Hoe is het in Miami?quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej! Dan ga ik binnenkort ook eens een aflevering bekijken. Al heb ik wel een beetje hetzelfde als Frey. Ik begin ook niet zo snel aan zo'n langlopende serie. Bovendien wachten er nog een paar seizoenen GTST!
Zonder jou was het me niet gelukt hoor!!quote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op Hollyoaks, dat hele huidige GTST kan me niets meer schelen![]()
[..]
Daarvoor gaat het grootste deel van de credits naar luftersel wat mij betreft
quote:Op maandag 16 september 2013 16:47 schreef Frey het volgende:
Ik vind het schandalig dat jullie met de eer willen gaan strijken, terwijl de redactie van Boulevard zoveel zoekwerk heeft verricht.
Ik zit nu de aflevering van 16 november 2012 te kijken, dat acteerwerkquote:Op maandag 16 september 2013 16:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zonder jou was het me niet gelukt hoor!!![]()
En ik ben ook overgestapt naar Hollyoaks, haha. Heb in aanloop van die bus crash heel november 2012 teruggekeken en ik wil elke keer verder kijken. Een verschijnsel dat bij gtst maar sporadisch voorkomt.
Oowja dat reisje naar Amerika! Met die dekselse Simon Dekker. Jammer dat het zo moest. Maargoed, ik richt me nu weer op mijn gokcarriere! Het is alleen jammer dat die Suzanne me weer doorheeft!quote:
Ik denk sowieso niet dat je op dit topic moet zijn voor positieve reacties op gtst. Dit is meer een 'hoe-het-beter-kan-topic' onderhand.quote:Op maandag 16 september 2013 17:55 schreef Clemanyana het volgende:
Vanaf wanneer kun je trouwens de aflevering van vandaag online gratis kijken?? Ik weet niet of ik om 20.00 toegang heb tot een tv.
Als iedereen overstapt naar Hollyoaks moeten we straks nog in een ander topic gaan posten
Tja, die Simon heeft ook echt een deksel voor zijn kop. Of nee, hij heeft een lamp óp zijn kop toch?quote:Op maandag 16 september 2013 17:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oowja dat reisje naar Amerika! Met die dekselse Simon Dekker. Jammer dat het zo moest. Maargoed, ik richt me nu weer op mijn gokcarriere! Het is alleen jammer dat die Suzanne me weer doorheeft!
Tja, tot 2 jaar geleden konden we in ieder geval nog positief zijn over de achtergrondmuziek.quote:Op maandag 16 september 2013 18:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat je op dit topic moet zijn voor positieve reacties op gtst. Dit is meer een 'hoe-het-beter-kan-topic' onderhand.Het is denk niet meer dan logisch dat de meesten hier meer naar een andere serie kijken, want gtst zit op dit moment op hun dieptepunt. Met als grootste dal de crematie van Mike, dat was voor mij de druppel.
Vanaf 20:00u naar mijn wetenquote:Op maandag 16 september 2013 17:55 schreef Clemanyana het volgende:
Vanaf wanneer kun je trouwens de aflevering van vandaag online gratis kijken?? Ik weet niet of ik om 20.00 toegang heb tot een tv.
Een Hollyoaks-topic?quote:Als iedereen overstapt naar Hollyoaks moeten we straks nog in een ander topic gaan posten
Nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 16 september 2013 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vanaf 20:00u naar mijn weten
[..]
Een Hollyoaks-topic?Ik denk dat ik daar dan wel ga posten ja!
Waar ben je nu dan?quote:Op maandag 16 september 2013 18:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nog niet eens zo'n slecht ideeAls ik helemaal bij ben, doe ik mee.
Hahaha dan loopt alles lekker chronologisch bij jou.quote:Op maandag 16 september 2013 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan?Ik zit nu afleveringen uit november 2012 te kijken, maar gisteren heb ik afleveringen van vorige maand gekeken en die van afgelopen vrijdag heb ik ook gekeken
![]()
Ahh dat is fijn, dank je!quote:Op maandag 16 september 2013 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vanaf 20:00u naar mijn weten
[..]
Een Hollyoaks-topic?Ik denk dat ik daar dan wel ga posten ja!
Hohum, zie jullie over 2 jaar dan ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 18:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nog niet eens zo'n slecht ideeAls ik helemaal bij ben, doe ik mee.
Nou nee, totaal nietquote:Op maandag 16 september 2013 18:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hahaha dan loopt alles lekker chronologisch bij jou.![]()
En als dat echt gebeurt blijf ik hier ook posten hoor, al is het maar dat ik kan reageren op wat er volgens jullie in gtst gebeurt.quote:Op maandag 16 september 2013 18:34 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ahh dat is fijn, dank je!
[..]
Hohum, zie jullie over 2 jaar dan ofzo(ik kijk niet zo snel, omdat ik het moeilijk vind om het te combineren met ook op pc aan het werk te zijn)
Misschien moeten we de twee series maar combineren voor de gezelligheid - en mooie vergelijking
Vast wel.................toch?quote:Op maandag 16 september 2013 18:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als dat echt gebeurt blijf ik hier ook posten hoor, al is het maar dat ik kan reageren op wat er volgens jullie in gtst gebeurt.Het zal ooit wel weer eens boeiend worden toch?
quote:Op maandag 16 september 2013 18:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als dat echt gebeurt blijf ik hier ook posten hoor, al is het maar dat ik kan reageren op wat er volgens jullie in gtst gebeurt.Het zal ooit wel weer eens boeiend worden toch?
Wanneer de schrijvers van Hollyoaks de leiding van GTST op zich nemen misschienquote:Op maandag 16 september 2013 18:40 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Vast wel.................toch?
Combineren zal denk ik moeilijk worden; er zullen gerust users zijn die geen zin hebben in de posts over Hollyoaks in dit topic. Voor een vergelijking is het best te doen, maar gezien er nu een aantal users is wat fanatiek naar die serie kijkt, is uitwijken naar een apart topic handigerquote:Op maandag 16 september 2013 18:34 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ahh dat is fijn, dank je!
[..]
Hohum, zie jullie over 2 jaar dan ofzo(ik kijk niet zo snel, omdat ik het moeilijk vind om het te combineren met ook op pc aan het werk te zijn)
Misschien moeten we de twee series maar combineren voor de gezelligheid - en mooie vergelijking
Helaas heeft Tante Heks het eindshotquote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat eerste shot ook.![]()
En het shot van Sjors.
Die is er al uit. Dit is die Joyce.quote:Op maandag 16 september 2013 19:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas heeft Tante Heks het eindshot
Joyce Couwenberg?quote:Op maandag 16 september 2013 19:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Die is er al uit. Dit is die Joyce.
SJORSquote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat eerste shot ook.![]()
En het shot van Sjors.
Dan is het Eefje Winkel.quote:Op maandag 16 september 2013 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Joyce Couwenberg?Die beleeft momenteel nogal wat benauwde momenten bij Marc de Waal
Haha inderdaad een lamp voor zijn kop. Maar dit keer liet zijn geheugen hem niet in de steek.quote:Op maandag 16 september 2013 18:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, die Simon heeft ook echt een deksel voor zijn kop. Of nee, hij heeft een lamp óp zijn kop toch?
Als ik jou was, zou ik uitkijken voor die sluwe Van Houten. Die heeft je al eerder alles afgenomen, kijk uit dat dat niet weer gebeurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:02 schreef Frey het volgende:
Haribo de sponsor, dan wordt de volgende verhaallijn snel ingezet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat was mij ook al opgevallen. Dat raadsel vind ik nog boeiender dan wie de dader is.quote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie heeft er nu de leiding over dat hotel eigenlijk?
Nola niet lijkt me en Nina is ook met andere dingen bezig.
En toch gewoon open?
Mike van afstand.quote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie heeft er nu de leiding over dat hotel eigenlijk?
Nola niet lijkt me en Nina is ook met andere dingen bezig.
En toch gewoon open?
Heel stom inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef luftersel het volgende:
Ik zit toch nog de aflevering van vandaag half te kijken, maar ergert niemand van jullie zich eraan dat íedereen in gtst midden in een gesprek wel eens opstaat, 2 meter loopt en tegen het plafond/de muur verder gaat staan praten?Vooral Nina en Lucas doen dat vaak, zó irritant.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:26 schreef Frey het volgende:
Welke dronkenlap schrijft deze scènes voor Ludo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef luftersel het volgende:
Nieuwe castfoto's gelekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Of dat mensen altijd toevallig ergens zijn als er iets gebeurd.quote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef luftersel het volgende:
Ik zit toch nog de aflevering van vandaag half te kijken, maar ergert niemand van jullie zich eraan dat íedereen in gtst midden in een gesprek wel eens opstaat, 2 meter loopt en tegen het plafond/de muur verder gaat staan praten?Vooral Nina en Lucas doen dat vaak, zó irritant.
Dat is nog niks. Wat dacht je van Laura die constant met d'r mapje in de Rozenboom rondhangt, terwijl ze daar niet meer werkt (Lorena ook overigens)quote:Op maandag 16 september 2013 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of dat mensen altijd toevallig ergens zijn als er iets gebeurd.
Ik bedoel. WTF deed Lorena in de tuin van de familie Sanders?
Komt ze daar vaker? Bedacht ze ineens, laat ik eens gaan wandelen bij Nina en Ludo in de tuin?
En dan ook precies, precies, op het moment dat Nina de tas in de hens zet.
Nina hoorde ook het kraken van de takken vast niet.
Of inderdaad. Laura die suggereert dat Lorena niks meer heeft. En Nuran die tegelijkertijd klaagt dat Lorena nooit meer bij Lorena's is.
Julia die uren lang aan een tafel in een restaurant zit, en en passant even wat gesprekken afluistert.
Echt, ik zou bijna niet meer gaan kijken.
In Amerikaanse soaps doen ze niet anders.quote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef luftersel het volgende:
Daarom kan ik ook geen minuut kijken naar The Bold and the Beautiful.quote:Op maandag 16 september 2013 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
In Amerikaanse soaps doen ze niet anders.
Ze lopen in ieder geval niet doelloos met mapjes rond.quote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook geen minuut kijken naar The Bold and the Beautiful.Maar dat komt misschien ook omdat er 90% botox in beeld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |