quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeiken maar verkopen, omzet draaien
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:48 schreef delano.888 het volgende:
Zagen jullie die jump bij icculus?
Terug naar Mike dan maar.quote:
Het moet wel leuk blijven als ik zelf ga spelen..quote:
hier ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:55 schreef fotostarter het volgende:
Ik denk net, waaauwwwwww luchtballonen. Werden het later bomen
"Tony Stark's" mansionquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:57 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Please laat dit een safehouse zijn!
Mijn PS3 heeft een jaar uitgestaan en maakt nu een PESTHERRIE bij het gamen. Als hij uitvalt tijdens GTA5 koop ik direct een nieuwe ps3 denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wedden dat m'n X360 straks een RROD heeft na het opstarten dinsdag
Wel een beetje opvallend voor een safehouse.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:57 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Please laat dit een safehouse zijn!
Schoonmaken dat ding! Beetje lief zijn ervoor!quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mijn PS3 heeft een jaar uitgestaan en maakt nu een PESTHERRIE bij het gamen. Als hij uitvalt tijdens GTA5 koop ik direct een nieuwe ps3 denk ik
Ja stofzuiger hielp niet. Ik heb gelezen ondersteboven houden en aanzetten dat hij zichzelf schoon blaast, maar ik durf nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Schoonmaken dat ding! Beetje lief zijn ervoor!
stofzuiger? je bent niet goed wijsquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja stofzuiger hielp niet. Ik heb gelezen ondersteboven houden en aanzetten dat hij zichzelf schoon blaast, maar ik durf niet(ps3 fat)
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:28 schreef Flitskikker het volgende:
Tweedehands Xbox 360, 60 GB, leeftijd onbekend, 1 maand garantie, 90 euro.
Twijfels... twijfels...
Weet niet hoeveel het feitelijk waard is.
Wat dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
stofzuiger? je bent niet goed wijs
Ik heb anderhalf jaar geleden daar 120 euro voor betaald, maar dan met drie maanden garantie, controller en wat bundlegames. Doet het nog prima.quote:
Welke winkel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar geleden daar 120 euro voor betaald, maar dan met drie maanden garantie, controller en wat bundlegames. Doet het nog prima.
Preloaden jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:05 schreef -CRASH- het volgende:
GTA V morgen om 17:00 te downloaden in de PlayStation Store
ze moeten het zo doen dat iedereen dat kan doen en dat als ik gewoon de fysieke schijf koop dat ie dan niet meer hoeft te installeren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:05 schreef -CRASH- het volgende:
GTA V morgen om 17:00 te downloaden in de PlayStation Store
Ik zie 'm in m'n tracker ook voor de PS3.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:07 schreef MagicTheo het volgende:
Even als buitenstaander, ik heb niet alles nagelezen van alle topics, maar... is het als enige uitgelekt voor de xbox of ook voor de PS3 al?
Het gaat bij mij om een tweedehandswinkel. Ding zelf is ook tweedehands.quote:
Snap wel dat je te slap bent om drie ton de tillenquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja stofzuiger hielp niet. Ik heb gelezen ondersteboven houden en aanzetten dat hij zichzelf schoon blaast, maar ik durf niet(ps3 fat)
T schijnt niet heel goed te zijn:quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap wel dat je te slap bent om drie ton de tillen
Wachten is een kunst....quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:10 schreef Max-Westerman het volgende:
In Heerlen ook geen winkel die hem al stiekem wilt verkopen
Kut nachtrelease
Beide. Verschil is niet zichtbaar als je ze niet 1 op 1 naast elkaar legt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Welke graphics zijn normaal gesproken beter, Xbox of ps?
Ja, ik heb hem in Deventer gekocht toen. Heeft een vitrinekast met een aantal consoles, allemaal met garantie iig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het gaat bij mij om een tweedehandswinkel. Ding zelf is ook tweedehands.
Of verkoopt GM ook tweedehandsconsoles naast -games?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |