Juist, dat vraag ik me dus ook af.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:55 schreef Warlicht het volgende:
Is het nou ook mogelijk om in een Dashboard camera te spelen?
Want bij alle streams rijden ze alleen maar in Chase camera mode.
Ja ik reed altijd "cockpitview" zie het alleen niemand doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:55 schreef Warlicht het volgende:
Thx. Hij vliegt hoog.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/embed/video/x14oxl2
wel gezien volgens mij, snapte er alleen niks van omdat er elke seconde van cam gewisseld werd, top view zit er ook nog inquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:55 schreef Warlicht het volgende:
kenker die baardquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:56 schreef I.C.O.N. het volgende:
wtf duurt een uur voordat die parachute beneden is
Zeg gewoon dat je GTA V ook leuk vind, nu moest ik heel die shit lezen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:57 schreef abruzzese het volgende:
Echt ongelooflijk hoe groot de hypé is rond Grand Theft Auto V .
GTA V is de meest besproken game aller tijden .
Het is nu al een gekte en velen GTA fans kunnen niet meer wachten .
Ik weet zeker dat andere top titels in de schaduw staan van GTA V .
De belevenis naar de release is in de media zo ontzettend in belangstelling en dan heb je ook nog eens die nachtopeningen .
Ik heb GTA V al maanden geleden besteld bij GameMania en deze ligt 300 meter van mijn thuis dus gewoon lekker ophalen met nachtopening .
Ieder beleeft GTA V op zijn eigen manier en dat maakt deze game zo uniek want je hoeft niet direct het verhaal te volgen maar nieuwsgierig de wereld verkennen van los Santos .
Maar ik kijk wel naar de live uitzending van Gamekings.tv bij MTV![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:58 schreef Giester het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je GTA V ook leuk vind, nu moest ik heel die shit lezen.
Je hebt nog een inbel verbinding?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:59 schreef n8n het volgende:
GVD, 10 meter voor de landing belt mn vriendin waardoor mn stream wegvalt
nee airplay vanaf mn telefoon naar de tvquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:00 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je hebt nog een inbel verbinding?
bedankt man, ik had nog een paar deuren die ingetrapt moesten worden maar dat is nu geen probleem meerquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:57 schreef abruzzese het volgende:
Echt ongelooflijk hoe groot de hypé is rond Grand Theft Auto V .
GTA V is de meest besproken game aller tijden .
Het is nu al een gekte en velen GTA fans kunnen niet meer wachten .
Ik weet zeker dat andere top titels in de schaduw staan van GTA V .
De belevenis naar de release is in de media zo ontzettend in belangstelling en dan heb je ook nog eens die nachtopeningen .
Ik heb GTA V al maanden geleden besteld bij GameMania en deze ligt 300 meter van mijn thuis dus gewoon lekker ophalen met nachtopening .
Ieder beleeft GTA V op zijn eigen manier en dat maakt deze game zo uniek want je hoeft niet direct het verhaal te volgen maar nieuwsgierig de wereld verkennen van los Santos .
Maar ik kijk wel naar de live uitzending van Gamekings.tv bij MTV![]()
![]()
a la midnight club, nog geen motoren gezienquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik kijk die streams nu net even op het werk, maar wat ziet dat rijden er arcade achtig uit of ligt dat aan mij?
http://instagib.tv/icculus zwemmenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:02 schreef Zipportal het volgende:
Dat vliegen heb ik nu wel weer gezien.
Gast volgens mij doet deze weirdo bijna dezelfde lap tekst elke week plaatsenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:01 schreef Ironisch het volgende:
[..]
bedankt man, ik had nog een paar deuren die ingetrapt moesten worden maar dat is nu geen probleem meer
Daar hebben we cheats voor. (hoop ik )quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:03 schreef Warlicht het volgende:
Ik hoop dat de politie als je het spel hebt uitgespeeld niet meer komen opdagen als je het vliegveld betreed.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:04 schreef Blistering het volgende:
Hahahahaha hij vliegt zo tegen die zeppelin aan
of datquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:04 schreef Blistering het volgende:
Donders mooiquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:04 schreef Blistering het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |