Dank jequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:00 schreef Clemanyana het volgende:
"PeterKelder
Het moet gezegd dat deze ontdekking is gedaan door de forum.fok-users luftersel en PeterKelder, terwijl RTL Boulevard een dag later met de eer gaat lopen strijken dat hun “redactie” (lees: een zooitje ongeregeld wat dus blijkbaar alle sites afstruint op zoek naar iets voor de uitzending) dit “ontdekt” heeft."
![]()
![]()
Als ik begin in november 2012 ben ik nog lang niet bij gisterquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moet je de aflevering van gisteren maar kijkenDat einde smaakt echt naar meer
![]()
![]()
Enne, wat was het einde van de GTST-aflevering van gisteren?
..............zuchtquote:[..]
En dan komt er later nog gezeik om dat kind, want Monica doet er vanuit de gevangenis alles aan om het kind bij Bing weg te houden en blablabla...
Dan was ik nog aardig in mijn reactie op tvpremierequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dank jeAch ja, als het kan moet je er meteen korte metten mee maken
De RTL Boulevard-"redactie" zelfquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:06 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Dan was ik nog aardig in mijn reactie op tvpremiere- hebben we ze nu allemaal gehad dan?
Nee, mijn collega die met de scoop van een andere collega, genaamd luftersel, er vandoor is gegaanquote:
Ze kunnen dít nog beter gaan uitzenden om 20:00u op RTL4quote:Gekheid op stokje, wel delen hier eh? Hebben we onze eigen weekend soap.
Och nee, dat zagen we toch écht niet aankomen hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:18 schreef Clemanyana het volgende:
Femke is verliefd op Rik!!!!!
(dat was de cliff)
Nu wil je echt meteen de maandag aflevering zien, niet dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
Och nee, dat zagen we toch écht niet aankomen hoor![]()
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze zwanger isquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:18 schreef Clemanyana het volgende:
Femke is verliefd op Rik!!!!!
(dat was de cliff)
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze een dochter is van Helen Helmink.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:52 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze zwanger is
Nou, zeker zeg! Tjonge jonge, ik kan nauwelijks wachten op de reactie van Rikquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:47 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Nu wil je echt meteen de maandag aflevering zien, niet dan?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze een dochter is van Helen Helmink.
Ik denk dat het niemand echt boeit wie de dader is, omdat het toch niks verandert.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:54 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Gek misschien, maar tot op heden ben ik eigenlijk niet eens zo heel erg benieuwd wie het gedaan heeft. Misschien ook wel omdat de mensen naar wie ze nu verwijzen het te duidelijk niet zijn en ik ergens ook niet geloof dat het een hoofdpersonage is. (of dat er toch te weinig gevolgen aan vast zitten, zoals in verleden met anderen wel bleek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:24 schreef Frey het volgende:
Sommige dingen lijken zo normaal dat ze me soms niet eens meer opvallen.
Zoals deze postbode in seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:36 schreef Clemanyana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten jou er een baan aannieden.quote:Op zondag 15 september 2013 11:53 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, mocht er ooit een zomercliff komen waarin de auto van een personage op de rand van een parkeergarage balanceert, dan is dat ook "geïnspireerd" op een recente gebeurtenis uit - jawel - Hollyoaks:
En het wordt nog mooier als je ziet hoe het is gemaakt:
Redactie van RTL Boulevard, bewaar de link van dit bericht goed zodat jullie niet zo hoeven te zoeken voordat jullie dit "ontdekt" hebben
Bij Boulevard? Leuk, mag ik die halfbakken "grapjes" van Kwalbert verzinnenquote:Op zondag 15 september 2013 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze moeten jou er een baan aannieden.
De beste grap blijft "Hulde aan de redactie".quote:Op zondag 15 september 2013 11:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij Boulevard? Leuk, mag ik die halfbakken "grapjes" van Kwalbert verzinnen
Kun je nagaan dat ik dáár dus de humor niet van inziequote:Op zondag 15 september 2013 11:58 schreef Frey het volgende:
[..]
De beste grap blijft "Hulde aan de redactie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |