Nee, San Andreas heeft niks met GTA te maken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:37 schreef Woods het volgende:
Maar is die Los Santos in 5 nou op SA gebaseerd, want ik zie wel enige herkenningspunten lijkt het.
Ja de staat is San Andreas. Kijk maar op de kentekensquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:37 schreef Woods het volgende:
Maar is die Los Santos in 5 nou op SA gebaseerd, want ik zie wel enige herkenningspunten lijkt het.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:37 schreef Woods het volgende:
Nope, Mike is nog steeds up and running!quote:
Hier echt offline in meerdere browsers, vreemd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef Giester het volgende:
[..]
Nope, Mike is nog steeds up and running!
ben jij een van die 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Neequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Ben jij dit?
BEN JIJ DIT?!
Zo ziet mijn CD er niet uit.quote:
Als je de politie belt wat gebeurt er dan? In GTA4 kwamen ze opdagen en daarna vertrokken ze weer. Saaie dus.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Duurde even, maar moest nog een cutscene bekijken.![]()
911 is Emergency service, je kunt dan op je smartphone kiezen voor Fire Dept, Paramdeic of Police.
Niks mee gedaan verder, denk dat daar niks in is veranderd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je de politie belt wat gebeurt er dan? In GTA4 kwamen ze opdagen en daarna vertrokken ze weerr.
Hier ook iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier echt offline in meerdere browsers, vreemd.
Ja vond ik ook vet aan V!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:41 schreef All-out het volgende:
het autorijden lijkt nogal arcade he, dat vond ik juist wel vet aan V dat het vrij realistisch was
Koop eerst die oilfields dan bro, die doekies binnenharken jeweetz.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niks mee gedaan verder, denk dat daar niks in is veranderd.
Heb nu een garage gekocht voor 30.000$
fakequote:
Ja je zou zeggen schrap dat verkoopverbod, maar aangezien veel winkels een nachtverkoop gaat het echt niet gebeuren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:41 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Die worldwide release gaat zeker nog wel lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |