SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 14-09-2013 12:07:18 ]
Ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval een reactie geplaatst
Het gehele forum wordt gesloten na de bedreigingenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:23 schreef luftersel het volgende:
Nou komt er bij Boulevard: gestoorde Fokkers boos en bedreigen redactie met de dood. We zijn niet veilig in dit land.
HAHAHAHAHA HELDquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
SHO / [SHO FB] Roddelhok en gatesplaza
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
In seizoen 16 was dat toen wel het geval, maar toen kwamen er ook om de 2 weken mensen terugquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:23 schreef Clemanyana het volgende:
Aww mijn post foetsie...topic vol, lol. Ik zei dat het drie keer noemen van Anita in Amerikaanse soaps een teken zou zijn dat die persoon terugkomt. Hmm... Hier vast niet.
Vorig seizoen ook, toen was het Nick. Daarom hebben ze het waarschijnlijk niet over Job, hij komt niet terug.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:25 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
In seizoen 16 was dat toen wel het geval, maar toen kwamen er ook om de 2 weken mensen terug
LMAO!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Begin dit jaar had Jef het anders over Karin, John, Dian, Sylvia, Barbara, Morris én Charlie, en die zijn geen van allen teruggekeerdquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook, toen was het Nick. Daarom hebben ze het waarschijnlijk niet over Job, hij komt niet terug.
Zo klonk het wel .... ??quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef DSMichaelfan het volgende:
Zei Julia nu "Dat snap ik, ik heb zelf ook een dochter"!?
Introducing: Timita Loderusquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef DSMichaelfan het volgende:
Als dat zo is, mag ik hopen dat het kind de halve cast komt uitmoordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef DSMichaelfan het volgende:
quote:Rohan Gottschalk
13 september 2013 om 19:30
Inderdaad schandalig van Hollyoaks.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef luftersel het volgende:
WIE IS ROHAN GOTSSCHALK OP mediadagblad.nl![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Introducing: Timita Loderus
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Humorquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef luftersel het volgende:
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef DSMichaelfan het volgende:
http://img600.imageshack.us/img600/3700/ksn8.jpg (copy/paste deze link)
dat verstond ik ook ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef DSMichaelfan het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt vast op de facebook van Lorena. 'Vandaag mijn tweelingzus ontmoet. Wat lijkt ze veel op me he? Ze heeft ook wel iets weg van Tim, vinden jullie niet?'
Ik dacht dat het meer leek op 'Ik ben zelf ook een dochter'quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat verstond ik ook ja.
ik dacht het al verkeerd verstaan te hebben, dus jullie hoorden het ook?
misschien is dat wel een verwijzing naar de entree van die dochter
Dat slaat als een tang op en varken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef patat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer leek op 'Ik ben zelf ook een dochter'
Misschien is dit het begin van een nieuwe verhaallijn: Nina en Julia zijn als baby verwisseldquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op en varken.
Als je het morgen rond 11 uur terugkijkt met teletekst 888 kun je het lezen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:41 schreef Clemanyana het volgende:
Ja, maar het kan wel dat ze dat zei (ik heb net teruggespoeld). Jammer dat we niet net als gister beetje ondertiteling hadden, dan was het misschien wel duidelijker.
Morgen? Maandag toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als je het morgen rond 11 uur terugkijkt met teletekst 888 kun je het lezen.
Ik dacht dat dat elke dag werd herhaald behalve zondag? Kan ook zijn van niet hoor, kijk ze nooit.quote:
Mwah, dan slaap ik nogquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als je het morgen rond 11 uur terugkijkt met teletekst 888 kun je het lezen.
Dit is dan ook maar een tijdelijke exit. Het laatste daadwerkelijke afscheidsfeestje was de half uur durende Lieke van Lexmond tributequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:45 schreef Clemanyana het volgende:
'Vroegah' vond ik de afscheidsfeestjes van de personages altijd leuk, komen een hoop karakters even bij elkaar, zie je nog even alle vriendschappen en relaties nog ff. En nu wordt het gewoon ff zjoef zjoef tussendoor gedaan met 5 mensen. No biggie, wel jammer
MAW past totaal niet, dus laten we er maar mee ophouden.....alstjeblieft?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef maily het volgende:
Ik vond deze mooi:
Julia: "Ik hou van een man die doet wat hij zegt."
Ludo: "Ik hou van een vrouw die doet wat IK zeg."
Of het past of niet; ik vond het twee mooie zinnenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:52 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
MAW past totaal niet, dus laten we er maar mee ophouden.....alstjeblieft?
Laat Ludo zich eens bezighouden met het uitvoeren van schimmige zaakjes in plaats van het opdreunen van dit soort walgelijke tekstenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef maily het volgende:
Ik vond deze mooi:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laat Ludo zich eens bezighouden met het uitvoeren van schimmige zaakjes in plaats van het opdreunen van dit soort walgelijke teksten![]()
Waarom? Ik heb niet gezegd dat jij achterlijk bent omdat je dit twee mooie zinnen vindt, nietwaar?quote:
Nou heb je het gedaan hoor Peter. Waarschijnlijk is dat Rohan undercover.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb niet gezegd dat jij achterlijk bent omdat je dit twee mooie zinnen vindt, nietwaar?
Het zal toch niet hèquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou heb je het gedaan hoor Peter. Waarschijnlijk is dat Rohan undercover.
Hee joh, ik vond het ook grappige zinnen.quote:
Haha, leuke woordspeling voor het begin van dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Hee joh, ik vond het ook grappige zinnen.
Ik vind alleen Ludo en Julia helemaal niet bijelkaar passen (uit de lucht komen vallen)
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Hee joh, ik vond het ook grappige zinnen.
Ik vind alleen Ludo en Julia helemaal niet bijelkaar passen (uit de lucht komen vallen)
Hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, leuke woordspeling voor het begin van dit seizoen.
Oh lol, had ik nog niet eens bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, leuke woordspeling voor het begin van dit seizoen.
Nee, is er door die Raaskallende Trieste Luxemburgers af gehaaldquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Oh lol, had ik nog niet eens bij stilgestaan.
Maily, ik lees wel steeds Marly als ik je naam zie
Staat afscheid Harmsen nog ergens op Youtube? (als in, heb even gezocht maar kan het niet vinden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas wordt noch Fok!, noch deze topicreeks, noch luftersel en noch mijzelf ergens genoemdquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:10 schreef Kyubey het volgende:
Nou, de rel even teruggelezen hoor![]()
Gefeli FOK!
Geduld. Ooit zullen wij zegevieren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas wordt noch Fok!, noch deze topicreeks, noch luftersel en noch mijzelf ergens genoemd
In deze kwestie? Dan mag dat wel verdomd snel zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Geduld. Ooit zullen wij zegevieren.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef Frey het volgende:
Shortie:Dit is niet serieus toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(voorspelbaar)
* PeterKelder zoekt een filmpje van Hollyoaks waarin dezelfde gebeurtenis een paar jaar eerder is geweestquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dit is niet serieus toch?(voorspelbaar)
Straks zul je zien, krijgen we gelijk, krijgen we als beloning de 20-jaar-GTST dvd opgestuurd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In deze kwestie? Dan mag dat wel verdomd snel zijn
En anders zoeken we gewoon nog een gelijkende scène op
Wel klokken hoeveel tijd je dat kost eh?!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
* PeterKelder zoekt een filmpje van Hollyoaks waarin dezelfde gebeurtenis een paar jaar eerder is geweest
Die krijgen ze dan retour met een fiets door de ruitquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Straks zul je zien, krijgen we gelijk, krijgen we als beloning de 20-jaar-GTST dvd opgestuurd.
In dat geval kan het nog wel even durenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Wel klokken hoeveel tijd je dat kost eh?!
We dachten hier toen in eerste instantie dat het een muziekstuk van Servies was. De teleurstelling was dan ook weer groot toen bleek dat het niet van hem was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef luftersel het volgende:
Voor iedereen die trouwens even wil genieten, totaal van het onderwerp af, maar hier is de prachtige muziek van tijdens de begrafenis van Danny die ik net vind. Ik fokte me zo op over dat plagiaat gedoe met Boulevard dat ik nu helemaal tot rust kom.![]()
Krijg er bijna weer tranen van in mijn ogen.
De muziek is niet meer belangrijk. Ze letten er alleen nog op of het haar van Doedel goed zit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
We dachten hier toen in eerste instantie dat het een muziekstuk van Servies was. De teleurstelling was dan ook weer groot toen bleek dat het niet van hem was.
Gelukkig was hij er niet bij op de begrafenis van Danny (overigens stoorde ik me in die tijd júist aan zijn kapsel, zo lelijk). Nina jammer genoeg wel, maar verder vond ik hem mooi gemaakt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:37 schreef Frey het volgende:
[..]
De muziek is niet meer belangrijk. Ze letten er alleen nog op of het haar van Doedel goed zit.
Waarom was Nina daar dan? Heeft ze ooit een gezamenlijke verhaallijn met Danny gehad?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Gelukkig was hij er niet bij op de begrafenis van Danny (overigens stoorde ik me in die tijd júist aan zijn kapsel, zo lelijk). Nina jammer genoeg wel, maar verder vond ik hem mooi gemaakt.
Ter ondersteuning van Noud denk ik. Noud heeft lang met hem gewerkt en waren soort van 'vrienden'.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom was Nina daar dan? Heeft ze ooit een gezamenlijke verhaallijn met Danny gehad?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Maily, ik lees wel steeds Marly als ik je naam zie
In seizoen 19 woonde Laura, samen met Sil. nog als enige in Huize Alberts. Noud adviseerde haar toen om het te verkopen en te verhuizen. Laura is toen verhuisd naar een suite in De Rozenboom en daar altijd geblevenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:23 schreef Clemanyana het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het live kijken naar GTST met 'jullie' samen een stuk leuker vind
Vraagje trouwens, hoezo woont Laura nu eigenlijk in de Roozenboom? Is dat ooit echt benoemd, of gewoon gebeurt?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef luftersel het volgende:
![]()
[..]
Ja, en dan ook nog die kop die ze er bij trektquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:59 schreef Sway- het volgende:
Gadverdamme, Ludo en julia. Die Julia is sowieso niet sexy en belachelijk hoe ze haar tekst voorleest.
Met d'r lelijke paardengebit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog die kop die ze er bij trekt
quote:Parachute-cliff GTST geïnspireerd jatwerk van Britse serie?
Over de cliffhanger van Goede Tijden Slechte Tijden was afgelopen zomer heel veel te doen. De parachutesprong waarbij Mike Brandt (Louis Talpe) de dood vond, houdt nog altijd de gemoederen bezig. En sinds gisteren weer een beetje extra, nu is ontdekt dat de Britse serie Hollyoaks jaren geleden een nagenoeg identieke cliff heeft uitgezonden. Daar stappen drie meisjes aan boord van een vliegtuigje. Eén van de meisjes heeft daar een verkeerd opgerolde parachute, waardoor zij te pletter valt.
De grote vraag is nu in hoeverre Endemol deze cliff heeft gekopieerd, zich heeft laten inspireren of dat de overeenkomsten op puur toeval berusten. De producent verweert zich in RTL Boulevard door te stellen dat je bij een cliff met een parachutesprong al snel op dergelijke beelden komt. Toch zijn de momenten in het vliegtuigje, het kringetje bij de sprong, de hoogtemeter en het noodlottige einde wel heel gelijkend…
Wat knap van de redactie van RTL B.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:49 schreef roos85 het volgende:
Hier het Boulevard item over de cliff:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)6d-05ac-60c5b9d45ceb
Ja, goed speurwerk. Kunnen ze op Fok! nog wat van leren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat knap van de redactie van RTL B.
Het is al iets!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
Bij het artikel op Mediadagblad.nl staat nu een bronvermelding![]()
http://www.mediadagblad.nl/?p=1345
En toch jammer dat RTL Boulevard alle eer voor zichzelf houdt door wat simpel speurwerk wat al door een ander is verrichtquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:02 schreef luftersel het volgende:
Toch knap dat we Fok weer in het nieuws hebben weten te brengen door simpel speurwerk op Wikipedia en Youtube.
Ja, of ze halen hem over een paar weken uit de leader en veranderen de volgorde enigszins.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:33 schreef luftersel het volgende:
Zeg, hoe lang gaat het eigenlijk duren voordat Mike uit de leader wordt gehaald? Dat hij er nog in zit betekent dat GTST al snel weer een nieuw iemand introduceert toch? Anders blijft hij nog heel het jaar in de leader...
Omdat Wiki nauwelijks wordt aangepast nu het is vergrendeld voor "derden"quote:Vraag me ook af waarom Leo en Monica nog als gastacteurs staan op Wikipedia.
Ze hebben ook Tom van Beek bij de overleden acteurs weggehaald omdat Herman Hogendoorn geen hoofdpersonage zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, of ze halen hem over een paar weken uit de leader en veranderen de volgorde enigszins.
[..]
Omdat Wiki nauwelijks wordt aangepast nu het is vergrendeld voor "derden"
Maar, als hij eruit gehaald zou worden moet heel de leader opnieuw worden gemaakt, want dan ontbreekt er een foto? (had GTST eerder aan moeten denken toen ze zo'n leader bedacht) Ik zie GTST dat nog niet zo gauw doen. Jack werd toch ook pas vervangen door Wiet een paar maanden later?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, of ze halen hem over een paar weken uit de leader en veranderen de volgorde enigszins.
[..]
Omdat Wiki nauwelijks wordt aangepast nu het is vergrendeld voor "derden"
Nee hoor, want eerst had je in Toko #1 drie foto's (Noud-Wiet-Jack), in de huidige leader hebben ze dat verlengd met vier foto's. Het enige wat ze hoeven te doen is de eerste versie van Toko #1 te pakken en de leadershots vervangen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maar, als hij eruit gehaald zou worden moet heel de leader opnieuw worden gemaakt, want dan ontbreekt er een foto? (had GTST eerder aan moeten denken toen ze zo'n leader bedacht) Ik zie GTST dat nog niet zo gauw doen. Jack werd toch ook pas vervangen door Wiet een paar maanden later?
Oja, je hebt gelijk! Gek dat ze dat niet al gedaan hebben dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, want eerst had je in Toko #1 drie foto's (Noud-Wiet-Jack), in de huidige leader hebben ze dat verlengd met vier foto's. Het enige wat ze hoeven te doen is de eerste versie van Toko #1 te pakken en de leadershots vervangen.
twitter:LangeveldSjors_ twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 19:08:12Lekker patatjes gegeten met Lanapluis , hopelijk zien we snel al onze vriendjes & vriendinnetjes in Meerdijk weer reageer retweet
Die hele conversaties tussen Sjors en Lorenaquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:19 schreef WorkBitch het volgende:
Wat Sjors doet op dit moment:twitter:LangeveldSjors_ twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 19:08:12Lekker patatjes gegeten met Lanapluis , hopelijk zien we snel al onze vriendjes & vriendinnetjes in Meerdijk weer reageer retweet
Deze:quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die hele conversaties tussen Sjors en Lorena
twitter:Rikki_Jong twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 20:30:30Ik zie reactie over dat bram al zo groot is , dat klopt ! 18 november word hij ook al 3 ! En hij is inderdaad groot voor zijn leeftijd ! reageer retweet
YAY.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
Bij het artikel op Mediadagblad.nl staat nu een bronvermelding![]()
Wat mij betreft welquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:58 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
YAY.
Moeten we het nu overal gaan vermelden?(de bron bedoel ik)
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:25 schreef Frey het volgende:
De bron is toch de Boulevard redactie?
[ afbeelding ]
Nope, er is nog geen dader bekendquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb alleen de eerste aflevering na de grote cliff gezien.
Is er al een dader bekend? Ik neem aan van niet trouwens.
Ik neem Zappen.blog voor mijn rekeningquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:45 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Okay, ik heb tvpremiere.nl voor mijn rekening genomen
Gek misschien, maar tot op heden ben ik eigenlijk niet eens zo heel erg benieuwd wie het gedaan heeft. Misschien ook wel omdat de mensen naar wie ze nu verwijzen het te duidelijk niet zijn en ik ergens ook niet geloof dat het een hoofdpersonage is. (of dat er toch te weinig gevolgen aan vast zitten, zoals in verleden met anderen wel bleek)quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nope, er is nog geen dader bekendZe maken nu vooral de familie Sanders verdacht, maar die zullen er wel niets mee te maken hebben
Omdat de Britse soap Hollyoaks veel beter en spannender is?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:54 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Gek misschien, maar tot op heden ben ik eigenlijk niet eens zo heel erg benieuwd wie het gedaan heeft.
Ik blijf er bij dat de dader Monica is en in de haast niet de parachute van Bing, maar die van Mike gesaboteerd heeft.quote:Misschien ook wel omdat de mensen naar wie ze nu verwijzen het te duidelijk niet zijn en ik ergens ook niet geloof dat het een hoofdpersonage is. (of dat er toch te weinig gevolgen aan vast zitten, zoals in verleden met anderen wel bleek)
Umm, bij Hollyoaks ben ik nog niet zover, is moeilijk echt spannend te vinden als je de karakters nog niet kent. Maar die buscliff was wel echt goed opgebouwd!quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat de Britse soap Hollyoaks veel beter en spannender is?
[..]
Ik blijf er bij dat de dader Monica is en in de haast niet de parachute van Bing, maar die van Mike gesaboteerd heeft.
Moet je de aflevering van gisteren maar kijkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:58 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Umm, bij Hollyoaks ben ik nog niet zover, is moeilijk echt spannend te vinden als je de karakters nog niet kent. Maar die buscliff was wel echt goed opgebouwd!
En dan komt er later nog gezeik om dat kind, want Monica doet er vanuit de gevangenis alles aan om het kind bij Bing weg te houden en blablabla...quote:Ja eigenlijk denk ik dat ook. En dan verdwijnt zij uit beeld .. en dus, geen gevolgen verder.
Dank jequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:00 schreef Clemanyana het volgende:
"PeterKelder
Het moet gezegd dat deze ontdekking is gedaan door de forum.fok-users luftersel en PeterKelder, terwijl RTL Boulevard een dag later met de eer gaat lopen strijken dat hun “redactie” (lees: een zooitje ongeregeld wat dus blijkbaar alle sites afstruint op zoek naar iets voor de uitzending) dit “ontdekt” heeft."
![]()
![]()
Als ik begin in november 2012 ben ik nog lang niet bij gisterquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moet je de aflevering van gisteren maar kijkenDat einde smaakt echt naar meer
![]()
![]()
Enne, wat was het einde van de GTST-aflevering van gisteren?
..............zuchtquote:[..]
En dan komt er later nog gezeik om dat kind, want Monica doet er vanuit de gevangenis alles aan om het kind bij Bing weg te houden en blablabla...
Dan was ik nog aardig in mijn reactie op tvpremierequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dank jeAch ja, als het kan moet je er meteen korte metten mee maken
De RTL Boulevard-"redactie" zelfquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:06 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Dan was ik nog aardig in mijn reactie op tvpremiere- hebben we ze nu allemaal gehad dan?
Nee, mijn collega die met de scoop van een andere collega, genaamd luftersel, er vandoor is gegaanquote:
Ze kunnen dít nog beter gaan uitzenden om 20:00u op RTL4quote:Gekheid op stokje, wel delen hier eh? Hebben we onze eigen weekend soap.
Och nee, dat zagen we toch écht niet aankomen hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:18 schreef Clemanyana het volgende:
Femke is verliefd op Rik!!!!!
(dat was de cliff)
Nu wil je echt meteen de maandag aflevering zien, niet dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
Och nee, dat zagen we toch écht niet aankomen hoor![]()
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze zwanger isquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:18 schreef Clemanyana het volgende:
Femke is verliefd op Rik!!!!!
(dat was de cliff)
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze een dochter is van Helen Helmink.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:52 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze zwanger is
Nou, zeker zeg! Tjonge jonge, ik kan nauwelijks wachten op de reactie van Rikquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:47 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Nu wil je echt meteen de maandag aflevering zien, niet dan?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze een dochter is van Helen Helmink.
Ik denk dat het niemand echt boeit wie de dader is, omdat het toch niks verandert.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:54 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Gek misschien, maar tot op heden ben ik eigenlijk niet eens zo heel erg benieuwd wie het gedaan heeft. Misschien ook wel omdat de mensen naar wie ze nu verwijzen het te duidelijk niet zijn en ik ergens ook niet geloof dat het een hoofdpersonage is. (of dat er toch te weinig gevolgen aan vast zitten, zoals in verleden met anderen wel bleek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:24 schreef Frey het volgende:
Sommige dingen lijken zo normaal dat ze me soms niet eens meer opvallen.
Zoals deze postbode in seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:36 schreef Clemanyana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten jou er een baan aannieden.quote:Op zondag 15 september 2013 11:53 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, mocht er ooit een zomercliff komen waarin de auto van een personage op de rand van een parkeergarage balanceert, dan is dat ook "geïnspireerd" op een recente gebeurtenis uit - jawel - Hollyoaks:
En het wordt nog mooier als je ziet hoe het is gemaakt:
Redactie van RTL Boulevard, bewaar de link van dit bericht goed zodat jullie niet zo hoeven te zoeken voordat jullie dit "ontdekt" hebben
Bij Boulevard? Leuk, mag ik die halfbakken "grapjes" van Kwalbert verzinnenquote:Op zondag 15 september 2013 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze moeten jou er een baan aannieden.
De beste grap blijft "Hulde aan de redactie".quote:Op zondag 15 september 2013 11:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij Boulevard? Leuk, mag ik die halfbakken "grapjes" van Kwalbert verzinnen
Kun je nagaan dat ik dáár dus de humor niet van inziequote:Op zondag 15 september 2013 11:58 schreef Frey het volgende:
[..]
De beste grap blijft "Hulde aan de redactie".
quote:Op zondag 15 september 2013 01:24 schreef Frey het volgende:
Sommige dingen lijken zo normaal dat ze me soms niet eens meer opvallen.
Zoals deze postbode in seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer voor Hollyoaks, maar ik herken aardig wat gelijkenissen met déze scenes uit Mcleod's Daughters (al zit er ook wel veel verschil in, maar toch):quote:Op zondag 15 september 2013 11:53 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, mocht er ooit een zomercliff komen waarin de auto van een personage op de rand van een parkeergarage balanceert, dan is dat ook "geïnspireerd" op een recente gebeurtenis uit - jawel - Hollyoaks:
En het wordt nog mooier als je ziet hoe het is gemaakt:
Redactie van RTL Boulevard, bewaar de link van dit bericht goed zodat jullie niet zo hoeven te zoeken voordat jullie dit "ontdekt" hebben
quote:Op zondag 15 september 2013 11:16 schreef PeterKelder het volgende:
De spoilers van 23 t/m 27 september:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 12:30 schreef luftersel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 15:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Menno staakt het onderzoek totdat iedereen weer terug is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
(Ben nu pas aan het bijlezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Maar ook daar zie je dat de idioten die het veroorzaken zonder problemen ermee wegkomen. Pas in het vervolg, wat je ook plaatste, zie je een perfecte vorm van karma: Maddie die haar vriend Neil laat stikken krijgt ala Final Destination ineens dat brandende wrakstuk op d'r geland. Nina, wil je even dáár gaan staan?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Wou net zeggen, hoezo mag Rikki ineens weg? Moet zij niet ondervraagd worden?quote:Op zondag 15 september 2013 15:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Menno staakt het onderzoek totdat iedereen weer terug is.
Nu pas aan het bijlezen?quote:Op zondag 15 september 2013 15:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
(Ben nu pas aan het bijlezen) Maar ook daar zie je dat de idioten die het veroorzaken zonder problemen ermee wegkomen. Pas in het vervolg, wat je ook plaatste, zie je een perfecte vorm van karma: Maddie die haar vriend Neil laat stikken krijgt ala Final Destination ineens dat brandende wrakstuk op d'r geland. Nina, wil je even dáár gaan staan?
Ik moet dit hele topic nog en de helft van het vorige.quote:Op zondag 15 september 2013 15:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu pas aan het bijlezen?Nou, dan staat je nog een hoop te wachten
Hee, hier viel zappen.blog ook over!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
HAHAHA. GTST, schaam jezelf. En dan nog slechter uitgevoerd ook.Ik wist wel dat ze het niet zelf bedacht hadden.
Lekker realistisch.quote:Op zondag 15 september 2013 15:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Menno staakt het onderzoek totdat iedereen weer terug is.
En het is HIER ontdekt. En jawel, RTL Boulevard (met Kwalbert voorop) gaat met de eer lopen strijken.quote:Op zondag 15 september 2013 15:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hee, hier viel zappen.blog ook over!
'Hulde' ja. Ik had het filmpje zo gevonden hoor, dus die hulde kan sowieso wel wegblijven.quote:Op zondag 15 september 2013 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En het is HIER ontdekt. En jawel, RTL Boulevard (met Kwalbert voorop) gaat met de eer lopen strijken.
"Hulde aan de redactie." KRIJG TOCH WAT!
Dan nog, of het filmpje nu makkelijk of moeilijk te vinden is geweest, ik blijf het walgelijk vinden dat er wordt gedaan alsof de Boulevard-redactie ontzettend veel moeite heeft gedaan om deze overeenkomsten tussen de scènes te vinden, terwijl jíj het filmpje hebt gevonden en zij niets meer hebben gedaan dan hier mee zitten lezen en vervolgens alle eer krijgen.quote:Op zondag 15 september 2013 15:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
'Hulde' ja. Ik had het filmpje zo gevonden hoor, dus die hulde kan sowieso wel wegblijven.
Eindelijk iemand die het met mij eens is (de rest van dit forum mist dr niet denk). Ze komt deze maand nog terug volgens mij. Ik mis haar acteertalent gewoon zo erg tussen dit slecht acterende volk en de tenenkrommende verhaallijnen.quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Wanneer komt Sjors nou eens terug?
Begin haar nu wel steeds erger te missen.....
Dat ze kan acteren is zeker waar, maar dat zal niets veranderen aan de tenenkrommende verhaallijnenquote:Op zondag 15 september 2013 16:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met mij eens is (de rest van dit forum mist dr niet denk). Ze komt deze maand nog terug volgens mij. Ik mis haar acteertalent gewoon zo erg tussen dit slecht acterende volk en de tenenkrommende verhaallijnen.
Áls het dan zo nodig tenenkrommende verhaallijnen moeten zijn, dan het liefst met goede acteurs. I.p.v. ik noem een Julia, Tim, Noud of Lucas.quote:Op zondag 15 september 2013 16:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat ze kan acteren is zeker waar, maar dat zal niets veranderen aan de tenenkrommende verhaallijnen
| Bron video: Fok Forumquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef luftersel het volgende:
Mediadagblad.nl gaat lekker, ook zij hebben het ontdekt. WEER GEEN FOK.
Dat krijg ik dus ervan als ik nog aan het bijlezen ben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef luftersel het volgende:
![]()
[..]
Haha, ik snap wat je bedoeld.quote:Op zondag 15 september 2013 16:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met mij eens is (de rest van dit forum mist dr niet denk). Ze komt deze maand nog terug volgens mij. Ik mis haar acteertalent gewoon zo erg tussen dit slecht acterende volk en de tenenkrommende verhaallijnen.
En toch moest Lieke als Charlie van de schrijvers laten horen dat ze niet kon zingen.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef maily het volgende:
Ik vond deze mooi:
Dat gedeelte heb ik maar verbannenquote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En toch moest Lieke als Charlie van de schrijvers laten horen dat ze niet kon zingen.
Nee, die titels voor de onderwerpen onder in beeld: stel dat Bill Clinton met een bril gespot wordt, dan mag jij degene zijn die zo briljant is om 'Brill voor Clinton' aan te bieden.quote:Op zondag 15 september 2013 11:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij Boulevard? Leuk, mag ik die halfbakken "grapjes" van Kwalbert verzinnen
Dan laten ze dat "voor" waarschijnlijk wegquote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, die titels voor de onderwerpen onder in beeld: stel dat Bill Clinton met een bril gespot wordt, dan mag jij degene zijn die zo briljant is om 'Brill voor Clinton' aan te bieden.
Oh ja, anders snapt de doelgroep het niet.quote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan laten ze dat "voor" waarschijnlijk weg
Nah, naar mijn mening is de grote fout voor het eindigen van ONM geweest dat ze de overstap maakten naar het commerciële Veronica in '95 en het sublieme schrijversteam van Paul Jan Nelissen zonder pardon ontsloegen. Sindsdien is die serie alleen maar bergafwaarts gegaan.quote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh ja, anders snapt de doelgroep het niet.
Over de doelgroep gesproken hè, dat is de grote fout geweest aan het einde van ONM, dat ze de serie opknoopten (opknoopten ja) met drie vervolgromans. De makers dachten serieus dat hun doelgroep kon lezen.
Oorspronkelijk was het een bewerking van het Amerikaanse Ryan's Hope, over de twee families Couwenberg en Reitsema; de Couwenbergs zwaaiden de scepter in het Beatrix Ziekenhuis, terwijl de Reitsema's eigenaar waren van het tegenoverliggende Café De Engel. Na een aantal jaar veranderde dat al enigszins en ging het meer om jongeren draaien; de twee families en locaties bleven wel gehandhaafd. Na seizoen 11 ging de bezem door de hele serie heen en ging het over een zooitje co-assistenten in de harde ziekenhuiswereld. En ook dát ging weer op de schop toen het naar BNN ging; toen ging het over jongeren tussen de 16 en 25 die hun draai in de wereld van de volwassenen probeerden te vinden.quote:Op zondag 15 september 2013 16:46 schreef luftersel het volgende:
ONM heeft mij nog nooit geboeid. :p Waar ging dat eigenlijk over?
Klinkt spannend...... Ik ontdekte het denk pas in de tijd dat BNN het had. Nog nooit een hele aflevering kunnen uithouden haha.quote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was het een bewerking van het Amerikaanse Ryan's Hope, over de twee families Couwenberg en Reitsema; de Couwenbergs zwaaiden de scepter in het Beatrix Ziekenhuis, terwijl de Reitsema's eigenaar waren van het tegenoverliggende Café De Engel. Na een aantal jaar veranderde dat al enigszins en ging het meer om jongeren draaien; de twee families en locaties bleven wel gehandhaafd. Na seizoen 11 ging de bezem door de hele serie heen en ging het over een zooitje co-assistenten in de harde ziekenhuiswereld. En ook dát ging weer op de schop toen het naar BNN ging; toen ging het over jongeren tussen de 16 en 25 die hun draai in de wereld van de volwassenen probeerden te vinden.
Bij BNN was de serie al op sterven na dood, dus dat is niet meer dan logischquote:Op zondag 15 september 2013 16:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klinkt spannend...... Ik ontdekte het denk pas in de tijd dat BNN het had. Nog nooit een hele aflevering kunnen uithouden haha.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef Frey het volgende:
Kleine Daniël special uit seizoen 9, shots van zijn laatste 2 weken in GTST:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Daniëlquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Daniël![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens vind ik het ook leuk dat hij eigenlijk als enige. Altijd wel een redelijk goede vriendschap had met Martine Hafkamp!
quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef Frey het volgende:
Kleine Daniël special uit seizoen 9, shots van zijn laatste 2 weken in GTST:"Kleine" specialSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben overgestapt op Hollyoaks, dat hele huidige GTST kan me niets meer schelenquote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Koosnaam het volgende:
Echt boeiend vind ik het niet. Maar toch maar even de shorties van de laatste 9 afleveringen bekeken.En volgende week maar weer een beetje kijken.
Daarvoor gaat het grootste deel van de credits naar luftersel wat mij betreftquote:Overigens heb ik het vanavond pas gelezen. Maar bij deze nog. Mooi dat PeterKelder en luftersel erachter zijn gekomen dat de cliffhanger van afgelopen seizoen niet erg origineel was!
Haha! Ja ik kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent. Ik zelf kan het dan toch niet laten het een beetje te blijven volgen.quote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op Hollyoaks, dat hele huidige GTST kan me niets meer schelen![]()
[..]
Daarvoor gaat het grootste deel van de credits naar luftersel wat mij betreft
Hollyoaks wordt uitgezonden op het Britse Channel 4, maar volgens mij is dat hier in Nederland niet te ontvangen. Maar gelukkig worden de afleveringen ook op YouTube gezetquote:Op maandag 16 september 2013 11:46 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha! Ja ik kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent. Ik zelf kan het dan toch niet laten het een beetje te blijven volgen.
Wordt dat hollyoaks nog ergens uitgezonden eigenlijk? Of staan er seizoenen van op internet ofzo?:)
Is zij nou echt of..?twitter:ingeborgwieten twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 22:41:14Laat ik nou toevallig nog een foto uit mijn latere seizoenen op de computer hebben. :-) http://t.co/okbtzXuLuk reageer retweet
Okeej! Dan ga ik binnenkort ook eens een aflevering bekijken. Al heb ik wel een beetje hetzelfde als Frey. Ik begin ook niet zo snel aan zo'n langlopende serie. Bovendien wachten er nog een paar seizoenen GTST!quote:Op maandag 16 september 2013 11:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hollyoaks wordt uitgezonden op het Britse Channel 4, maar volgens mij is dat hier in Nederland niet te ontvangen. Maar gelukkig worden de afleveringen ook op YouTube gezet
Hoe is het in Miami?quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej! Dan ga ik binnenkort ook eens een aflevering bekijken. Al heb ik wel een beetje hetzelfde als Frey. Ik begin ook niet zo snel aan zo'n langlopende serie. Bovendien wachten er nog een paar seizoenen GTST!
Zonder jou was het me niet gelukt hoor!!quote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op Hollyoaks, dat hele huidige GTST kan me niets meer schelen![]()
[..]
Daarvoor gaat het grootste deel van de credits naar luftersel wat mij betreft
quote:Op maandag 16 september 2013 16:47 schreef Frey het volgende:
Ik vind het schandalig dat jullie met de eer willen gaan strijken, terwijl de redactie van Boulevard zoveel zoekwerk heeft verricht.
Ik zit nu de aflevering van 16 november 2012 te kijken, dat acteerwerkquote:Op maandag 16 september 2013 16:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zonder jou was het me niet gelukt hoor!!![]()
En ik ben ook overgestapt naar Hollyoaks, haha. Heb in aanloop van die bus crash heel november 2012 teruggekeken en ik wil elke keer verder kijken. Een verschijnsel dat bij gtst maar sporadisch voorkomt.
Oowja dat reisje naar Amerika! Met die dekselse Simon Dekker. Jammer dat het zo moest. Maargoed, ik richt me nu weer op mijn gokcarriere! Het is alleen jammer dat die Suzanne me weer doorheeft!quote:
Ik denk sowieso niet dat je op dit topic moet zijn voor positieve reacties op gtst. Dit is meer een 'hoe-het-beter-kan-topic' onderhand.quote:Op maandag 16 september 2013 17:55 schreef Clemanyana het volgende:
Vanaf wanneer kun je trouwens de aflevering van vandaag online gratis kijken?? Ik weet niet of ik om 20.00 toegang heb tot een tv.
Als iedereen overstapt naar Hollyoaks moeten we straks nog in een ander topic gaan posten
Tja, die Simon heeft ook echt een deksel voor zijn kop. Of nee, hij heeft een lamp óp zijn kop toch?quote:Op maandag 16 september 2013 17:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oowja dat reisje naar Amerika! Met die dekselse Simon Dekker. Jammer dat het zo moest. Maargoed, ik richt me nu weer op mijn gokcarriere! Het is alleen jammer dat die Suzanne me weer doorheeft!
Tja, tot 2 jaar geleden konden we in ieder geval nog positief zijn over de achtergrondmuziek.quote:Op maandag 16 september 2013 18:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat je op dit topic moet zijn voor positieve reacties op gtst. Dit is meer een 'hoe-het-beter-kan-topic' onderhand.Het is denk niet meer dan logisch dat de meesten hier meer naar een andere serie kijken, want gtst zit op dit moment op hun dieptepunt. Met als grootste dal de crematie van Mike, dat was voor mij de druppel.
Vanaf 20:00u naar mijn wetenquote:Op maandag 16 september 2013 17:55 schreef Clemanyana het volgende:
Vanaf wanneer kun je trouwens de aflevering van vandaag online gratis kijken?? Ik weet niet of ik om 20.00 toegang heb tot een tv.
Een Hollyoaks-topic?quote:Als iedereen overstapt naar Hollyoaks moeten we straks nog in een ander topic gaan posten
Nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 16 september 2013 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vanaf 20:00u naar mijn weten
[..]
Een Hollyoaks-topic?Ik denk dat ik daar dan wel ga posten ja!
Waar ben je nu dan?quote:Op maandag 16 september 2013 18:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nog niet eens zo'n slecht ideeAls ik helemaal bij ben, doe ik mee.
Hahaha dan loopt alles lekker chronologisch bij jou.quote:Op maandag 16 september 2013 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan?Ik zit nu afleveringen uit november 2012 te kijken, maar gisteren heb ik afleveringen van vorige maand gekeken en die van afgelopen vrijdag heb ik ook gekeken
![]()
Ahh dat is fijn, dank je!quote:Op maandag 16 september 2013 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vanaf 20:00u naar mijn weten
[..]
Een Hollyoaks-topic?Ik denk dat ik daar dan wel ga posten ja!
Hohum, zie jullie over 2 jaar dan ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 18:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nog niet eens zo'n slecht ideeAls ik helemaal bij ben, doe ik mee.
Nou nee, totaal nietquote:Op maandag 16 september 2013 18:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hahaha dan loopt alles lekker chronologisch bij jou.![]()
En als dat echt gebeurt blijf ik hier ook posten hoor, al is het maar dat ik kan reageren op wat er volgens jullie in gtst gebeurt.quote:Op maandag 16 september 2013 18:34 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ahh dat is fijn, dank je!
[..]
Hohum, zie jullie over 2 jaar dan ofzo(ik kijk niet zo snel, omdat ik het moeilijk vind om het te combineren met ook op pc aan het werk te zijn)
Misschien moeten we de twee series maar combineren voor de gezelligheid - en mooie vergelijking
Vast wel.................toch?quote:Op maandag 16 september 2013 18:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als dat echt gebeurt blijf ik hier ook posten hoor, al is het maar dat ik kan reageren op wat er volgens jullie in gtst gebeurt.Het zal ooit wel weer eens boeiend worden toch?
quote:Op maandag 16 september 2013 18:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als dat echt gebeurt blijf ik hier ook posten hoor, al is het maar dat ik kan reageren op wat er volgens jullie in gtst gebeurt.Het zal ooit wel weer eens boeiend worden toch?
Wanneer de schrijvers van Hollyoaks de leiding van GTST op zich nemen misschienquote:Op maandag 16 september 2013 18:40 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Vast wel.................toch?
Combineren zal denk ik moeilijk worden; er zullen gerust users zijn die geen zin hebben in de posts over Hollyoaks in dit topic. Voor een vergelijking is het best te doen, maar gezien er nu een aantal users is wat fanatiek naar die serie kijkt, is uitwijken naar een apart topic handigerquote:Op maandag 16 september 2013 18:34 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ahh dat is fijn, dank je!
[..]
Hohum, zie jullie over 2 jaar dan ofzo(ik kijk niet zo snel, omdat ik het moeilijk vind om het te combineren met ook op pc aan het werk te zijn)
Misschien moeten we de twee series maar combineren voor de gezelligheid - en mooie vergelijking
Helaas heeft Tante Heks het eindshotquote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat eerste shot ook.![]()
En het shot van Sjors.
Die is er al uit. Dit is die Joyce.quote:Op maandag 16 september 2013 19:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas heeft Tante Heks het eindshot
Joyce Couwenberg?quote:Op maandag 16 september 2013 19:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Die is er al uit. Dit is die Joyce.
SJORSquote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat eerste shot ook.![]()
En het shot van Sjors.
Dan is het Eefje Winkel.quote:Op maandag 16 september 2013 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Joyce Couwenberg?Die beleeft momenteel nogal wat benauwde momenten bij Marc de Waal
Haha inderdaad een lamp voor zijn kop. Maar dit keer liet zijn geheugen hem niet in de steek.quote:Op maandag 16 september 2013 18:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, die Simon heeft ook echt een deksel voor zijn kop. Of nee, hij heeft een lamp óp zijn kop toch?
Als ik jou was, zou ik uitkijken voor die sluwe Van Houten. Die heeft je al eerder alles afgenomen, kijk uit dat dat niet weer gebeurt!
quote:Op maandag 16 september 2013 20:02 schreef Frey het volgende:
Haribo de sponsor, dan wordt de volgende verhaallijn snel ingezet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat was mij ook al opgevallen. Dat raadsel vind ik nog boeiender dan wie de dader is.quote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie heeft er nu de leiding over dat hotel eigenlijk?
Nola niet lijkt me en Nina is ook met andere dingen bezig.
En toch gewoon open?
Mike van afstand.quote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie heeft er nu de leiding over dat hotel eigenlijk?
Nola niet lijkt me en Nina is ook met andere dingen bezig.
En toch gewoon open?
Heel stom inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef luftersel het volgende:
Ik zit toch nog de aflevering van vandaag half te kijken, maar ergert niemand van jullie zich eraan dat íedereen in gtst midden in een gesprek wel eens opstaat, 2 meter loopt en tegen het plafond/de muur verder gaat staan praten?Vooral Nina en Lucas doen dat vaak, zó irritant.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef Frey het volgende:
Welke dronkenlap schrijft deze scènes voor Ludo?
quote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef luftersel het volgende:
Nieuwe castfoto's gelekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Of dat mensen altijd toevallig ergens zijn als er iets gebeurd.quote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef luftersel het volgende:
Ik zit toch nog de aflevering van vandaag half te kijken, maar ergert niemand van jullie zich eraan dat íedereen in gtst midden in een gesprek wel eens opstaat, 2 meter loopt en tegen het plafond/de muur verder gaat staan praten?Vooral Nina en Lucas doen dat vaak, zó irritant.
Dat is nog niks. Wat dacht je van Laura die constant met d'r mapje in de Rozenboom rondhangt, terwijl ze daar niet meer werkt (Lorena ook overigens)quote:Op maandag 16 september 2013 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of dat mensen altijd toevallig ergens zijn als er iets gebeurd.
Ik bedoel. WTF deed Lorena in de tuin van de familie Sanders?
Komt ze daar vaker? Bedacht ze ineens, laat ik eens gaan wandelen bij Nina en Ludo in de tuin?
En dan ook precies, precies, op het moment dat Nina de tas in de hens zet.
Nina hoorde ook het kraken van de takken vast niet.
Of inderdaad. Laura die suggereert dat Lorena niks meer heeft. En Nuran die tegelijkertijd klaagt dat Lorena nooit meer bij Lorena's is.
Julia die uren lang aan een tafel in een restaurant zit, en en passant even wat gesprekken afluistert.
Echt, ik zou bijna niet meer gaan kijken.
In Amerikaanse soaps doen ze niet anders.quote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef luftersel het volgende:
Daarom kan ik ook geen minuut kijken naar The Bold and the Beautiful.quote:Op maandag 16 september 2013 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
In Amerikaanse soaps doen ze niet anders.
Ze lopen in ieder geval niet doelloos met mapjes rond.quote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook geen minuut kijken naar The Bold and the Beautiful.Maar dat komt misschien ook omdat er 90% botox in beeld is.
Dit is al erg genoeg.quote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze lopen in ieder geval niet doelloos met mapjes rond.
Ja dit.. wtf?quote:Op maandag 16 september 2013 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of dat mensen altijd toevallig ergens zijn als er iets gebeurd.
Ik bedoel. WTF deed Lorena in de tuin van de familie Sanders?
Komt ze daar vaker? Bedacht ze ineens, laat ik eens gaan wandelen bij Nina en Ludo in de tuin?
En dan ook precies, precies, op het moment dat Nina de tas in de hens zet.
Nina hoorde ook het kraken van de takken vast niet.
En het is zooo realistischquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:21 schreef GwaiLow het volgende:
Dat Lorena ineens in die tuin van Sanders stond op het moment dat Nina die tas aan het verbranden was ging echt nergens over. Dat is echt zo'n verschrikkelijk amateuristisch en slecht moment uit GTST. Hier kan ik echt met mijn pet niet bij.
Inderdaad. Lorena was eerder al langsgegaan bij de Sanders, dus wat heeft ze daar dan ineens te zoeken? Alsof je mensen toevallig tegenkomt in de achtertuin.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:21 schreef GwaiLow het volgende:
Dat Lorena ineens in die tuin van Sanders stond op het moment dat Nina die tas aan het verbranden was ging echt nergens over. Dat is echt zo'n verschrikkelijk amateuristisch en slecht moment uit GTST. Hier kan ik echt met mijn pet niet bij.
Dat inderdaad. En daarbij, hoe is ze in de achtertuin gekomen? Lijkt mij dat het landgoed van de Sanders 24 uur per dag bewaakt wordt, of in ieder geval een goed beveiligingssysteem heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:21 schreef GwaiLow het volgende:
Er is een bewakingscamerafilmpje van het parachutecentrum waarom de dader te zien is met die tas - de tas van Nina. En daarom wil ze hem verbranden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Door drukte heb ik de laatste dagen etc. wat GTST gemist. Kan iemand mij vertellen wat er is met die tas en waarom 'ie verbrand moet/gaat worden?
Aha ok,quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Er is een bewakingscamerafilmpje van het parachutecentrum waarom de dader te zien is met die tas - de tas van Nina. En daarom wil ze hem verbranden.
Maar ze liep vorige week daar ook al ongevraagd het huis binnen bij Sanders (voordat de notaris langs zou komen). Het lijkt daar wel Toko 2.0quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En daarbij, hoe is ze in de achtertuin gekomen? Lijkt mij dat het landgoed van de Sanders 24 uur per dag bewaakt wordt, of in ieder geval een goed beveiligingssysteem heeft
Bij wie is dat kind nu eigenlijk?quote:
Wiet, Nuran en Rik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij wie is dat kind nu eigenlijk?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Door drukte heb ik de laatste dagen etc. wat GTST gemist. Kan iemand mij vertellen wat er is met die tas en waarom 'ie verbrand moet/gaat worden?
Door Lucas is het gezien, die ging zomaar achter de pc van Menno zitten en als een volleerde ICT-er het filmpje bekijken, terugspoelen en inzoomen. Liep een vrouw met een tas dus, daarna zag hij thuis dat het Nina was. Die verbrand nu de tas. Nola heeft de Rozenboom geërfd en Lorena wil dat Nina het hotel zomaar teruggeeft. Dat kan niet volgens Ludo en toevallig bij het verbranden van de tas stond Lorena in de achtertuin bij de Sanders en maakte er een foto van.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Er is een bewakingscamerafilmpje van het parachutecentrum waarom de dader te zien is met die tas - de tas van Nina. En daarom wil ze hem verbranden.
Het ging in eerste instantie om de tas maar bedankt voor de aanvulling.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Door Lucas is het gezien, die ging zomaar achter de pc van Menno zitten en als een volleerde ICT-er het filmpje bekijken, terugspoelen en inzoomen. Liep een vrouw met een tas dus, daarna zag hij thuis dat het Nina was. Die verbrand nu de tas. Nola heeft de Rozenboom geërfd en Lorena wil dat Nina het hotel zomaar teruggeeft. Dat kan niet volgens Ludo en toevallig bij het verbranden van de tas stond Lorena in de achtertuin bij de Sanders en maakte er een foto van.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:03 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Het ging in eerste instantie om de tas maar bedankt voor de aanvulling.![]()
Het werd ook hoog tijd dat ze die eens ging volgenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Is op aanraden van onze super vriend Tim naar Londen voor acteerlessen.
Eensquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:04 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Vond dat van Lucas een niet onbelangrijk detail.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het werd ook hoog tijd dat ze die eens ging volgen
Jup en ook raar dat Lucas zomaar bij die opname kon komen en feilloos wist hoe alles werktequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Eensben eens benieuwd.
Blijft raar (=slap script) dat Lorena ineens die foto staat te maken.
Volgens mij (en ik ken de wet niet) is dat hotel van Nola zolang ze nog niet oud genoeg is dat ze weet wat ze ermee moet. Ik denk niet dat de wet zegt dat haar moeder het zomaar mag afstaan, omdat Nola dat over een aantal jaar misschien helemaal niet had gewild en zelf het hotel wil. Pas als ze 16 is mag Nola beslissen dat ze het hotel niet wil, denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Sway- het volgende:
Iemand enig idee of het echt mogelijk is dat Nina de rozenboom terug geeft aan Lorena? (Ff ervan uitgaan dat gtst niet een eigen draai aan de wet geeft)
met name het inzoomenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup en ook raar dat Lucas zomaar bij die opname kon komen en feilloos wist hoe alles werkte
Tzt is de rozenboom allang in de hens gegaan of ingestort ofzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
Volgens mij (en ik ken de wet niet) is dat hotel van Nola zolang ze nog niet oud genoeg is dat ze weet wat ze ermee moet. Ik denk niet dat de wet zegt dat haar moeder het zomaar mag afstaan, omdat Nola dat over een aantal jaar misschien helemaal niet had gewild en zelf het hotel wil. Pas als ze 16 is mag Nola beslissen dat ze het hotel niet wil, denk ik.
Zover ik moet Nina nu handelen voor haar dochter (omdat minderjarig) en kan zijn namens Nola de erfenis niet zomaar verwerpen. Dat moet via de rechtbank, maar aangezien het saldo positief is kan dat niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Sway- het volgende:
Iemand enig idee of het echt mogelijk is dat Nina de rozenboom terug geeft aan Lorena? (Ff ervan uitgaan dat gtst niet een eigen draai aan de wet geeft)
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het paard in de scene van Ludo en Julia kon beter acteren dan de halve cast van GTST.
Herkenbare problemen? Oja, een zus die de broer van je vriend vermoordt en dat zelf geheim houden voor je vriend (Nuran), het zaad van je ex vernietigen in het ziekenhuis, waar je overigens zomaar binnen kunt lopen als je een doktersjas aanhebt en wat blijkbaar niet beschermd is, tegelijkertijd zijn vriendin bedreigen met abortuspillen, op het graf verschijnen van degene die je vermoordt hebt, zonder ook maar enig besef dat dat op zijn zachtst gezegd pijnlijk is (Aysen), iemand zo ziek laten worden dat ze met één krabbel op een papiertje haar hele hotel afgeeft (Mike), je broer zijn huwelijk kapot maken door een oude vriend van zijn vrouw zover te krijgen ze uit elkaar te drijven, UIT LIEFDE (Maxime), het bed induiken nadat je iemand voor het eerst aankijkt (Ludo)...quote:´GTST is realistischer geworden´
Een belangrijke reden waarom Goede Tijden Slechte Tijden zo goed blijft scoren, is dat de serie geloofwaardiger is geworden. Dat zegt acteur Ruud Feltkamp in Spits.
Ruud, die in de serie Noud Alberts speelt, vertelt dat er een Amerikaanse producer werd ingevlogen die heeft gekeken naar wat er beter kon. “Daaruit is bijvoorbeeld gebleken dat we de doelgroep moesten verkleinen en dat de verhaallijnen realistischer moesten. Dus geen ongeloofwaardige wederopstandingen uit de dood meer, maar realistische verliefdheden en andere herkenbare problemen. Dat is denk ik het belangrijkste geweest, waardoor het nu zo dicht bij de mensen ligt”, aldus de acteur.
Vrijdag is de laatste aflevering van het seizoen te zien, met de befaamde zomercliffhanger. Aan het eind doet de cast een parachutesprong uit een vliegtuig. “Daar moet ik bij zeggen, dat we geen van allen echt hebben gesprongen”, geeft Ruud toe. “Bij die scène hebben we namelijk gebruik gemaakt van een techniek die ook in The Matrix is gebruikt. Dat was misschien nog wel veel vetter dan wanneer we echt gesprongen zouden hebben. Je hebt dan zo’n speciaal vest aan, hangt tussen twee hijskranen in aan touwen en zweeft dan als het ware.”
En soberso, had ze niet hele beschermende/camouflerende niet-Nina achtige kleding aan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:01 schreef AudreyParker het volgende:
Nog even over die tas. Hoorde ik Nina nou niet zeggen tegen Lucas dat zij dat inderdaad was op die camerabeelden 'omdat ze haar tas op ging halen die ze had laten liggen'? Maar ze kwam toch juist aan met die tas of ging ze juist weg? Heb ik even gemist?!
Inderdaad. Een vest/sweater met capuchon. Niet iets wat Nina normaal zou dragen als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:31 schreef WebHawk het volgende:
[..]
En soberso, had ze niet hele beschermende/camouflerende niet-Nina achtige kleding aan?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef majahoi het volgende:
Spoilers 30 september t/m 4 oktober:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef majahoi het volgende:
Spoilers 30 september t/m 4 oktober:Man, wat een oeverloos gezwam dit zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals luftersel al zegt: niks boeiends dus.
Gelukkig is er nog een Britse serie die veel spannender is![]()
Ze zei idd dat ze hem had laten liggen en wel moest ophalen omdat er een knuffel van Nola inzat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:01 schreef AudreyParker het volgende:
Nog even over die tas. Hoorde ik Nina nou niet zeggen tegen Lucas dat zij dat inderdaad was op die camerabeelden 'omdat ze haar tas op ging halen die ze had laten liggen'? Maar ze kwam toch juist aan met die tas of ging ze juist weg? Heb ik even gemist?!
Dat, precies dát.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:20 schreef majahoi het volgende:
Ik kijk ook niet meer zo vaak gtst, maar als ik kijk dan erger ik me meestal en vraag me af hoe het komt dat de kijkcijfers zo hoog zijn
Ach, er zijn ongeveer 1250 van die kijkcijferkastjes.. dus in hoeverre het betrouwbaar is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:20 schreef majahoi het volgende:
Ik kijk ook niet meer zo vaak gtst, maar als ik kijk dan erger ik me meestal en vraag me af hoe het komt dat de kijkcijfers zo hoog zijn
Maar wat zijn de alternatieven ? Behalve het journaal dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:20 schreef majahoi het volgende:
Hollyoaks afleveringen op Youtube.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar wat zijn de alternatieven ? Behalve het journaal dan.
Hollyoaks is een veel betere en interessantere serie jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hollyoaks afleveringen op Youtube.Vraag maar aan PeterKelder, wij vinden het veel interessanter.
Het fijne is ook dat Hollyoaks zich om de week op andere personages richt. Dus als je een verhaallijn niet leuk vindt, skip je die week gewoon.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hollyoaks is een veel betere en interessantere serie ja![]()
Vandaar ook dat GTST gebeurtenissen uit die serie jat, daar hebben ze tenminste spannende verhaaalijnen en exits
Daar hebben ze ook een cast met ongeveer 40 personagesquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het fijne is ook dat Hollyoaks zich om de week op andere personages richt. Dus als je een verhaallijn niet leuk vindt, skip je die week gewoon.Helaas is gtst de laatste tijd bijna heel de week op dezelfde gericht... En nóg krijgt de helft van de cast geen eigen verhaallijnen (Anton, Laura, Jef..)
Is dat zo? Wat een opmerkingsgave heb jij!quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:05 schreef luftersel het volgende:
Doet gtst nu serieus dezelfde muziek onder een gewoon gesprek tussen Aysen en Menno en Rik en Femke als onder de aanloop naar de cliffhanger??? Het kan niet erger.
Tja, dat krijg je met zo flutcomponist als Frons Serviesquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:05 schreef luftersel het volgende:
Doet gtst nu serieus dezelfde muziek onder een gewoon gesprek tussen Aysen en Menno en Rik en Femke als onder de aanloop naar de cliffhanger??? Het kan niet erger.
Haha, dat komt omdat ik het einde van de aflevering van 4 juli misschien wel 10 x heb teruggekeken, zo mooi vond ik dat opgebouwd. Iedereen zat met z'n problemen en niemand zei iets, maar de muziek deed zijn werk (totdat Wiet met haar vijl dat mooie moment moest verpesten..). Die muziek paste daar perfect onder, maar die muziek past hier echt niet bij want er is niks spannend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:07 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat een opmerkingsgave heb jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |