Wat een waardeloze logistiek weer... Valt me tegen van dat soort bedrijvenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:24 schreef Giester het volgende:
[..]
Net bij Intertoys geweest en GM en de tekorten zijn echt een probleem. Sommige preorders kunnen niet eens aan worden voldaan.
Ja, anders gaan ze geen nachtopening doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:26 schreef Ro-ald het volgende:
Hopelijk heeft de Mediamarkt genoeg exemplaren.
Klopt maar ik bedoel ook voor de mensen die niet gingen pre-oderen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:27 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja, anders gaan ze geen nachtopening doen.
Ai bij de AH bezorgen duurt altijd een dag langer met preordersquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:27 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Ben benieuwd ik heb mijn Pre order ruim om tijd bij Bol.com geplaatst en laat hem bezorgen bij de Albert Hein, waar mijn vriendin werkt.. zij zegt dat ze op maandag vracht krijgen, dus ik ben benieuwd
Ja, anders gaan ze geen nachtopening doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Klopt maar ik bedoel ook voor de mensen die niet gingen pre-oderen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ai bij de AH bezorgen duurt altijd een dag langer met preorders
Oke mooi.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja, anders gaan ze geen nachtopening doen.
Serieus, las pas op nu.nl dat er problemen zijn met GTA 5 Xbox, voor Nederland.... Daardoor zijn er niet genoeg, ofzo...quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
0_0
Als er maar nog heel wat xbox exemplaren voor een GTA fan als mij in Eindhoven liggen, die niet aan pre orders doen. :x
Beter maarquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Che_ het volgende:
GTA V schijnt mooier te zijn op PS3 dan op de xbox
Pak alvast een fakkelquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:25 schreef SoldMayor het volgende:
Werk bij Dixons en heb na gevraagd hoe het zat met de levering. Uiteindelijk kwam ik bij iemand die zelf de inkopen doet en die zei dat maandag pas wordt geleverd door rockstar in het hoofdmagazijn. Dus hopelijk kunnen die zelfde dag nog alle exemplaren verstuurd worden naar de winkels en mensen thuis. Maar laat ik het zo zeggen. Er is geen overschot aan GTA exemplaren en zeker niet van de xbox versie.
Ik haat je icon, zit ik op mijn scherm te rammen, blijkt het dat kutding te zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Che_ het volgende:
Krijgen we deze shit alweer?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Che_ het volgende:
Samequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik haat je icon, zit ik op mijn scherm te rammen, blijkt het dat kutding te zijn.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Che_ het volgende:
Volgens mijn vriendin,quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ai bij de AH bezorgen duurt altijd een dag langer met preorders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:31 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendin is Bol.com altijd op tijd!! maar we wachten het af
Hehehe.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik haat je icon, zit ik op mijn scherm te rammen, blijkt het dat kutding te zijn.
Ik weet niet? Maar het is wel zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |