SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
duurde langer dan anders
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
was vet depressief en strontsaai na 2 uurquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
IV was helemaal geen bagger toen het uitkwam.Gewoon een andere insteek.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:22 schreef n8n het volgende:
[..]
was vet depressief en strontsaai na 2 uurOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
De kleuren in IV waren depressief ja.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:21 schreef n8n het volgende:
is ie al tot de grens gegaan, van het water en zulks? wel lachen als je dan aan de andere kant eindigt (a la snake 2)“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
die gast ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
De kleuren in IV waren depressief ja.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
http://instagib.tv/icculus is ook weer tof bezig btw!!!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
GTA IV begon kleurloos en het verhaal vond ik ook maar eentonig en matig. Had er meer van verwacht, de uitbreidingen waren dan wel weer fantastisch.![]()
Inderdaad. BOGT was daarentegen leuker, maar V is gewoon 50 keer beter dan alles.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
alles, werd echt para van vond het niet eens leuk om te kijkenquote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Die topics gaan echt zo hard, niet normaal.
De 100 halen we wel zo voor dinsdag.
En daarna nog maar 1 topic vol per maand haha."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zombies in GTA V zou ik ook wel vet vinden hoor. Zon grote map en dan overal zombies. Doel is dan gewoon om te overleven, en proberen andere overlevers te vinden. Goede verstop plekken vinden maar wel steeds erop uit moeten voor voedsel en ammo. Misschien nog verhaallijn met missies, maar wel gewoon totale vrijheid hebben en dat met zombies. Zal nooit gaan gebeuren helaas.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Ik doelde eigenlijk op splitscreen zelfquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Splitscreen is mogelijk?![]()
YES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar zo te lezen is dat niet mogelijk, hopelijk komt er een functie dan met 1 scherm waarvan bij player 1 het scherm mee gaat en player 2 hem dus moet volgen anders is hij buiten beeld.![]()
![]()
Echt, http://instagib.tv/icculus is super vet bezig nu, in een mega super truck in een police chase.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
hebben ze al met RDR gedaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef Ironisch het volgende:
Zombies in GTA V zou ik ook wel vet vinden hoor. Zon grote map en dan overal zombies. Doel is dan gewoon om te overleven, en proberen andere overlevers te vinden. Goede verstop plekken vinden maar wel steeds erop uit moeten voor voedsel en ammo. Misschien nog verhaallijn met missies, maar wel gewoon totale vrijheid hebben en dat met zombies. Zal nooit gaan gebeuren helaas.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dit als DLCquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef Ironisch het volgende:
Zombies in GTA V zou ik ook wel vet vinden hoor. Zon grote map en dan overal zombies. Doel is dan gewoon om te overleven, en proberen andere overlevers te vinden. Goede verstop plekken vinden maar wel steeds erop uit moeten voor voedsel en ammo. Misschien nog verhaallijn met missies, maar wel gewoon totale vrijheid hebben en dat met zombies. Zal nooit gaan gebeuren helaas.![]()
![]()
Shit, die maan en dat uitzichtRed Dead-sfeer in GTA
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
ik wil altijd dino's die opeens komen ragen maar niet in gta i guess
Ja maar dat is totaal andere map he. Sfeer en map van GTA V lijkt me veel vetter en realistischerquote:He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Zou fucking gaaf zijn net als bij RDR.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef Ironisch het volgende:
Zombies in GTA V zou ik ook wel vet vinden hoor. Zon grote map en dan overal zombies. Doel is dan gewoon om te overleven, en proberen andere overlevers te vinden. Goede verstop plekken vinden maar wel steeds erop uit moeten voor voedsel en ammo. Misschien nog verhaallijn met missies, maar wel gewoon totale vrijheid hebben en dat met zombies. Zal nooit gaan gebeuren helaas.![]()
![]()
Dat zou ik echt willen, zou er best nog wel wat geld voor over hebbenquote:He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Mensen die Mike kijken, serieus, je mist heel veel nu bij Icculus:
http://instagib.tv/icculusOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
dat snap ik, zou online wel tof kunnen zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Ja maar dat is totaal andere map he. Sfeer en map van GTA V lijkt me veel vetterdat snap ik nietquote:en realistischer“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
True story.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef delano.888 het volgende:
http://instagib.tv/icculus![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die de hele tijd die streams kijkenWie dit leest is hek.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef delano.888 het volgende:
Taaie politie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef delano.888 het volgende:
zombies moet ik soms ook van me afslaan somsquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Ja maar dat is totaal andere map he. Sfeer en map van GTA V lijkt me veel vetter en realistischerGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
wil niet laden nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:25 schreef delano.888 het volgende:
http://instagib.tv/icculus“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Just, wisten we al.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik ben een mongool die quotes aanpastOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
ik bedoel realistisch als in het zombie universum, dat het echt lastig is om te overleven. Zoals walking dead ofzo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zombies moet ik soms ook van me afslaan somsHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Speel dan gewoon DayZ.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef Ironisch het volgende:
![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
hoe overleef je een >3 sterren achtervolging, map is toch vrij klein als het om ontsnappen gaat lijkt me“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
icculus gaat weer het vliegveld op!
die ontploft zo in het vliegtuigquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:32 schreef delano.888 het volgende:
icculus gaat weer het vliegveld op!“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
ok dit word epic ik voel t.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
747
volgens mij zijn alleen die kleintjes snel genoeg, mike is ook al 3 keer ontploft in een airliner (en toch nog een keer proberen)quote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Hey kap eens met mijn posts verwijderen het is ontopicOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
wie heb link van Mike?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als je gewoon normaal reageert, is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:34 schreef delano.888 het volgende:
Hey kap eens met mijn posts verwijderen het is ontopic![]()
tyquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:35 schreef Poffert het volgende:
[..]
http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Af en toe vloeken lijkt me niet meer dan normaal in een GTA topic!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:35 schreef STING het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal reageert, is er niets aan de hand.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijft. meestal is het ff iets doen, de wanted ster is onoverkomelijk, 3 sterren ook en dan ga je doodquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Mja, als ik zo'n stream bekijk, snap ik niet echt waarom dit nou zo speciaal is.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijft
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Jammer dat snelheidsmeter van taxi t niet doet, en als je n taxi belt, je niet hoeft te zeggen waar je bent.![]()
Das vloeken in de kerk wat jij hier nu doet kerelt!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijft"Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijftOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:38 schreef Giester het volgende:
[..]
Das vloeken in de kerk wat jij hier nu doet kerelt!
quote:niet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
meestal is het ff iets doen, de wanted ster is onoverkomelijk, 3 sterren ook en dan ga je dood“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
denk dat de missies wel magisch gaan zijn met 3 characters“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
GTA V is vast ook wel leuk, maar ik snap niet wat er nou zo geweldig is aan die streams en waarom mensen er helemaal gek van worden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijft. meestal is het ff iets doen, de wanted ster is onoverkomelijk, 3 sterren ook en dan ga je dood![]()
Was eerst niet overtuigd van 3 characters maar vind t toch wel leukquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:40 schreef n8n het volgende:
denk dat de missies wel magisch gaan zijn met 3 charactersGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
DIE MUZIEK KEREL!!!!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
GTA V is vast ook wel leuk, maar ik snap niet wat er nou zo geweldig is aan die streams en waarom mensen er helemaal gek van worden.![]()
![]()
wilde ff kijken hoe de gameplay was, staat nu op als achtergrond. vind games kijken soms wel chill, ligt er net aan wie er speelt. vind dit een herhaaloefening en vraag me af of er ook meer te doen is naast missies en cops knallenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
GTA V is vast ook wel leuk, maar ik snap niet wat er nou zo geweldig is aan die streams en waarom mensen er helemaal gek van worden.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Want ik kan en gta v spelen en op youtube.com naar muziek zoeken toch! Kan wel, maar niet handigquote:![]()
Ja ik!quote:
Ik neem sowieso nooit mijn map of binder mee eigenlijk."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ja, precies. In GTA 4 kon je ook best veel, maar het kwam meestal gewoon weer neer op een achtervolging en zo veel mogelijk politie kaput machen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:43 schreef n8n het volgende:
[..]
wilde ff kijken hoe de gameplay was, staat nu op als achtergrond. vind games kijken soms wel chill, ligt er net aan wie er speelt. vind dit een herhaaloefening en vraag me af of er ook meer te doen is naast missies en cops knallen![]()
lijkt me wel leuker omdat alles groter/immenser lijkt maar irl verdwaal ik ook 1000 x, heb zelf liever een mini map irlquote:
haquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:45 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja ik!
Ik neem sowieso nooit mijn map of binder mee eigenlijk.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik houd de map er wel gewoon bij denk ik, maar zal er wel op gaan letten dat ik er niet te veel gebruik van zal maken.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Dan moesten drie acteurs nog enkele duizenden regels extra tekst inspreken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef JohnB52 het volgende:
Jammer dat snelheidsmeter van taxi t niet doet, en als je n taxi belt, je niet hoeft te zeggen waar je bent.Dat is natuurlijk een beetje een onrealistische wens, vind je niet. De kosten alleen al.
In GTA 4 zat het wel, maar die stad was ook relatief klein en overzichtelijk.
-nee-![]()
absoluut. Als ik m uit heb, ga ik nog eens kijken wat ik gemist heb, maar het leukste is nog steeds dingen zelf vinden.quote:-nee-![]()
als ik kijk let ik nooit op de map (tenzij navigeren voor speler) maar als ik zelf rij kijk ik 30% naar de map, zo mis je wel de helftquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
absoluut. Als ik m uit heb, ga ik nog eens kijken wat ik gemist heb, maar het leukste is nog steeds dingen zelf vinden.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |