nee wel van GTA.. 5quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een bon van splinter cell gaat je niet helpen he
Is links niet aanbetaling en rechts afhaling?quote:
baas karretjequote:
Daar heeft ie geen bon vanquote:
Hele Johnson huis wegquote:
Valt allemaal wel meequote:
Yep, grove street is nu ballas turfquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:56 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
En zijn dat nou NPC's in het paars? Ballas?
ha-haquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef Giester het volgende:
FUCK!!! Ik bel net de Game Mania en ALLEEN de mensen die hem VOOR 28-8 hebben gereserveerd kunnen hem snachts komen halen!
Wat is dat voor lulkoek?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef Giester het volgende:
FUCK!!! Ik bel net de Game Mania en ALLEEN de mensen die hem VOOR 28-8 hebben gereserveerd kunnen hem snachts komen halen!
Tijd om dat te heroveren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Yep, grove street is nu ballas turf
Lol fijn dat ze dat er even bij zeggenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef Giester het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tijd om dat te heroveren.
Al CJ's werk naar de knoppenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Yep, grove street is nu ballas turf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon wat random screens
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Beetje matige communicatie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lol fijn dat ze dat er even bij zeggenen degene die later hebben gereserveerd kunnen hem wel dinsdag ophalen? Vreemd wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |