Je hebt nog een inbel verbinding?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:59 schreef n8n het volgende:
GVD, 10 meter voor de landing belt mn vriendin waardoor mn stream wegvalt
nee airplay vanaf mn telefoon naar de tvquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:00 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je hebt nog een inbel verbinding?
bedankt man, ik had nog een paar deuren die ingetrapt moesten worden maar dat is nu geen probleem meerquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:57 schreef abruzzese het volgende:
Echt ongelooflijk hoe groot de hypé is rond Grand Theft Auto V .
GTA V is de meest besproken game aller tijden .
Het is nu al een gekte en velen GTA fans kunnen niet meer wachten .
Ik weet zeker dat andere top titels in de schaduw staan van GTA V .
De belevenis naar de release is in de media zo ontzettend in belangstelling en dan heb je ook nog eens die nachtopeningen .
Ik heb GTA V al maanden geleden besteld bij GameMania en deze ligt 300 meter van mijn thuis dus gewoon lekker ophalen met nachtopening .
Ieder beleeft GTA V op zijn eigen manier en dat maakt deze game zo uniek want je hoeft niet direct het verhaal te volgen maar nieuwsgierig de wereld verkennen van los Santos .
Maar ik kijk wel naar de live uitzending van Gamekings.tv bij MTV![]()
![]()
a la midnight club, nog geen motoren gezienquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik kijk die streams nu net even op het werk, maar wat ziet dat rijden er arcade achtig uit of ligt dat aan mij?
http://instagib.tv/icculus zwemmenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:02 schreef Zipportal het volgende:
Dat vliegen heb ik nu wel weer gezien.
Gast volgens mij doet deze weirdo bijna dezelfde lap tekst elke week plaatsenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:01 schreef Ironisch het volgende:
[..]
bedankt man, ik had nog een paar deuren die ingetrapt moesten worden maar dat is nu geen probleem meer
Daar hebben we cheats voor. (hoop ik )quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:03 schreef Warlicht het volgende:
Ik hoop dat de politie als je het spel hebt uitgespeeld niet meer komen opdagen als je het vliegveld betreed.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:04 schreef Blistering het volgende:
Hahahahaha hij vliegt zo tegen die zeppelin aan
of datquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:04 schreef Blistering het volgende:
Donders mooiquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:04 schreef Blistering het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |