Die gaat zo zeggen dat hij bijna thuis was en toen crashte met zijn auto waardoor hij pas volgende week de foto's kan postenquote:
Even kijken hoe dat precies zit. Mijn Range Rover Evogue staat wel veilig nu.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Koop eerst die oilfields dan bro, die doekies binnenharken jeweetz.
Shipping adres UKquote:
Waarschijnlijk liepen sommige mensen gewoon gigantisch achter qua buffer enzquote:
Engelsen hebben een gay accent naar mijn mening dus sowieso gayquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Shipping adres UK![]()
of je moet in de UK wonen of dit is fucking gay
Staat toch nergens dat het mijn foto is wijsneus?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Shipping adres UK![]()
of je moet in de UK wonen of dit is fucking gay
Lijkt me sterk, ik woon in Den Bosch! En daar komt het internet vandaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liepen sommige mensen gewoon gigantisch achter qua buffer enz
Ja wat doet dat hier in t topic dan mongooltje. Als ik een foto van een koe post en zeg haha dit is toch niet mij foto dan voegt het toch geen ene kut toe of wel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Staat toch nergens dat het mijn foto is wijsneus?
Denk dat ik ook maar weer ga spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Even kijken hoe dat precies zit. Mijn Range Rover Evogue staat wel veilig nu.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Giester het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik woon in Den Bosch! En daar komt het internet vandaan.
Iets met middelpunt van de aarde! En dat klopt.
Trek een horizontale streep om de wereld heen vanuit Den Bosch en een verticale streep om de wereld heen vanuit het zelfde punt. Voila, je ziet dat ze zullen kruisen in Den Bosch. Enough said!
Bossche bolquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Giester het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik woon in Den Bosch! En daar komt het internet vandaan.
Iets met middelpunt van de aarde! En dat klopt.
Trek een horizontale streep om de wereld heen vanuit Den Bosch en een verticale streep om de wereld heen vanuit het zelfde punt. Voila, je ziet dat ze zullen kruisen in Den Bosch. Enough said!
Om te laten zien dat het in de UK al verzonden wordt en wij hier tot dinsdag moeten wachten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja wat doet dat hier in t topic dan mongooltje. Als ik een foto van een koe post en zeg haha dit is toch niet mij foto dan voegt het toch geen ene kut toe of wel?
damnquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja wat doet dat hier in t topic dan mongooltje. Als ik een foto van een koe post en zeg haha dit is toch niet mij foto dan voegt het toch geen ene kut toe of wel?
Je hebt gelijk man! Dom van me! Sorry enzo...quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb je je pilletjes al op?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nice!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Proletariaat het volgende:
brank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |