Hard kerel, doet mij pijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
niet te freten
Geef mij maar een Zeeuwse bolus
Goede photoshop skillsquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hots! Veel plezier.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sta gewoon op de screen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn! De Brank overwonnen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bonnetje aub? Dan kunnen wij ook proberenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice! bij welke Bart Smit?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha jouw posts lees ik nu met een zachte g en kan ik niet meer serieus nemenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Giester het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik woon in Den Bosch! En daar komt het internet vandaan.
Iets met middelpunt van de aarde! En dat klopt.
Trek een horizontale streep om de wereld heen vanuit Den Bosch en een verticale streep om de wereld heen vanuit het zelfde punt. Voila, je ziet dat ze zullen kruisen in Den Bosch. Enough said!
Nu pas niet meer?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha jouw posts lees ik nu met een zachte g en kan ik niet meer serieus nemen
Deze man weetquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je auto niet meer deed starte in GTA 4 en je belde 911 deed de auto het weer
Ik heb maar heel even een klein stukje gezien, maar voor de rest kijk ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is toch geen ruk aan om alles al te zien via een stream?
Omdat ik niet goed had gekeken en het gewoon een bonnetje van het voorschot van de reservering was.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:50 schreef delano.888 het volgende:
Goffer dat gm bonnetje wilde ik net gaan printen waarom is tie nu weg?
niet alleen bij 911, gewoon elk nummer amateurquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je auto niet meer deed starte in GTA 4 en je belde 911 deed de auto het weer
Allebei?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Omdat ik niet goed had gekeken en het gewoon een bonnetje van het voorschot van de reservering was.
Leuk dat je in iedergeval kan bellen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niks mee gedaan verder, denk dat daar niks in is veranderd.
Heb nu een garage gekocht voor 30.000$
een bon van splinter cell gaat je niet helpen hequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
bonnetje aub? Dan kunnen wij ook proberen
Ja, heel veel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk dat je in iedergeval kan bellen.
Is Grove Street veel veranderd?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk dat je in iedergeval kan bellen.
Is Grove Street veel veranderd?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |