SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
duurde langer dan anders
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
was vet depressief en strontsaai na 2 uurquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
IV was helemaal geen bagger toen het uitkwam.Gewoon een andere insteek.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:22 schreef n8n het volgende:
[..]
was vet depressief en strontsaai na 2 uurOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
De kleuren in IV waren depressief ja.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:21 schreef n8n het volgende:
is ie al tot de grens gegaan, van het water en zulks? wel lachen als je dan aan de andere kant eindigt (a la snake 2)“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
die gast ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
De kleuren in IV waren depressief ja.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
http://instagib.tv/icculus is ook weer tof bezig btw!!!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
GTA IV begon kleurloos en het verhaal vond ik ook maar eentonig en matig. Had er meer van verwacht, de uitbreidingen waren dan wel weer fantastisch.![]()
Inderdaad. BOGT was daarentegen leuker, maar V is gewoon 50 keer beter dan alles.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
alles, werd echt para van vond het niet eens leuk om te kijkenquote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Die topics gaan echt zo hard, niet normaal.
De 100 halen we wel zo voor dinsdag.
En daarna nog maar 1 topic vol per maand haha."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zombies in GTA V zou ik ook wel vet vinden hoor. Zon grote map en dan overal zombies. Doel is dan gewoon om te overleven, en proberen andere overlevers te vinden. Goede verstop plekken vinden maar wel steeds erop uit moeten voor voedsel en ammo. Misschien nog verhaallijn met missies, maar wel gewoon totale vrijheid hebben en dat met zombies. Zal nooit gaan gebeuren helaas.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Ik doelde eigenlijk op splitscreen zelfquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Splitscreen is mogelijk?![]()
YES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar zo te lezen is dat niet mogelijk, hopelijk komt er een functie dan met 1 scherm waarvan bij player 1 het scherm mee gaat en player 2 hem dus moet volgen anders is hij buiten beeld.![]()
![]()
Echt, http://instagib.tv/icculus is super vet bezig nu, in een mega super truck in een police chase.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
hebben ze al met RDR gedaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef Ironisch het volgende:
Zombies in GTA V zou ik ook wel vet vinden hoor. Zon grote map en dan overal zombies. Doel is dan gewoon om te overleven, en proberen andere overlevers te vinden. Goede verstop plekken vinden maar wel steeds erop uit moeten voor voedsel en ammo. Misschien nog verhaallijn met missies, maar wel gewoon totale vrijheid hebben en dat met zombies. Zal nooit gaan gebeuren helaas.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dit als DLCquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef Ironisch het volgende:
Zombies in GTA V zou ik ook wel vet vinden hoor. Zon grote map en dan overal zombies. Doel is dan gewoon om te overleven, en proberen andere overlevers te vinden. Goede verstop plekken vinden maar wel steeds erop uit moeten voor voedsel en ammo. Misschien nog verhaallijn met missies, maar wel gewoon totale vrijheid hebben en dat met zombies. Zal nooit gaan gebeuren helaas.![]()
![]()
Shit, die maan en dat uitzichtRed Dead-sfeer in GTA
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
ik wil altijd dino's die opeens komen ragen maar niet in gta i guess
Ja maar dat is totaal andere map he. Sfeer en map van GTA V lijkt me veel vetter en realistischerquote:He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Zou fucking gaaf zijn net als bij RDR.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef Ironisch het volgende:
Zombies in GTA V zou ik ook wel vet vinden hoor. Zon grote map en dan overal zombies. Doel is dan gewoon om te overleven, en proberen andere overlevers te vinden. Goede verstop plekken vinden maar wel steeds erop uit moeten voor voedsel en ammo. Misschien nog verhaallijn met missies, maar wel gewoon totale vrijheid hebben en dat met zombies. Zal nooit gaan gebeuren helaas.![]()
![]()
Dat zou ik echt willen, zou er best nog wel wat geld voor over hebbenquote:He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Mensen die Mike kijken, serieus, je mist heel veel nu bij Icculus:
http://instagib.tv/icculusOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
dat snap ik, zou online wel tof kunnen zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Ja maar dat is totaal andere map he. Sfeer en map van GTA V lijkt me veel vetterdat snap ik nietquote:en realistischer“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
True story.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef delano.888 het volgende:
http://instagib.tv/icculus![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die de hele tijd die streams kijkenWie dit leest is hek.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef delano.888 het volgende:
Taaie politie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef delano.888 het volgende:
zombies moet ik soms ook van me afslaan somsquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Ja maar dat is totaal andere map he. Sfeer en map van GTA V lijkt me veel vetter en realistischerGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
wil niet laden nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef delano.888 het volgende:
http://instagib.tv/icculus“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Just, wisten we al.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik ben een mongool die quotes aanpastOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
ik bedoel realistisch als in het zombie universum, dat het echt lastig is om te overleven. Zoals walking dead ofzo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zombies moet ik soms ook van me afslaan somsHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Speel dan gewoon DayZ.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef Ironisch het volgende:
![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
hoe overleef je een >3 sterren achtervolging, map is toch vrij klein als het om ontsnappen gaat lijkt me“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
icculus gaat weer het vliegveld op!
die ontploft zo in het vliegtuigquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:32 schreef delano.888 het volgende:
icculus gaat weer het vliegveld op!“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
ok dit word epic ik voel t.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
747
volgens mij zijn alleen die kleintjes snel genoeg, mike is ook al 3 keer ontploft in een airliner (en toch nog een keer proberen)quote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Hey kap eens met mijn posts verwijderen het is ontopicOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
wie heb link van Mike?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als je gewoon normaal reageert, is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:34 schreef delano.888 het volgende:
Hey kap eens met mijn posts verwijderen het is ontopic![]()
tyquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:35 schreef Poffert het volgende:
[..]
http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9
Moderator DIG
Af en toe vloeken lijkt me niet meer dan normaal in een GTA topic!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:35 schreef STING het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal reageert, is er niets aan de hand.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijft. meestal is het ff iets doen, de wanted ster is onoverkomelijk, 3 sterren ook en dan ga je doodquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Mja, als ik zo'n stream bekijk, snap ik niet echt waarom dit nou zo speciaal is.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijft
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Jammer dat snelheidsmeter van taxi t niet doet, en als je n taxi belt, je niet hoeft te zeggen waar je bent.![]()
Das vloeken in de kerk wat jij hier nu doet kerelt!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijft"Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijftOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:38 schreef Giester het volgende:
[..]
Das vloeken in de kerk wat jij hier nu doet kerelt!
quote:niet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
meestal is het ff iets doen, de wanted ster is onoverkomelijk, 3 sterren ook en dan ga je dood“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
denk dat de missies wel magisch gaan zijn met 3 characters“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
GTA V is vast ook wel leuk, maar ik snap niet wat er nou zo geweldig is aan die streams en waarom mensen er helemaal gek van worden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijft. meestal is het ff iets doen, de wanted ster is onoverkomelijk, 3 sterren ook en dan ga je dood![]()
Was eerst niet overtuigd van 3 characters maar vind t toch wel leukquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:40 schreef n8n het volgende:
denk dat de missies wel magisch gaan zijn met 3 charactersGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
DIE MUZIEK KEREL!!!!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
GTA V is vast ook wel leuk, maar ik snap niet wat er nou zo geweldig is aan die streams en waarom mensen er helemaal gek van worden.![]()
![]()
wilde ff kijken hoe de gameplay was, staat nu op als achtergrond. vind games kijken soms wel chill, ligt er net aan wie er speelt. vind dit een herhaaloefening en vraag me af of er ook meer te doen is naast missies en cops knallenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
GTA V is vast ook wel leuk, maar ik snap niet wat er nou zo geweldig is aan die streams en waarom mensen er helemaal gek van worden.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Want ik kan en gta v spelen en op youtube.com naar muziek zoeken toch! Kan wel, maar niet handigquote:![]()
Ja ik!quote:
Ik neem sowieso nooit mijn map of binder mee eigenlijk."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ja, precies. In GTA 4 kon je ook best veel, maar het kwam meestal gewoon weer neer op een achtervolging en zo veel mogelijk politie kaput machen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:43 schreef n8n het volgende:
[..]
wilde ff kijken hoe de gameplay was, staat nu op als achtergrond. vind games kijken soms wel chill, ligt er net aan wie er speelt. vind dit een herhaaloefening en vraag me af of er ook meer te doen is naast missies en cops knallen![]()
lijkt me wel leuker omdat alles groter/immenser lijkt maar irl verdwaal ik ook 1000 x, heb zelf liever een mini map irlquote:
haquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:45 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja ik!
Ik neem sowieso nooit mijn map of binder mee eigenlijk.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik houd de map er wel gewoon bij denk ik, maar zal er wel op gaan letten dat ik er niet te veel gebruik van zal maken.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Dan moesten drie acteurs nog enkele duizenden regels extra tekst inspreken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef JohnB52 het volgende:
Jammer dat snelheidsmeter van taxi t niet doet, en als je n taxi belt, je niet hoeft te zeggen waar je bent.Dat is natuurlijk een beetje een onrealistische wens, vind je niet. De kosten alleen al.
In GTA 4 zat het wel, maar die stad was ook relatief klein en overzichtelijk.
-nee-![]()
absoluut. Als ik m uit heb, ga ik nog eens kijken wat ik gemist heb, maar het leukste is nog steeds dingen zelf vinden.quote:-nee-![]()
als ik kijk let ik nooit op de map (tenzij navigeren voor speler) maar als ik zelf rij kijk ik 30% naar de map, zo mis je wel de helftquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
absoluut. Als ik m uit heb, ga ik nog eens kijken wat ik gemist heb, maar het leukste is nog steeds dingen zelf vinden.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Al fokkers de stad in geweest vandaag om te checken?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Is het nou ook mogelijk om in een Dashboard camera te spelen?
Want bij alle streams rijden ze alleen maar in Chase camera mode.![]()
Juist, dat vraag ik me dus ook af.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:55 schreef Warlicht het volgende:
Want bij alle streams rijden ze alleen maar in Chase camera mode.
Want dat zag je wel heel even in de officiële GTA 5 trailer."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ja ik reed altijd "cockpitview" zie het alleen niemand doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:55 schreef Warlicht het volgende:
Want bij alle streams rijden ze alleen maar in Chase camera mode.![]()
Thx. Hij vliegt hoog.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/embed/video/x14oxl2![]()
![]()
wel gezien volgens mij, snapte er alleen niks van omdat er elke seconde van cam gewisseld werd, top view zit er ook nog inquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:55 schreef Warlicht het volgende:
Want bij alle streams rijden ze alleen maar in Chase camera mode.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Het klinkt een beetje tries, maar dan ga ik hem dan denk ik toch pas later halen als de DLC er bv bij zit.
Als het wel mogelijk is heb je veel meer replay value.![]()
kenker die baardquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:56 schreef I.C.O.N. het volgende:
wtf duurt een uur voordat die parachute beneden istrevor 2.0
Echt ongelooflijk hoe groot de hypé is rond Grand Theft Auto V .
GTA V is de meest besproken game aller tijden .
Het is nu al een gekte en velen GTA fans kunnen niet meer wachten .
Ik weet zeker dat andere top titels in de schaduw staan van GTA V .
De belevenis naar de release is in de media zo ontzettend in belangstelling en dan heb je ook nog eens die nachtopeningen .
Ik heb GTA V al maanden geleden besteld bij GameMania en deze ligt 300 meter van mijn thuis dus gewoon lekker ophalen met nachtopening .
Ieder beleeft GTA V op zijn eigen manier en dat maakt deze game zo uniek want je hoeft niet direct het verhaal te volgen maar nieuwsgierig de wereld verkennen van los Santos .
Maar ik kijk wel naar de live uitzending van Gamekings.tv bij MTV![]()
![]()
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
Zeg gewoon dat je GTA V ook leuk vind, nu moest ik heel die shit lezen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:57 schreef abruzzese het volgende:
De belevenis naar de release is in de media zo ontzettend in belangstelling en dan heb je ook nog eens die nachtopeningen .
Ik heb GTA V al maanden geleden besteld bij GameMania en deze ligt 300 meter van mijn thuis dus gewoon lekker ophalen met nachtopening .
Ieder beleeft GTA V op zijn eigen manier en dat maakt deze game zo uniek want je hoeft niet direct het verhaal te volgen maar nieuwsgierig de wereld verkennen van los Santos .
![]()
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:58 schreef Giester het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je GTA V ook leuk vind, nu moest ik heel die shit lezen.![]()
![]()
GVD, 10 meter voor de landing belt mn vriendin waardoor mn stream wegvalt
Je hebt nog een inbel verbinding?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:59 schreef n8n het volgende:
GVD, 10 meter voor de landing belt mn vriendin waardoor mn stream wegvalt![]()
![]()
nee airplay vanaf mn telefoon naar de tvquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:00 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je hebt nog een inbel verbinding?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik kijk die streams nu net even op het werk, maar wat ziet dat rijden er arcade achtig uit of ligt dat aan mij?![]()
bedankt man, ik had nog een paar deuren die ingetrapt moesten worden maar dat is nu geen probleem meerquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:57 schreef abruzzese het volgende:
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
a la midnight club, nog geen motoren gezienquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik kijk die streams nu net even op het werk, maar wat ziet dat rijden er arcade achtig uit of ligt dat aan mij?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
http://instagib.tv/icculus zwemmenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:02 schreef Zipportal het volgende:
Dat vliegen heb ik nu wel weer gezien.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik hoop dat de politie als je het spel hebt uitgespeeld niet meer komen opdagen als je het vliegveld betreed.![]()
Gast volgens mij doet deze weirdo bijna dezelfde lap tekst elke week plaatsenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:01 schreef Ironisch het volgende:
[..]
bedankt man, ik had nog een paar deuren die ingetrapt moesten worden maar dat is nu geen probleem meer
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Daar hebben we cheats voor. (hoop ik )quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:03 schreef Warlicht het volgende:
Ik hoop dat de politie als je het spel hebt uitgespeeld niet meer komen opdagen als je het vliegveld betreed.![]()
Hahahahaha hij vliegt zo tegen die zeppelin aan
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:04 schreef Blistering het volgende:
Hahahahaha hij vliegt zo tegen die zeppelin aan'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
of datquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:04 schreef Blistering het volgende:
Hahahahaha hij vliegt zo tegen die zeppelin aan“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Donders mooiquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:04 schreef Blistering het volgende:
Hahahahaha hij vliegt zo tegen die zeppelin aan![]()
![]()
Ik ga geen streams meer kijken, dingen zelf ontdekken is veel leuker.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
volgende keer vlak ervoor springenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:04 schreef J03llV het volgende:
Mike vloog tegen een zeppelin aan! en die ontplofte en hij ging wasted“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
het is gtaquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:04 schreef Ironisch het volgende:
Ik ga geen streams meer kijken, dingen zelf ontdekken is veel leuker.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Idd viel mij ook op, laten we hopen dat het meevaltquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik kijk die streams nu net even op het werk, maar wat ziet dat rijden er arcade achtig uit of ligt dat aan mij?Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
nice touch dat de heren verschillende telefoons hebben“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Wat hebben die streamers met baarden, beide hebben een megabaard gezet
haha zo waarquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:14 schreef Vleermuisspin het volgende:
En dan te bedenken dat sommige spellen deze minigame als volledig spel hebbenOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
dat zei je zeker ook over pornoquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:04 schreef Ironisch het volgende:
Ik ga geen streams meer kijken, dingen zelf ontdekken is veel leuker.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
nee dat heb ik nooit over porno gezegd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat zei je zeker ook over pornoHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Goed zo, zeg het ze.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:15 schreef Ironisch het volgende:
[..]
nee dat heb ik nooit over porno gezegd.![]()
In Algerijequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
op marktplaats maar dan mag je wel 30 ballen bijleggenquote:
dus eigenlijk 10 euro per extra dag dat je m hebtGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wel gaar dan.. Dat bijna iedereen in de Verenigde Staten, Verenigd Koningrijk hem vandaag/gister al hebben gekregen.. En in Spanje al gewoon te koop is terwijl het een wereldwijde release was.. Stom dat Nederland niet meegaat hierin.![]()
![]()
Nee, daar is hij uitverkoch hequote:Op zaterdag 14 september 2013 13:19 schreef J03llV het volgende:
GTA ergens anders goedkoper gevonden dan bij media markt? ( 47 ,- )![]()
Die gaan veel consolebans krijgenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:20 schreef VomitusCocktus het volgende:
Wel gaar dan.. Dat bijna iedereen in de Verenigde Staten, Verenigd Koningrijk hem vandaag/gister al hebben gekregen.. En in Spanje al gewoon te koop is terwijl het een wereldwijde release was.. Stom dat Nederland niet meegaat hierin.RED ONS HENNIEGOD![]()
hoe weet jij datquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:20 schreef VomitusCocktus het volgende:
Wel gaar dan.. Dat bijna iedereen in de Verenigde Staten, Verenigd Koningrijk hem vandaag/gister al hebben gekregen.. En in Spanje al gewoon te koop is terwijl het een wereldwijde release was.. Stom dat Nederland niet meegaat hierin.
Moderator DIG
Een ban krijgen als je de game gewoon koopt.. moet niet veel gekker worden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaan veel consolebans krijgen![]()
Gewoon legale versie is inderdaad van de zotte, ze moeten die retailers dan keihard aanpakken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:23 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Een ban krijgen als je de game gewoon koopt.. moet niet veel gekker worden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Van Tweakers:quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:23 schreef Akilla het volgende:
[..]
Zie geruchten over bartsmit in Rijswijk... Maar geen idee of t echt zo is..
TeGek schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:56:
Net bij Bart smit rijswijk geweest en die heeft ze liggen!
Liggen, wil niet zeggen in de schappen, kan ook zijn dat ze daar binnen zijn.![]()
Forums. Vrijwel iedereen op dat heel forum heeft hem al. Bespreekt hem, post dingen van in de game. En ik ken er enkele mensen die me niet gaan zitten voorliegen dat die daar gewoon al overal geleverd word.quote:![]()
Omdat ze niet willen dat je voor de release speeltquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat ik sowieso al een verbetering vind vergeleken met gta IV, is dat V helderder is. Stuk overzichtelijker en duidelijker. Plus point for me!MentionedDCMJ![]()
Doen ze alleen als je leakt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen dat je voor de release speelt![]()
Oh zo, ik dacht dat NL gewoon weer een latere release datum had, waardoor de rest hem al legaal kon spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen dat je voor de release speelt![]()
![]()
Tweedehands Xbox 360, 60 GB, leeftijd onbekend, 1 maand garantie, 90 euro.
Twijfels... twijfels...
Weet niet hoeveel het feitelijk waard is.![]()
Als het goed is de dag voor release al.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:27 schreef J03llV het volgende:
Weet iemandof ze bij dixons op de releasedatum vezenden?![]()
Bij GM is GTA V los.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Ja klopt, Maar als er ook maar kans is dat ze verkopen, ben ik binnen 1 minuut weg:pquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Van Tweakers:
TeGek schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:56:
Net bij Bart smit rijswijk geweest en die heeft ze liggen!
Liggen, wil niet zeggen in de schappen, kan ook zijn dat ze daar binnen zijn.PSN: Metal_Akilla![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:28 schreef -CRASH- het volgende:
Bij GM is GTA V los.....
[spoiler]te koop vanaf dinsdag[/spoiler![]()
![]()
ssssssshhhhhhhhhhhhhquote:
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Okee, omdat bij de meeste leveranciers het spel al uitverkocht isquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:28 schreef Niek. het volgende:
[..]
Als het goed is de dag voor release al.![]()
Waar is lokaal? Want het is nu wachten op die ene ongeinformeerde verkoper die hem ergens wel per ongeluk verkoopt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Net gevraagd bij de locale intertoys, nee mogen we nog niet verkopen![]()
![]()
Pffff ik hoop dat het rijden echt niet is zoals die gast rijd. Die auto slingert aan alle kanten.
Eerlijk gezegd vond ik de besturing van GTA IV lekker.![]()
die op de veluwequote:Op zaterdag 14 september 2013 13:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waar is lokaal? Want het is nu wachten op die ene ongeinformeerde verkoper die hem ergens wel per ongeluk verkoopt.De game verkopers in Zwolle zijn ook niet verkoop lustig, nee meneer, dinsdag pas
![]()
![]()
kan je ook je verlichting uit zetten, en zo ja maakt dat verschil in het donker (dat ze je minder goed zien)“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik heb net even GTA 4 gespeeld, die auto's rijden heel erg raar, mega veel vering. En toen crashte na een paar minuten mn xbox ineens dus hield ik het alweer voor gezien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff ik hoop dat het rijden echt niet is zoals die gast rijd. Die auto slingert aan alle kanten.
Eerlijk gezegd vond ik de besturing van GTA IV lekker.![]()
Dat moest je er wel ff bij zetten jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:32 schreef n8n het volgende:
kan je ook je verlichting uit zetten, en zo ja maakt dat verschil in het donker (dat ze je minder goed zien)![]()
Moderator DIG
Yup, driving physics lijken vooralsnog een van de weinige nadelen te zijn. Maar went ook wel weer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik de besturing van GTA IV lekker.Too much is never enough!![]()
weet ik veel of ze daar aan denken in de AIquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat moest je er wel ff bij zetten ja
Maar het antwoord is ja, je kan verlichting uitzettenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:33 schreef n8n het volgende:
[..]
weet ik veel of ze daar aan denken in de AIGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kwestie van smaak denk ik, zoals hierboven iemand ook heeft gedaan, heb ik vanmorgen IV gespeeld. Besturing voelt errrrg zwaar en log.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:33 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Yup, driving physics lijken vooralsnog een van de weinige nadelen te zijn. Maar went ook wel weer waarschijnlijk.
MentionedDCMJ![]()
Inderdaad, mensen die zeggen dat IV ook maar enigszins realistisch is qua rijden heeft nog nooit gereden, of moet even met zijn auto naar de garage toe.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:35 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Kwestie van smaak denk ik, zoals hierboven iemand ook heeft gedaan, heb ik vanmorgen IV gespeeld. Besturing voelt errrrg zwaar en log.![]()
en maakt het verschil (in het donkerquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar het antwoord is ja, je kan verlichting uitzetten)
ik denk het. Maar zonder licht is het denk ik meer zichtbaar dan in IVquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:37 schreef n8n het volgende:
[..]
en maakt het verschil (in het donker)
Moderator DIG
Mike gaat zo golfen zo te zien.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:36 schreef Niek. het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die zeggen dat IV ook maar enigszins realistisch is qua rijden heeft nog nooit gereden, of moet even met zijn auto naar de garage toe.![]()
![]()
![]()
wowquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
![]()
Mn ps3 doet het nog na 2 jaar ongebruikt te zijn geweest
![]()
Dit is gewoon raar :l![]()
bah bahquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:39 schreef Pap89 het volgende:
Wel eens in een oude amerikaan gereden?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
zou ff de stofzuiger er langs halenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:35 schreef Nestalgie het volgende:
Zijn er veel gebouwen waar je in kan?![]()
zeiken om dat soort dingenquote:
Moderator DIG
Ik heb hem besteld bij een klein gamewinkeltje bij mij in de buurt en ik krijg net een bevestiging dat hij klaar ligt voor verzending. Ik zou natuurlijk een mailtje kunnen sturen waarin ik vraag of ik m ook op kan halen ^^Dit is gewoon raar :l![]()
picsquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Allejezus wat is de nacht mooi vormgegeven.![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Hoeveel winkelmedewerkers zouden al gek worden van de ongeduldige gamers die continue willen weten of ze gta al verkopen?![]()
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Er zijn er 2 he:quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:46 schreef FiliusDeorum het volgende:
die vuile flikker gaat gewoon missies doen NIET TE GELOVEN
http://instagib.tv/icculus
http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
is die stream nou fucked of het character dronken?quote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Risico van het vak toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:46 schreef Captainp00face het volgende:
Hoeveel winkelmedewerkers zouden al gek worden van de ongeduldige gamers die continue willen weten of ze gta al verkopen?Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Zagen jullie die jump bij icculus?
Ze moeten niet zeiken maar verkopen, omzet draaienquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:46 schreef Captainp00face het volgende:
Hoeveel winkelmedewerkers zouden al gek worden van de ongeduldige gamers die continue willen weten of ze gta al verkopen?![]()
![]()
Eeeeeeeeeeeeen we gaan weer het vliegveld op
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeiken maar verkopen, omzet draaienDeze man snapt t
Moderator DIG
747 vliegen poging #321179?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Eeeeeeeen fail #321179Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:48 schreef delano.888 het volgende:
Zagen jullie die jump bij icculus?![]()
![]()
ik probeer hem te regelen via marktplaats voor de xbox, twee adverteerders gemaild, maar nog geen reactietoch maar bij bartsmit bestellen denk
Funkmode!![]()
Terug naar Mike dan maar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Het moet wel leuk blijven als ik zelf ga spelen..quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Mike in een privejet!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
hier ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:55 schreef fotostarter het volgende:
Ik denk net, waaauwwwwww luchtballonen. Werden het later bomen
Die landing van Mike![]()
!!!
![]()
Please laat dit een safehouse zijn!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Tony Stark's" mansionquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:57 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Please laat dit een safehouse zijn!![]()
![]()
Wedden dat m'n X360 straks een RROD heeft na het opstarten dinsdag
Mijn PS3 heeft een jaar uitgestaan en maakt nu een PESTHERRIE bij het gamen. Als hij uitvalt tijdens GTA5 koop ik direct een nieuwe ps3 denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wedden dat m'n X360 straks een RROD heeft na het opstarten dinsdag
Wel een beetje opvallend voor een safehouse.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:57 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Please laat dit een safehouse zijn!![]()
Schoonmaken dat ding! Beetje lief zijn ervoor!quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mijn PS3 heeft een jaar uitgestaan en maakt nu een PESTHERRIE bij het gamen. Als hij uitvalt tijdens GTA5 koop ik direct een nieuwe ps3 denk ikRui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Ja stofzuiger hielp niet. Ik heb gelezen ondersteboven houden en aanzetten dat hij zichzelf schoon blaast, maar ik durf nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Schoonmaken dat ding! Beetje lief zijn ervoor!(ps3 fat)
stofzuiger? je bent niet goed wijsquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja stofzuiger hielp niet. Ik heb gelezen ondersteboven houden en aanzetten dat hij zichzelf schoon blaast, maar ik durf niet(ps3 fat)
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:28 schreef Flitskikker het volgende:
Tweedehands Xbox 360, 60 GB, leeftijd onbekend, 1 maand garantie, 90 euro.
Twijfels... twijfels...
Weet niet hoeveel het feitelijk waard is.![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
stofzuiger? je bent niet goed wijsOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Ik heb anderhalf jaar geleden daar 120 euro voor betaald, maar dan met drie maanden garantie, controller en wat bundlegames. Doet het nog prima.quote:Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Welke winkel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar geleden daar 120 euro voor betaald, maar dan met drie maanden garantie, controller en wat bundlegames. Doet het nog prima.![]()
Preloaden jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:05 schreef -CRASH- het volgende:
GTA V morgen om 17:00 te downloaden in de PlayStation StoreIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Even als buitenstaander, ik heb niet alles nagelezen van alle topics, maar... is het als enige uitgelekt voor de xbox of ook voor de PS3 al?PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
ze moeten het zo doen dat iedereen dat kan doen en dat als ik gewoon de fysieke schijf koop dat ie dan niet meer hoeft te installeren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:05 schreef -CRASH- het volgende:
GTA V morgen om 17:00 te downloaden in de PlayStation Store![]()
Ik zie 'm in m'n tracker ook voor de PS3.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:07 schreef MagicTheo het volgende:
Even als buitenstaander, ik heb niet alles nagelezen van alle topics, maar... is het als enige uitgelekt voor de xbox of ook voor de PS3 al?Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Het gaat bij mij om een tweedehandswinkel. Ding zelf is ook tweedehands.quote:
Of verkoopt GM ook tweedehandsconsoles naast -games?![]()
Snap wel dat je te slap bent om drie ton de tillenquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja stofzuiger hielp niet. Ik heb gelezen ondersteboven houden en aanzetten dat hij zichzelf schoon blaast, maar ik durf niet(ps3 fat)
Moderator DIG
Welke graphics zijn normaal gesproken beter, Xbox of ps?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
T schijnt niet heel goed te zijn:quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap wel dat je te slap bent om drie ton de tillen
Wachten is een kunst....quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:10 schreef Max-Westerman het volgende:
In Heerlen ook geen winkel die hem al stiekem wilt verkopen
Kut nachtrelease
En vooral nu<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Beide. Verschil is niet zichtbaar als je ze niet 1 op 1 naast elkaar legt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Welke graphics zijn normaal gesproken beter, Xbox of ps?![]()
Ja, ik heb hem in Deventer gekocht toen. Heeft een vitrinekast met een aantal consoles, allemaal met garantie iig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het gaat bij mij om een tweedehandswinkel. Ding zelf is ook tweedehands.
Of verkoopt GM ook tweedehandsconsoles naast -games?Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
http://www.dailymotion.com/embed/video/x14oxl2quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:12 schreef Hiatus het volgende:
Kan iemand me voorzien van linkje van livestream?Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: