game Mania en ALLEEN de mensen die hem VOOR 28-8 hebben gereserveerd kunnen hem snachts komen halen!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Yep, grove street is nu ballas turfquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:56 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
En zijn dat nou NPC's in het paars? Ballas?ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
ha-haquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef Giester het volgende:
FUCK!!! Ik bel net de Game Mania en ALLEEN de mensen die hem VOOR 28-8 hebben gereserveerd kunnen hem snachts komen halen!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Wat is dat voor lulkoek?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef Giester het volgende:
FUCK!!! Ik bel net de Game Mania en ALLEEN de mensen die hem VOOR 28-8 hebben gereserveerd kunnen hem snachts komen halen!![]()
Tijd om dat te heroveren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Yep, grove street is nu ballas turf![]()
Lol fijn dat ze dat er even bij zeggenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef Giester het volgende:
FUCK!!! Ik bel net de Game Mania en ALLEEN de mensen die hem VOOR 28-8 hebben gereserveerd kunnen hem snachts komen halen!en degene die later hebben gereserveerd kunnen hem wel dinsdag ophalen? Vreemd wel.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tijd om dat te heroveren.![]()
![]()
Al CJ's werk naar de knoppenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Yep, grove street is nu ballas turf![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon wat random screens
Beetje matige communicatie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lol fijn dat ze dat er even bij zeggenen degene die later hebben gereserveerd kunnen hem wel dinsdag ophalen? Vreemd wel.
Kan hem wel dinsdag komen halen, maar ga toch in de nacht. (Met bazooka)"Thats how we roll in the Shire!"![]()
eindelijk eentje die enigzins HD isquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nog een stream: http://www.racefansonlytv.com/index.html![]()
Idd, vind het nogal triest hoe mensen tekeer gaan hier. Voor een spelletjequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb maar heel even een klein stukje gezien, maar voor de rest kijk ik ook niet.
Snap echt niet dat sommige mensen hier heel de dag die stream zitten te kijken. Zo verpest je toch je ervaring straks.![]()
![]()
juist omdat iedereen zo lang heeft gewacht voor dit super spel.. Zou je toch niet zeggen dat velen zich laten lijden door een paar streams![]()
Golfen en tennissen zouden voor de wii al 2 complete spellen zijn geweest
Ik was gister (pasquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lol fijn dat ze dat er even bij zeggenen degene die later hebben gereserveerd kunnen hem wel dinsdag ophalen? Vreemd wel.
) bij de gamemania in nijmegen voor die inruilactie, en daar zeiden ze dat er gewoon dinsdag eentje voor me klaar lag.
![]()
Ik heb die stream gisteravond wel lang gecheckt, maar na een tijdje realiseerde ik me ook wel dat ik 't zo alleen maar verneuk voor mezelf.
Dingen voor 't eerst ontdekken en zien is juist zo tof. Dus nu kijk ik niets meer.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Jij komt uit Almelo, vind ik ook erg triest...quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Idd, vind het nogal triest hoe mensen tekeer gaan hier. Voor een spelletje![]()
die hadden we nog niet gezienquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef Zipportal het volgende:
Grove Street
[ afbeelding ]
Zo toch?
Moderator DIG
Jouw mening is niet rullevant.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Jij komt uit Almelo, vind ik ook erg triest...![]()
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef Blistering het volgende:
Ik heb die stream gisteravond wel lang gecheckt, maar na een tijdje realiseerde ik me ook wel dat ik 't zo alleen maar verneuk voor mezelf.
Dingen voor 't eerst ontdekken en zien is juist zo tof. Dus nu kijk ik niets meer.![]()
![]()
Dat weet ik ook wel. Plaatje sluit aan op mijn vraag; hoeveel Grove Street veranderd is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die hadden we nog niet gezien
Al die kut streams gaan naar Franklin's huis en meer niet. Ik heb niks fatsoenlijks gezien nog.![]()
ik kan de OP editten als je wilquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:05 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Iemand die zo meteen de wapen en auto guide wil plaatsen in de OPGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat is jullie theorie om Veeeel geld te verdienen voor het pimpen van je wagen of het kopen van je Villa ??
![]()
![]()
Aandelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Wat is jullie theorie om Veeeel geld te verdienen voor het pimpen van je wagen of het kopen van je Villa ??![]()
storyline, gruppe sechs wagens overvallenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Wat is jullie theorie om Veeeel geld te verdienen voor het pimpen van je wagen of het kopen van je Villa ??
Moderator DIG
PS3 leest geen discs meer en maakt eject geluid. Hoe dit snel te fixen?Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Geef er een klap met een hamer opquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:08 schreef Boterbartje het volgende:
PS3 leest geen discs meer en maakt eject geluid. Hoe dit snel te fixen?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Snelste is denk ik nieuwe ps3 kopen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:08 schreef Boterbartje het volgende:
PS3 leest geen discs meer en maakt eject geluid. Hoe dit snel te fixen?ze zijn fucking nice.![]()
GTA downloaden uit de PSN store.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:08 schreef Boterbartje het volgende:
PS3 leest geen discs meer en maakt eject geluid. Hoe dit snel te fixen?![]()
Oke thanks voor de info, nu nog opzoeken in welk deel het is geplaatstquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik kan de OP editten als je wil![]()
![]()
Dit spel![]()
voor 300x zoveel mede mogelijk gemaakt door dievengilde Sonyquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:09 schreef videonatic het volgende:
[..]
GTA downloaden uit de PSN store.
Is hier geen easy fix voor?Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Wat zitten er een bullshit opties tussen om je auto te tunen, het is geen racegame
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Ik heb het volgens mij gepostquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:09 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
Oke thanks voor de info, nu nog opzoeken in welk deel het is geplaatstMaar ga echt niet zoeken waar
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
FUCKING HELL!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon wat random screens
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Velgen aanpassenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:09 schreef Woods het volgende:
Wat zitten er een bullshit opties tussen om je auto te tunen, het is geen racegame
Moderator DIG
Okeequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij gepostMaar ga echt niet zoeken waar
toevallig niet meer ergens op je pc staan
![]()
Zou ik niet doen, ben je te veel tijd aan kwijt waarschijnlijk. Op google kan ook het een en ander staanquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:09 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
Oke thanks voor de info, nu nog opzoeken in welk deel het is geplaatstGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nah, kan maybe ff kijken voor de linkjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:10 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
Okeetoevallig niet meer ergens op je pc staan
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef Zipportal het volgende:
Grove Street
[ afbeelding ]
Zo toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef Zipportal het volgende:
Grove Street
[ afbeelding ]
Zo toch?Waar op de map is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef Zipportal het volgende:
Grove Street
[ afbeelding ]
Zo toch?![]()
Zolang niemand een bon post zitten mensen gewoon te trollen als ze zeggen/suggereren dat ze hem legaal hebben gekocht.![]()
Nee dingen als versnellingsbak etc. Wat de neuq boeit het me of ik nou 1 km sneller kan gaanquote:En die Cavalcade had wel een pittiger geluid mogen krijgen
En als je geen camera hebt kan je beter niet plaatsen dat je hem hebt, niemand gelooft jequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:12 schreef Niek. het volgende:
Zolang niemand een bon post zitten mensen gewoon te trollen als ze zeggen/suggereren dat ze hem legaal hebben gekocht.
Moderator DIG
Aliens
Dit kan misschien veel uitmaken met missies e.dquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:12 schreef Woods het volgende:
[..]
Nee dingen als versnellingsbak etc. Wat de neuq boeit het me of ik nou 1 km sneller kan gaanEn die Cavalcade had wel een pittiger geluid mogen krijgen
![]()
![]()
http://imgur.com/a/ov4Rcquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:10 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
Okeetoevallig niet meer ergens op je pc staan
http://imgur.com/a/v65rG
zijn weg
http://i.imgur.com/KuoUajGh.jpg
http://i.imgur.com/eXDjc0Gh.jpg
Zijn er nog maar 2
Dit zijn bonnen van het inruilen van games en daarna het restant meteen betalen. Daarom is bijv. ook de datum afgedekt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:14 schreef Neejman het volgende:
[..]
ey wtf kan je bij de gm al ophalen!?![]()
Daarom.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Idd, vind het nogal triest hoe mensen tekeer gaan hier. Voor een spelletje
Bij sommige heb ik echt het idee dat hun leven ervan hangt. Moeten snel en perse het spel meteen spelen. Alle streams checken.
Ik wacht gewoon tot dinsdag en ga dan lekker rustig spelen.
Tuurlijk het is leuk hoor, maar het blijft natuurlijk maar een spel.![]()
Jammerquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/ov4Rc
zijn weg
Zijn er nog maar 2Maar in ieder geval bedankt voor je moeite
![]()
![]()
daar gaat mn hoopquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dit zijn bonnen van het inruilen van games en daarna het restant meteen betalen. Daarom is bijv. ook de datum afgedekt.toch maar even bellen na de game mania zwolle, zo wanhopig ben ik
hihi![]()
Gij kunde gewoon wachte jongequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:17 schreef Neejman het volgende:
[..]
daar gaat mn hooptoch maar even bellen na de game mania zwolle, zo wanhopig ben ik
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:17 schreef Neejman het volgende:
[..]
daar gaat mn hooptoch maar even bellen na de game mania zwolle, zo wanhopig ben ik
![]()
![]()
Die skyliftquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/ov4Rc
zijn weg
Zijn er nog maar 2zit die in 5
![]()
![]()
![]()
Konden ze nou geen betere voertuiggeluiden implementerenwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:11 schreef Zolder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar op de map is dat eigenlijk?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
check DMquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:17 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
JammerMaar in ieder geval bedankt voor je moeite
is het nog te vroeg voorquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:20 schreef stijn_ het volgende:
Is e ral wat bekend over cheats? Die zijn wel onmisbaar als je klaar bent met de verhaallijn.![]()
![]()
Eerder GTA Online na afmaken storylinequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:20 schreef stijn_ het volgende:
Is e ral wat bekend over cheats? Die zijn wel onmisbaar als je klaar bent met de verhaallijn.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Waarom hebben ze dan niet gewoon de hele map van SA een facelift gegeven ipv alleen Los Santos, en hoe kan het dan dat als dat stadsgedeelte Los Santos is de map groter is dan RDR + SA?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0_0quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:21 schreef SoldMayor het volgende:
Levering problemen zijn groter dan ik had gedacht.![]()
![]()
Als er maar nog heel wat xbox exemplaren voor een GTA fan als mij in Eindhoven liggen, die niet aan pre orders doen. :xISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Net bij Intertoys geweest en GM en de tekorten zijn echt een probleem. Sommige preorders kunnen niet eens aan worden voldaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
0_0
Als er maar nog heel wat xbox exemplaren voor een GTA fan als mij in Eindhoven liggen, die niet aan pre orders doen. :x"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Als er geen exemplaren meer zijn pleeg ik zelfmoordquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:24 schreef Giester het volgende:
[..]
Net bij Intertoys geweest en GM en de tekorten zijn echt een probleem. Sommige preorders kunnen niet eens aan worden voldaan.
Ben ik blij dat ik zojuist een mail heb gehad dat mijn preorder klaar ligt voor verzendingquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:24 schreef Giester het volgende:
[..]
Net bij Intertoys geweest en GM en de tekorten zijn echt een probleem. Sommige preorders kunnen niet eens aan worden voldaan.
Werk bij Dixons en heb na gevraagd hoe het zat met de levering. Uiteindelijk kwam ik bij iemand die zelf de inkopen doet en die zei dat maandag pas wordt geleverd door rockstar in het hoofdmagazijn. Dus hopelijk kunnen die zelfde dag nog alle exemplaren verstuurd worden naar de winkels en mensen thuis. Maar laat ik het zo zeggen. Er is geen overschot aan GTA exemplaren en zeker niet van de xbox versie.![]()
Had dan ook op dag#1 gepreorderdquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als er geen exemplaren meer zijn pleeg ik zelfmoord![]()
![]()
Het rijden ziet er echt slecht uit...
Of ligt het nou aan mij?
Lijkt 'n beetje op LA Noire.Ik schrik vogels af...![]()
Wat een waardeloze logistiek weer... Valt me tegen van dat soort bedrijvenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:24 schreef Giester het volgende:
[..]
Net bij Intertoys geweest en GM en de tekorten zijn echt een probleem. Sommige preorders kunnen niet eens aan worden voldaan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja, anders gaan ze geen nachtopening doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:26 schreef Ro-ald het volgende:
Hopelijk heeft de Mediamarkt genoeg exemplaren.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Ben benieuwd ik heb mijn Pre order ruim om tijd bij Bol.com geplaatst en laat hem bezorgen bij de Albert Hein, waar mijn vriendin werkt.. zij zegt dat ze op maandag vracht krijgen, dus ik ben benieuwd![]()
![]()
Fietsen ziet er wel tof uit.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Klopt maar ik bedoel ook voor de mensen die niet gingen pre-oderen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:27 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja, anders gaan ze geen nachtopening doen.![]()
Ai bij de AH bezorgen duurt altijd een dag langer met preordersquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:27 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Ben benieuwd ik heb mijn Pre order ruim om tijd bij Bol.com geplaatst en laat hem bezorgen bij de Albert Hein, waar mijn vriendin werkt.. zij zegt dat ze op maandag vracht krijgen, dus ik ben benieuwd![]()
![]()
Ja, anders gaan ze geen nachtopening doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Klopt maar ik bedoel ook voor de mensen die niet gingen pre-oderen.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ai bij de AH bezorgen duurt altijd een dag langer met preorders![]()
![]()
![]()
Oke mooi.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja, anders gaan ze geen nachtopening doen.![]()
Serieus, las pas op nu.nl dat er problemen zijn met GTA 5 Xbox, voor Nederland.... Daardoor zijn er niet genoeg, ofzo...quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
0_0
Als er maar nog heel wat xbox exemplaren voor een GTA fan als mij in Eindhoven liggen, die niet aan pre orders doen. :x
Hoop serieus het beste voor je...Ik schrik vogels af...![]()
Beter maarquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Che_ het volgende:
GTA V schijnt mooier te zijn op PS3 dan op de xboxwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Pak alvast een fakkelquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:25 schreef SoldMayor het volgende:
Werk bij Dixons en heb na gevraagd hoe het zat met de levering. Uiteindelijk kwam ik bij iemand die zelf de inkopen doet en die zei dat maandag pas wordt geleverd door rockstar in het hoofdmagazijn. Dus hopelijk kunnen die zelfde dag nog alle exemplaren verstuurd worden naar de winkels en mensen thuis. Maar laat ik het zo zeggen. Er is geen overschot aan GTA exemplaren en zeker niet van de xbox versie.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik haat je icon, zit ik op mijn scherm te rammen, blijkt het dat kutding te zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Che_ het volgende:
GTA V schijnt mooier te zijn op PS3 dan op de xbox
Krijgen we deze shit alweer?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Che_ het volgende:
GTA V schijnt mooier te zijn op PS3 dan op de xbox"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Samequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik haat je icon, zit ik op mijn scherm te rammen, blijkt het dat kutding te zijn.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Che_ het volgende:
GTA V schijnt mooier te zijn op PS3 dan op de xbox![]()
![]()
Volgens mijn vriendin,quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ai bij de AH bezorgen duurt altijd een dag langer met preorders
is Bol.com altijd op tijd!! maar we wachten het af![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Xbox
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:31 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendin is Bol.com altijd op tijd!! maar we wachten het af![]()
![]()
Hehehe.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik haat je icon, zit ik op mijn scherm te rammen, blijkt het dat kutding te zijn.Ik weet niet? Maar het is wel zoquote:![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:31 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendin is Bol.com altijd op tijd!! maar we wachten het af
Juist niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Che_ het volgende:
GTA V schijnt mooier te zijn op PS3 dan op de xbox
Lijkt wat vloeiender te lopen op de PS3. Wat kleurrijker en scherpere textures op de 360.![]()
Dan heb ik liever vloeiender.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Juist niet.
Lijkt wat vloeiender te lopen op de PS3. Wat kleurrijker en scherpere textures op de 360.
Is er al bekend of die uitkomt op de PS4? Zo ja, wanneer?![]()
Deze stream lagt teveel
Wat loop je dan te lullen man.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan heb ik liever vloeiender.
Is er al bekend of die uitkomt op de PS4? Zo ja, wanneer?![]()
![]()
Hoorde via via, dat er een verborgen stad moet zijn ergens in zee. waar je naar kunt gaan duiken.. weet iemand hier meer van ?![]()
Zou zeggen, zoek 't zelf uit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Hoorde via via dat er een verborgen stad moet zijn ergens in zee waar je naar kunt gaan duiken.. weet iemand hier meer van ?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Lekker verborgen latenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Hoorde via via dat er een verborgen stad moet zijn ergens in zee waar je naar kunt gaan duiken.. weet iemand hier meer van ?
Valt wel meequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Che_ het volgende:
GTA V schijnt mooier te zijn op PS3 dan op de xboxTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Omdat het niet klopt wat je zegt. Maar als het al zo was, had ik alsnog liever vloeiender. Snapjequote:![]()
zit missies te doen en is paar min offquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Woods het volgende:
http://www.racefansonlytv.com/index.html![]()
Die auto waarin hij nu rijdt heeft veel van de nieuwe Jag F-type weg.quote:woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
brute bak iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:39 schreef Woods het volgende:
[..]
Die auto waarin hij nu rijdt heeft veel van de nieuwe Jag F-type weg.![]()
Zou ik in een nachtverkoop om 0:10 uur weer buiten de deur kunnen staan of zal het echt lang wachten zijn?
Saturn Amsterdam.![]()
Reken er maar op dat je pas om 2 uur zit te spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:41 schreef Beaudelaire het volgende:
Zou ik in een nachtverkoop om 0:10 uur weer buiten de deur kunnen staan of zal het echt lang wachten zijn?
Saturn Amsterdam.![]()
Bol.comquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:42 schreef Giester het volgende:
Gaat iemand hem in de nacht halen in Den Bosch of wat?![]()
Beste is gewoon de interne HDDquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:44 schreef byah het volgende:
[..]
Liep kut op m'n xbox, dus heb eerst op USB geprobeerd en nu op een andere xbox![]()
![]()
Owquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:46 schreef byah het volgende:
[..]
Dat was uiteraard de 1e installatieBij mij geen problemen, disc 2 ook geinstalleerd zelfs.
In theorie zou het beter moeten lopen zonder disc 2 te installeren.
Dan kan de HDD en de DVD allebei maximaal data aanleveren![]()
lol neequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:48 schreef Furdinand het volgende:
Kan je BOL dwingen te leveren omdat hij al verkocht wordt door andere winkels?Dit is gewoon raar :l![]()
www.pipashop.nlquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:48 schreef Furdinand het volgende:
Kan je BOL dwingen te leveren omdat hij al verkocht wordt door andere winkels?![]()
gewoon heist doen op bol hoofdkantoor jwzquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:48 schreef Furdinand het volgende:
Kan je BOL dwingen te leveren omdat hij al verkocht wordt door andere winkels?hihi![]()
Alleen bij skyrim was toch dat je beter vanaf dvd kon spelen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
OwBij mij geen problemen, disc 2 ook geinstalleerd zelfs.
In theorie zou het beter moeten lopen zonder disc 2 te installeren.
Dan kan de HDD en de DVD allebei maximaal data aanleverenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ben ik blij dat ik het bij Coolblue gedaan hebquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:48 schreef Furdinand het volgende:
Kan je BOL dwingen te leveren omdat hij al verkocht wordt door andere winkels?RED ONS HENNIEGOD![]()
Neequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:48 schreef Furdinand het volgende:
Kan je BOL dwingen te leveren omdat hij al verkocht wordt door andere winkels?![]()
Heb jij CB gedwongenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik het bij Coolblue gedaan heb
Moderator DIG
bol=bestquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , die zijn gewoon superieur aan BolGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wacht ff. Wordt ie bij sommige Bart Smits al verkocht?Dan ga ik als de wiedeweerga de stad in.
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: