quote:
niet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
meestal is het ff iets doen, de wanted ster is onoverkomelijk, 3 sterren ook en dan ga je dood
GTA V is vast ook wel leuk, maar ik snap niet wat er nou zo geweldig is aan die streams en waarom mensen er helemaal gek van worden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef n8n het volgende:
[..]
zijn ook wel lame bezig, ik ben ook niet echt overtuigd dat dit langer dan een week leuk blijft. meestal is het ff iets doen, de wanted ster is onoverkomelijk, 3 sterren ook en dan ga je dood
Was eerst niet overtuigd van 3 characters maar vind t toch wel leukquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:40 schreef n8n het volgende:
denk dat de missies wel magisch gaan zijn met 3 characters
DIE MUZIEK KEREL!!!!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
GTA V is vast ook wel leuk, maar ik snap niet wat er nou zo geweldig is aan die streams en waarom mensen er helemaal gek van worden.
wilde ff kijken hoe de gameplay was, staat nu op als achtergrond. vind games kijken soms wel chill, ligt er net aan wie er speelt. vind dit een herhaaloefening en vraag me af of er ook meer te doen is naast missies en cops knallenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
GTA V is vast ook wel leuk, maar ik snap niet wat er nou zo geweldig is aan die streams en waarom mensen er helemaal gek van worden.
Want ik kan en gta v spelen en op youtube.com naar muziek zoeken toch! Kan wel, maar niet handigquote:
Ja ik!quote:
Ja, precies. In GTA 4 kon je ook best veel, maar het kwam meestal gewoon weer neer op een achtervolging en zo veel mogelijk politie kaput machen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:43 schreef n8n het volgende:
[..]
wilde ff kijken hoe de gameplay was, staat nu op als achtergrond. vind games kijken soms wel chill, ligt er net aan wie er speelt. vind dit een herhaaloefening en vraag me af of er ook meer te doen is naast missies en cops knallen
lijkt me wel leuker omdat alles groter/immenser lijkt maar irl verdwaal ik ook 1000 x, heb zelf liever een mini map irlquote:
haquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:45 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja ik!
Ik neem sowieso nooit mijn map of binder mee eigenlijk.
Dan moesten drie acteurs nog enkele duizenden regels extra tekst inspreken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef JohnB52 het volgende:
Jammer dat snelheidsmeter van taxi t niet doet, en als je n taxi belt, je niet hoeft te zeggen waar je bent.
absoluut. Als ik m uit heb, ga ik nog eens kijken wat ik gemist heb, maar het leukste is nog steeds dingen zelf vinden.quote:
als ik kijk let ik nooit op de map (tenzij navigeren voor speler) maar als ik zelf rij kijk ik 30% naar de map, zo mis je wel de helftquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
absoluut. Als ik m uit heb, ga ik nog eens kijken wat ik gemist heb, maar het leukste is nog steeds dingen zelf vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |