quote:Op zondag 15 september 2013 01:24 schreef Frey het volgende:
Sommige dingen lijken zo normaal dat ze me soms niet eens meer opvallen.
Zoals deze postbode in seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer voor Hollyoaks, maar ik herken aardig wat gelijkenissen met déze scenes uit Mcleod's Daughters (al zit er ook wel veel verschil in, maar toch):quote:Op zondag 15 september 2013 11:53 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, mocht er ooit een zomercliff komen waarin de auto van een personage op de rand van een parkeergarage balanceert, dan is dat ook "geïnspireerd" op een recente gebeurtenis uit - jawel - Hollyoaks:
En het wordt nog mooier als je ziet hoe het is gemaakt:
Redactie van RTL Boulevard, bewaar de link van dit bericht goed zodat jullie niet zo hoeven te zoeken voordat jullie dit "ontdekt" hebben
quote:Op zondag 15 september 2013 11:16 schreef PeterKelder het volgende:
De spoilers van 23 t/m 27 september:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 12:30 schreef luftersel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 15:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Menno staakt het onderzoek totdat iedereen weer terug is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
(Ben nu pas aan het bijlezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Maar ook daar zie je dat de idioten die het veroorzaken zonder problemen ermee wegkomen. Pas in het vervolg, wat je ook plaatste, zie je een perfecte vorm van karma: Maddie die haar vriend Neil laat stikken krijgt ala Final Destination ineens dat brandende wrakstuk op d'r geland. Nina, wil je even dáár gaan staan?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Wou net zeggen, hoezo mag Rikki ineens weg? Moet zij niet ondervraagd worden?quote:Op zondag 15 september 2013 15:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Menno staakt het onderzoek totdat iedereen weer terug is.
Nu pas aan het bijlezen?quote:Op zondag 15 september 2013 15:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
(Ben nu pas aan het bijlezen) Maar ook daar zie je dat de idioten die het veroorzaken zonder problemen ermee wegkomen. Pas in het vervolg, wat je ook plaatste, zie je een perfecte vorm van karma: Maddie die haar vriend Neil laat stikken krijgt ala Final Destination ineens dat brandende wrakstuk op d'r geland. Nina, wil je even dáár gaan staan?
Ik moet dit hele topic nog en de helft van het vorige.quote:Op zondag 15 september 2013 15:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu pas aan het bijlezen?Nou, dan staat je nog een hoop te wachten
Hee, hier viel zappen.blog ook over!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
HAHAHA. GTST, schaam jezelf. En dan nog slechter uitgevoerd ook.Ik wist wel dat ze het niet zelf bedacht hadden.
Lekker realistisch.quote:Op zondag 15 september 2013 15:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Menno staakt het onderzoek totdat iedereen weer terug is.
En het is HIER ontdekt. En jawel, RTL Boulevard (met Kwalbert voorop) gaat met de eer lopen strijken.quote:Op zondag 15 september 2013 15:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hee, hier viel zappen.blog ook over!
'Hulde' ja. Ik had het filmpje zo gevonden hoor, dus die hulde kan sowieso wel wegblijven.quote:Op zondag 15 september 2013 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En het is HIER ontdekt. En jawel, RTL Boulevard (met Kwalbert voorop) gaat met de eer lopen strijken.
"Hulde aan de redactie." KRIJG TOCH WAT!
Dan nog, of het filmpje nu makkelijk of moeilijk te vinden is geweest, ik blijf het walgelijk vinden dat er wordt gedaan alsof de Boulevard-redactie ontzettend veel moeite heeft gedaan om deze overeenkomsten tussen de scènes te vinden, terwijl jíj het filmpje hebt gevonden en zij niets meer hebben gedaan dan hier mee zitten lezen en vervolgens alle eer krijgen.quote:Op zondag 15 september 2013 15:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
'Hulde' ja. Ik had het filmpje zo gevonden hoor, dus die hulde kan sowieso wel wegblijven.
Eindelijk iemand die het met mij eens is (de rest van dit forum mist dr niet denk). Ze komt deze maand nog terug volgens mij. Ik mis haar acteertalent gewoon zo erg tussen dit slecht acterende volk en de tenenkrommende verhaallijnen.quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Wanneer komt Sjors nou eens terug?
Begin haar nu wel steeds erger te missen.....
Dat ze kan acteren is zeker waar, maar dat zal niets veranderen aan de tenenkrommende verhaallijnenquote:Op zondag 15 september 2013 16:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met mij eens is (de rest van dit forum mist dr niet denk). Ze komt deze maand nog terug volgens mij. Ik mis haar acteertalent gewoon zo erg tussen dit slecht acterende volk en de tenenkrommende verhaallijnen.
Áls het dan zo nodig tenenkrommende verhaallijnen moeten zijn, dan het liefst met goede acteurs. I.p.v. ik noem een Julia, Tim, Noud of Lucas.quote:Op zondag 15 september 2013 16:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat ze kan acteren is zeker waar, maar dat zal niets veranderen aan de tenenkrommende verhaallijnen
| Bron video: Fok Forumquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef luftersel het volgende:
Mediadagblad.nl gaat lekker, ook zij hebben het ontdekt. WEER GEEN FOK.
http://www.mediadagblad.nl/?p=1345
Dat krijg ik dus ervan als ik nog aan het bijlezen ben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef luftersel het volgende:
WIE IS ROHAN GOTSSCHALK OP mediadagblad.nl![]()
![]()
[..]
Haha, ik snap wat je bedoeld.quote:Op zondag 15 september 2013 16:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met mij eens is (de rest van dit forum mist dr niet denk). Ze komt deze maand nog terug volgens mij. Ik mis haar acteertalent gewoon zo erg tussen dit slecht acterende volk en de tenenkrommende verhaallijnen.
En toch moest Lieke als Charlie van de schrijvers laten horen dat ze niet kon zingen.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef maily het volgende:
Ik vond deze mooi:
Julia: "Ik hou van een man die doet wat hij zegt."
Ludo: "Ik hou van een vrouw die doet wat IK zeg."
Dat gedeelte heb ik maar verbannenquote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En toch moest Lieke als Charlie van de schrijvers laten horen dat ze niet kon zingen.
Nee, die titels voor de onderwerpen onder in beeld: stel dat Bill Clinton met een bril gespot wordt, dan mag jij degene zijn die zo briljant is om 'Brill voor Clinton' aan te bieden.quote:Op zondag 15 september 2013 11:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij Boulevard? Leuk, mag ik die halfbakken "grapjes" van Kwalbert verzinnen
Dan laten ze dat "voor" waarschijnlijk wegquote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, die titels voor de onderwerpen onder in beeld: stel dat Bill Clinton met een bril gespot wordt, dan mag jij degene zijn die zo briljant is om 'Brill voor Clinton' aan te bieden.
Oh ja, anders snapt de doelgroep het niet.quote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan laten ze dat "voor" waarschijnlijk weg
Nah, naar mijn mening is de grote fout voor het eindigen van ONM geweest dat ze de overstap maakten naar het commerciële Veronica in '95 en het sublieme schrijversteam van Paul Jan Nelissen zonder pardon ontsloegen. Sindsdien is die serie alleen maar bergafwaarts gegaan.quote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh ja, anders snapt de doelgroep het niet.
Over de doelgroep gesproken hè, dat is de grote fout geweest aan het einde van ONM, dat ze de serie opknoopten (opknoopten ja) met drie vervolgromans. De makers dachten serieus dat hun doelgroep kon lezen.
Oorspronkelijk was het een bewerking van het Amerikaanse Ryan's Hope, over de twee families Couwenberg en Reitsema; de Couwenbergs zwaaiden de scepter in het Beatrix Ziekenhuis, terwijl de Reitsema's eigenaar waren van het tegenoverliggende Café De Engel. Na een aantal jaar veranderde dat al enigszins en ging het meer om jongeren draaien; de twee families en locaties bleven wel gehandhaafd. Na seizoen 11 ging de bezem door de hele serie heen en ging het over een zooitje co-assistenten in de harde ziekenhuiswereld. En ook dát ging weer op de schop toen het naar BNN ging; toen ging het over jongeren tussen de 16 en 25 die hun draai in de wereld van de volwassenen probeerden te vinden.quote:Op zondag 15 september 2013 16:46 schreef luftersel het volgende:
ONM heeft mij nog nooit geboeid. :p Waar ging dat eigenlijk over?
Klinkt spannend...... Ik ontdekte het denk pas in de tijd dat BNN het had. Nog nooit een hele aflevering kunnen uithouden haha.quote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was het een bewerking van het Amerikaanse Ryan's Hope, over de twee families Couwenberg en Reitsema; de Couwenbergs zwaaiden de scepter in het Beatrix Ziekenhuis, terwijl de Reitsema's eigenaar waren van het tegenoverliggende Café De Engel. Na een aantal jaar veranderde dat al enigszins en ging het meer om jongeren draaien; de twee families en locaties bleven wel gehandhaafd. Na seizoen 11 ging de bezem door de hele serie heen en ging het over een zooitje co-assistenten in de harde ziekenhuiswereld. En ook dát ging weer op de schop toen het naar BNN ging; toen ging het over jongeren tussen de 16 en 25 die hun draai in de wereld van de volwassenen probeerden te vinden.
Bij BNN was de serie al op sterven na dood, dus dat is niet meer dan logischquote:Op zondag 15 september 2013 16:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klinkt spannend...... Ik ontdekte het denk pas in de tijd dat BNN het had. Nog nooit een hele aflevering kunnen uithouden haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef Frey het volgende:
Kleine Daniël special uit seizoen 9, shots van zijn laatste 2 weken in GTST:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Daniëlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Daniël![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens vind ik het ook leuk dat hij eigenlijk als enige. Altijd wel een redelijk goede vriendschap had met Martine Hafkamp!
quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef Frey het volgende:
Kleine Daniël special uit seizoen 9, shots van zijn laatste 2 weken in GTST:"Kleine" specialSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben overgestapt op Hollyoaks, dat hele huidige GTST kan me niets meer schelenquote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Koosnaam het volgende:
Echt boeiend vind ik het niet. Maar toch maar even de shorties van de laatste 9 afleveringen bekeken.En volgende week maar weer een beetje kijken.
Daarvoor gaat het grootste deel van de credits naar luftersel wat mij betreftquote:Overigens heb ik het vanavond pas gelezen. Maar bij deze nog. Mooi dat PeterKelder en luftersel erachter zijn gekomen dat de cliffhanger van afgelopen seizoen niet erg origineel was!
Haha! Ja ik kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent. Ik zelf kan het dan toch niet laten het een beetje te blijven volgen.quote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op Hollyoaks, dat hele huidige GTST kan me niets meer schelen![]()
[..]
Daarvoor gaat het grootste deel van de credits naar luftersel wat mij betreft
Hollyoaks wordt uitgezonden op het Britse Channel 4, maar volgens mij is dat hier in Nederland niet te ontvangen. Maar gelukkig worden de afleveringen ook op YouTube gezetquote:Op maandag 16 september 2013 11:46 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha! Ja ik kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent. Ik zelf kan het dan toch niet laten het een beetje te blijven volgen.
Wordt dat hollyoaks nog ergens uitgezonden eigenlijk? Of staan er seizoenen van op internet ofzo?:)
Is zij nou echt of..?twitter:ingeborgwieten twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 22:41:14Laat ik nou toevallig nog een foto uit mijn latere seizoenen op de computer hebben. :-) http://t.co/okbtzXuLuk reageer retweet
Okeej! Dan ga ik binnenkort ook eens een aflevering bekijken. Al heb ik wel een beetje hetzelfde als Frey. Ik begin ook niet zo snel aan zo'n langlopende serie. Bovendien wachten er nog een paar seizoenen GTST!quote:Op maandag 16 september 2013 11:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hollyoaks wordt uitgezonden op het Britse Channel 4, maar volgens mij is dat hier in Nederland niet te ontvangen. Maar gelukkig worden de afleveringen ook op YouTube gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |