die ontploft zo in het vliegtuigquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:32 schreef delano.888 het volgende:
icculus gaat weer het vliegveld op!
volgens mij zijn alleen die kleintjes snel genoeg, mike is ook al 3 keer ontploft in een airliner (en toch nog een keer proberen)quote:
Als je gewoon normaal reageert, is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:34 schreef delano.888 het volgende:
Hey kap eens met mijn posts verwijderen het is ontopic
tyquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:35 schreef Poffert het volgende:
[..]
http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9
Af en toe vloeken lijkt me niet meer dan normaal in een GTA topic!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:35 schreef STING het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal reageert, is er niets aan de hand.
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijft. meestal is het ff iets doen, de wanted ster is onoverkomelijk, 3 sterren ook en dan ga je doodquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Mja, als ik zo'n stream bekijk, snap ik niet echt waarom dit nou zo speciaal is.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijft
Das vloeken in de kerk wat jij hier nu doet kerelt!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijft
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:38 schreef Giester het volgende:
[..]
Das vloeken in de kerk wat jij hier nu doet kerelt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |