SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Aangezien iedereen het continue vraagt:1: http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:12 schreef Hiatus het volgende:
Kan iemand me voorzien van linkje van livestream?
2: http://instagib.tv/icculusOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1: http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9
2: http://instagib.tv/icculusZal ik m in de OP zetten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
wat is dit met topics kapen en 3x dezelfde tt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
is al mn 4e Deel in de reeks. Allemaal gejatquote:
Moderator DIG
Nieteens een nieuwe TTStelen om hem te stelen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Heeft geen zin, morgen zijn ze vast weg, en vervangen door anderen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
mail maar over 2 jaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is al mn 4e Deel in de reeks. Allemaal gejat![]()
![]()
Ga ik nu voor je proberen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef Zipportal het volgende:
Kun je in GTA V net zoals in GTA4 nummers bellen? Zoals 911?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ik ben nu al blij met mijn SE, lees net dat je standaard een pistol .50 (soort magnum/desert eagle hoop ik) en een bullpop gratis af kunt halen bij elke ammunation![]()
i love desert eagles
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Dit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is toch geen ruk aan om alles al te zien via een stream?![]()
Is Mike out pleitos bij jullie?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
En heel realistisch ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef All-out het volgende:
ik ben nu al blij met mijn SE, lees net dat je standaard een pistol .50 (soort magnum/desert eagle hoop ik) en een bullpop gratis af kunt halen bij elke ammunation![]()
i love desert eagles
Dit is gewoon raar :l![]()
stoer man, nu nog een leven jattenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is al mn 4e Deel in de reeks. Allemaal gejat
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wat zeiden ze?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:32 schreef Giester het volgende:
En..... niks dus!
Ze weigeren hem mee te geven.
De leijersDit is gewoon raar :l![]()
watquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
stoer man, nu nog een leven jatten [ afbeelding ]
Moderator DIG
Mike is er nog bij jou?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:32 schreef Skwish het volgende:
Hoevaak moet hij nog rammen met een bulldozer om een politieauto total loss te maken?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
ik zie nu ook pas in de stream dat je health regenerate
enigszins althans"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is al mn 4e Deel in de reeks. Allemaal gejat![]()
![]()
Ze ging het even navragen en na 3 minuten kwam ze weer aan de lijn en zei:quote:
"Eh nee, WIJ verkopen hem nog niet."
Ze weet trouwens niet wat ze mist, want als ze hem aan mij had verkocht had ik die stoffige doos van haar even een paar klappen verkocht met mijn vleesbanaan."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Bart Smit welke stad?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:34 schreef Giester het volgende:
[..]
Ze ging het even navragen en na 3 minuten kwam ze weer aan de lijn en zei:
"Eh nee, WIJ verkopen hem nog niet."
Ze weet trouwens niet wat ze mist, want als ze hem aan mij had verkocht had ik die stoffige doos van haar even een paar klappen verkocht met mijn vleesbanaan.![]()
Might Mike is dood?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Dit is eigenlijk de enige game waar ik geen spoilers of wat dan ook van wil weten, ik wil het allemaal zelf gaan ontdekken, dat maakt de game alleen maar beter.quote:![]()
Neeeheeee! Mike doet het nog!!quote:
Tenminste, zijn stream, wat hij aan het doen is weet niemand."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Duurde even, maar moest nog een cutscene bekijken.quote:![]()
911 is Emergency service, je kunt dan op je smartphone kiezen voor Fire Dept, Paramdeic of Police.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vreemd hier staat er echt offline.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ctrl F5?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef delano.888 het volgende:
Vreemd hier staat er echt offline."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zijn nog 7104 kijkersquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef delano.888 het volgende:
Vreemd hier staat er echt offline.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Heb ik ook soms dan werkt het wel weer in een andere browser. Koekjes ofzoquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef delano.888 het volgende:
Vreemd hier staat er echt offline.![]()
Doodgaan kost je je leven, niet aan beginnen jongen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:36 schreef Pakspul het volgende:
Hoeveel kost het doodgaan eigenlijk, ik zie nu dat hij 5dollar kwijt is, maar gaat dit percentueel?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik kreeg -300 bij 1 sterquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:36 schreef Pakspul het volgende:
Hoeveel kost het doodgaan eigenlijk, ik zie nu dat hij 5dollar kwijt is, maar gaat dit percentueel?
Maar is die Los Santos in 5 nou op SA gebaseerd, want ik zie wel enige herkenningspunten lijkt het.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Als je auto niet meer deed starte in GTA 4 en je belde 911 deed de auto het weerquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Duurde even, maar moest nog een cutscene bekijken.![]()
911 is Emergency service, je kunt dan op je smartphone kiezen voor Fire Dept, Paramdeic of Police.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |