eindelijk eentje die enigzins HD isquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nog een stream: http://www.racefansonlytv.com/index.html
Idd, vind het nogal triest hoe mensen tekeer gaan hier. Voor een spelletjequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb maar heel even een klein stukje gezien, maar voor de rest kijk ik ook niet.
Snap echt niet dat sommige mensen hier heel de dag die stream zitten te kijken. Zo verpest je toch je ervaring straks.
Ik was gister (pasquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lol fijn dat ze dat er even bij zeggenen degene die later hebben gereserveerd kunnen hem wel dinsdag ophalen? Vreemd wel.
Jij komt uit Almelo, vind ik ook erg triest...quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Idd, vind het nogal triest hoe mensen tekeer gaan hier. Voor een spelletje
die hadden we nog niet gezienquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef Zipportal het volgende:
Grove Street
[ afbeelding ]
Zo toch?
Jouw mening is niet rullevant.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Jij komt uit Almelo, vind ik ook erg triest...
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef Blistering het volgende:
Ik heb die stream gisteravond wel lang gecheckt, maar na een tijdje realiseerde ik me ook wel dat ik 't zo alleen maar verneuk voor mezelf.
Dingen voor 't eerst ontdekken en zien is juist zo tof. Dus nu kijk ik niets meer.
Dat weet ik ook wel. Plaatje sluit aan op mijn vraag; hoeveel Grove Street veranderd is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die hadden we nog niet gezien
ik kan de OP editten als je wilquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:05 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Iemand die zo meteen de wapen en auto guide wil plaatsen in de OP
Aandelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Wat is jullie theorie om Veeeel geld te verdienen voor het pimpen van je wagen of het kopen van je Villa ??
storyline, gruppe sechs wagens overvallenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Wat is jullie theorie om Veeeel geld te verdienen voor het pimpen van je wagen of het kopen van je Villa ??
![]()
Geef er een klap met een hamer opquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:08 schreef Boterbartje het volgende:
PS3 leest geen discs meer en maakt eject geluid. Hoe dit snel te fixen?
Snelste is denk ik nieuwe ps3 kopen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:08 schreef Boterbartje het volgende:
GTA downloaden uit de PSN store.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:08 schreef Boterbartje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |