quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
stoer man, nu nog een leven jatten [ afbeelding ]
Mike is er nog bij jou?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:32 schreef Skwish het volgende:
Hoevaak moet hij nog rammen met een bulldozer om een politieauto total loss te maken?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is al mn 4e Deel in de reeks. Allemaal gejat
Ze ging het even navragen en na 3 minuten kwam ze weer aan de lijn en zei:quote:
Bart Smit welke stad?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:34 schreef Giester het volgende:
[..]
Ze ging het even navragen en na 3 minuten kwam ze weer aan de lijn en zei:
"Eh nee, WIJ verkopen hem nog niet."
Ze weet trouwens niet wat ze mist, want als ze hem aan mij had verkocht had ik die stoffige doos van haar even een paar klappen verkocht met mijn vleesbanaan.
Dit is eigenlijk de enige game waar ik geen spoilers of wat dan ook van wil weten, ik wil het allemaal zelf gaan ontdekken, dat maakt de game alleen maar beter.quote:
Neeeheeee! Mike doet het nog!!quote:
Duurde even, maar moest nog een cutscene bekijken.quote:
Ctrl F5?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef delano.888 het volgende:
Vreemd hier staat er echt offline.
Zijn nog 7104 kijkersquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef delano.888 het volgende:
Heb ik ook soms dan werkt het wel weer in een andere browser. Koekjes ofzoquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef delano.888 het volgende:
Doodgaan kost je je leven, niet aan beginnen jongen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:36 schreef Pakspul het volgende:
Hoeveel kost het doodgaan eigenlijk, ik zie nu dat hij 5dollar kwijt is, maar gaat dit percentueel?
Ik kreeg -300 bij 1 sterquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:36 schreef Pakspul het volgende:
Hoeveel kost het doodgaan eigenlijk, ik zie nu dat hij 5dollar kwijt is, maar gaat dit percentueel?
Als je auto niet meer deed starte in GTA 4 en je belde 911 deed de auto het weerquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Duurde even, maar moest nog een cutscene bekijken.![]()
911 is Emergency service, je kunt dan op je smartphone kiezen voor Fire Dept, Paramdeic of Police.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |