ssssssshhhhhhhhhhhhhquote:
Okee, omdat bij de meeste leveranciers het spel al uitverkocht isquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:28 schreef Niek. het volgende:
[..]
Als het goed is de dag voor release al.
Waar is lokaal? Want het is nu wachten op die ene ongeinformeerde verkoper die hem ergens wel per ongeluk verkoopt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Net gevraagd bij de locale intertoys, nee mogen we nog niet verkopen![]()
die op de veluwequote:Op zaterdag 14 september 2013 13:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waar is lokaal? Want het is nu wachten op die ene ongeinformeerde verkoper die hem ergens wel per ongeluk verkoopt.
Ik heb net even GTA 4 gespeeld, die auto's rijden heel erg raar, mega veel vering. En toen crashte na een paar minuten mn xbox ineens dus hield ik het alweer voor gezien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff ik hoop dat het rijden echt niet is zoals die gast rijd. Die auto slingert aan alle kanten.
Eerlijk gezegd vond ik de besturing van GTA IV lekker.
Dat moest je er wel ff bij zetten jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:32 schreef n8n het volgende:
kan je ook je verlichting uit zetten, en zo ja maakt dat verschil in het donker (dat ze je minder goed zien)
Yup, driving physics lijken vooralsnog een van de weinige nadelen te zijn. Maar went ook wel weer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff ik hoop dat het rijden echt niet is zoals die gast rijd. Die auto slingert aan alle kanten.
Eerlijk gezegd vond ik de besturing van GTA IV lekker.
weet ik veel of ze daar aan denken in de AIquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat moest je er wel ff bij zetten ja![]()
Maar het antwoord is ja, je kan verlichting uitzettenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:33 schreef n8n het volgende:
[..]
weet ik veel of ze daar aan denken in de AI
Kwestie van smaak denk ik, zoals hierboven iemand ook heeft gedaan, heb ik vanmorgen IV gespeeld. Besturing voelt errrrg zwaar en log.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:33 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Yup, driving physics lijken vooralsnog een van de weinige nadelen te zijn. Maar went ook wel weer waarschijnlijk.
Inderdaad, mensen die zeggen dat IV ook maar enigszins realistisch is qua rijden heeft nog nooit gereden, of moet even met zijn auto naar de garage toe.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:35 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Kwestie van smaak denk ik, zoals hierboven iemand ook heeft gedaan, heb ik vanmorgen IV gespeeld. Besturing voelt errrrg zwaar en log.
en maakt het verschil (in het donkerquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar het antwoord is ja, je kan verlichting uitzetten
ik denk het. Maar zonder licht is het denk ik meer zichtbaar dan in IVquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:37 schreef n8n het volgende:
[..]
en maakt het verschil (in het donker)
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:36 schreef Niek. het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die zeggen dat IV ook maar enigszins realistisch is qua rijden heeft nog nooit gereden, of moet even met zijn auto naar de garage toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |