En toch jammer dat RTL Boulevard alle eer voor zichzelf houdt door wat simpel speurwerk wat al door een ander is verrichtquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:02 schreef luftersel het volgende:
Toch knap dat we Fok weer in het nieuws hebben weten te brengen door simpel speurwerk op Wikipedia en Youtube.
Ja, of ze halen hem over een paar weken uit de leader en veranderen de volgorde enigszins.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:33 schreef luftersel het volgende:
Zeg, hoe lang gaat het eigenlijk duren voordat Mike uit de leader wordt gehaald? Dat hij er nog in zit betekent dat GTST al snel weer een nieuw iemand introduceert toch? Anders blijft hij nog heel het jaar in de leader...
Omdat Wiki nauwelijks wordt aangepast nu het is vergrendeld voor "derden"quote:Vraag me ook af waarom Leo en Monica nog als gastacteurs staan op Wikipedia.
Ze hebben ook Tom van Beek bij de overleden acteurs weggehaald omdat Herman Hogendoorn geen hoofdpersonage zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, of ze halen hem over een paar weken uit de leader en veranderen de volgorde enigszins.
[..]
Omdat Wiki nauwelijks wordt aangepast nu het is vergrendeld voor "derden"
Maar, als hij eruit gehaald zou worden moet heel de leader opnieuw worden gemaakt, want dan ontbreekt er een foto? (had GTST eerder aan moeten denken toen ze zo'n leader bedacht) Ik zie GTST dat nog niet zo gauw doen. Jack werd toch ook pas vervangen door Wiet een paar maanden later?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, of ze halen hem over een paar weken uit de leader en veranderen de volgorde enigszins.
[..]
Omdat Wiki nauwelijks wordt aangepast nu het is vergrendeld voor "derden"
Nee hoor, want eerst had je in Toko #1 drie foto's (Noud-Wiet-Jack), in de huidige leader hebben ze dat verlengd met vier foto's. Het enige wat ze hoeven te doen is de eerste versie van Toko #1 te pakken en de leadershots vervangen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maar, als hij eruit gehaald zou worden moet heel de leader opnieuw worden gemaakt, want dan ontbreekt er een foto? (had GTST eerder aan moeten denken toen ze zo'n leader bedacht) Ik zie GTST dat nog niet zo gauw doen. Jack werd toch ook pas vervangen door Wiet een paar maanden later?
Oja, je hebt gelijk! Gek dat ze dat niet al gedaan hebben dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, want eerst had je in Toko #1 drie foto's (Noud-Wiet-Jack), in de huidige leader hebben ze dat verlengd met vier foto's. Het enige wat ze hoeven te doen is de eerste versie van Toko #1 te pakken en de leadershots vervangen.
twitter:LangeveldSjors_ twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 19:08:12Lekker patatjes gegeten met Lanapluis , hopelijk zien we snel al onze vriendjes & vriendinnetjes in Meerdijk weer reageer retweet
Die hele conversaties tussen Sjors en Lorenaquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:19 schreef WorkBitch het volgende:
Wat Sjors doet op dit moment:twitter:LangeveldSjors_ twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 19:08:12Lekker patatjes gegeten met Lanapluis , hopelijk zien we snel al onze vriendjes & vriendinnetjes in Meerdijk weer reageer retweet
Deze:quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die hele conversaties tussen Sjors en Lorena
twitter:Rikki_Jong twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 20:30:30Ik zie reactie over dat bram al zo groot is , dat klopt ! 18 november word hij ook al 3 ! En hij is inderdaad groot voor zijn leeftijd ! reageer retweet
YAY.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
Bij het artikel op Mediadagblad.nl staat nu een bronvermelding![]()
http://www.mediadagblad.nl/?p=1345
Wat mij betreft welquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:58 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
YAY.
Moeten we het nu overal gaan vermelden?(de bron bedoel ik)
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:25 schreef Frey het volgende:
De bron is toch de Boulevard redactie?
[ afbeelding ]
Nope, er is nog geen dader bekendquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb alleen de eerste aflevering na de grote cliff gezien.
Is er al een dader bekend? Ik neem aan van niet trouwens.
Ik neem Zappen.blog voor mijn rekeningquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:45 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Okay, ik heb tvpremiere.nl voor mijn rekening genomen
Gek misschien, maar tot op heden ben ik eigenlijk niet eens zo heel erg benieuwd wie het gedaan heeft. Misschien ook wel omdat de mensen naar wie ze nu verwijzen het te duidelijk niet zijn en ik ergens ook niet geloof dat het een hoofdpersonage is. (of dat er toch te weinig gevolgen aan vast zitten, zoals in verleden met anderen wel bleek)quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nope, er is nog geen dader bekendZe maken nu vooral de familie Sanders verdacht, maar die zullen er wel niets mee te maken hebben
Omdat de Britse soap Hollyoaks veel beter en spannender is?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:54 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Gek misschien, maar tot op heden ben ik eigenlijk niet eens zo heel erg benieuwd wie het gedaan heeft.
Ik blijf er bij dat de dader Monica is en in de haast niet de parachute van Bing, maar die van Mike gesaboteerd heeft.quote:Misschien ook wel omdat de mensen naar wie ze nu verwijzen het te duidelijk niet zijn en ik ergens ook niet geloof dat het een hoofdpersonage is. (of dat er toch te weinig gevolgen aan vast zitten, zoals in verleden met anderen wel bleek)
Umm, bij Hollyoaks ben ik nog niet zover, is moeilijk echt spannend te vinden als je de karakters nog niet kent. Maar die buscliff was wel echt goed opgebouwd!quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat de Britse soap Hollyoaks veel beter en spannender is?
[..]
Ik blijf er bij dat de dader Monica is en in de haast niet de parachute van Bing, maar die van Mike gesaboteerd heeft.
Moet je de aflevering van gisteren maar kijkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:58 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Umm, bij Hollyoaks ben ik nog niet zover, is moeilijk echt spannend te vinden als je de karakters nog niet kent. Maar die buscliff was wel echt goed opgebouwd!
En dan komt er later nog gezeik om dat kind, want Monica doet er vanuit de gevangenis alles aan om het kind bij Bing weg te houden en blablabla...quote:Ja eigenlijk denk ik dat ook. En dan verdwijnt zij uit beeld .. en dus, geen gevolgen verder.
Dank jequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:00 schreef Clemanyana het volgende:
"PeterKelder
Het moet gezegd dat deze ontdekking is gedaan door de forum.fok-users luftersel en PeterKelder, terwijl RTL Boulevard een dag later met de eer gaat lopen strijken dat hun “redactie” (lees: een zooitje ongeregeld wat dus blijkbaar alle sites afstruint op zoek naar iets voor de uitzending) dit “ontdekt” heeft."
![]()
![]()
Als ik begin in november 2012 ben ik nog lang niet bij gisterquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moet je de aflevering van gisteren maar kijkenDat einde smaakt echt naar meer
![]()
![]()
Enne, wat was het einde van de GTST-aflevering van gisteren?
..............zuchtquote:[..]
En dan komt er later nog gezeik om dat kind, want Monica doet er vanuit de gevangenis alles aan om het kind bij Bing weg te houden en blablabla...
Dan was ik nog aardig in mijn reactie op tvpremierequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dank jeAch ja, als het kan moet je er meteen korte metten mee maken
De RTL Boulevard-"redactie" zelfquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:06 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Dan was ik nog aardig in mijn reactie op tvpremiere- hebben we ze nu allemaal gehad dan?
Nee, mijn collega die met de scoop van een andere collega, genaamd luftersel, er vandoor is gegaanquote:
Ze kunnen dít nog beter gaan uitzenden om 20:00u op RTL4quote:Gekheid op stokje, wel delen hier eh? Hebben we onze eigen weekend soap.
Och nee, dat zagen we toch écht niet aankomen hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:18 schreef Clemanyana het volgende:
Femke is verliefd op Rik!!!!!
(dat was de cliff)
Nu wil je echt meteen de maandag aflevering zien, niet dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
Och nee, dat zagen we toch écht niet aankomen hoor![]()
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze zwanger isquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:18 schreef Clemanyana het volgende:
Femke is verliefd op Rik!!!!!
(dat was de cliff)
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze een dochter is van Helen Helmink.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:52 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze zwanger is
Nou, zeker zeg! Tjonge jonge, ik kan nauwelijks wachten op de reactie van Rikquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:47 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Nu wil je echt meteen de maandag aflevering zien, niet dan?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze een dochter is van Helen Helmink.
Ik denk dat het niemand echt boeit wie de dader is, omdat het toch niks verandert.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:54 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Gek misschien, maar tot op heden ben ik eigenlijk niet eens zo heel erg benieuwd wie het gedaan heeft. Misschien ook wel omdat de mensen naar wie ze nu verwijzen het te duidelijk niet zijn en ik ergens ook niet geloof dat het een hoofdpersonage is. (of dat er toch te weinig gevolgen aan vast zitten, zoals in verleden met anderen wel bleek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:24 schreef Frey het volgende:
Sommige dingen lijken zo normaal dat ze me soms niet eens meer opvallen.
Zoals deze postbode in seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:36 schreef Clemanyana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten jou er een baan aannieden.quote:Op zondag 15 september 2013 11:53 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, mocht er ooit een zomercliff komen waarin de auto van een personage op de rand van een parkeergarage balanceert, dan is dat ook "geïnspireerd" op een recente gebeurtenis uit - jawel - Hollyoaks:
En het wordt nog mooier als je ziet hoe het is gemaakt:
Redactie van RTL Boulevard, bewaar de link van dit bericht goed zodat jullie niet zo hoeven te zoeken voordat jullie dit "ontdekt" hebben
Bij Boulevard? Leuk, mag ik die halfbakken "grapjes" van Kwalbert verzinnenquote:Op zondag 15 september 2013 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze moeten jou er een baan aannieden.
De beste grap blijft "Hulde aan de redactie".quote:Op zondag 15 september 2013 11:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij Boulevard? Leuk, mag ik die halfbakken "grapjes" van Kwalbert verzinnen
Kun je nagaan dat ik dáár dus de humor niet van inziequote:Op zondag 15 september 2013 11:58 schreef Frey het volgende:
[..]
De beste grap blijft "Hulde aan de redactie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |