Over mij schijnen er ook verhalen te zijn de nergens op slaan, het zal wel bij internet horen oidquote:Op maandag 2 september 2013 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had je kennelijk gemist dat ze een stuk of wat maanden geleden deed alsof ze zeer goede bekenden van Copycat kende, en allerlei verhalen over haar wist, en daarna ook nog eens leugens over mij liep te posten... als zou ik een of andere zieke vrouw opgelicht hebben.
Ze kent Cc niet, ze kent mij niet, ze verzint maar allerlei nonsens en post dat als waarheid, en dat zal vast niet alleen over Cc en mij zijn.
In het geval van Zouzou ontslaan ze doordat ze haar dikke duim door een sausje van persoonlijke afkeer roert.quote:Op maandag 2 september 2013 14:49 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Over mij schijnen er ook verhalen te zijn de nergens op slaan, het zal wel bij internet horen oid
Ik ben veel benieuwder naar hoe die verhalen ontstaan
Jij kent me hier op het forum ook al langer dan vandaag en ook jij begon me weg te zetten als een typische rel-user, dus misschien is er wat mis met je analytisch vermogenquote:Op maandag 2 september 2013 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het geval van Zouzou ontslaan ze doordat ze haar dikke duim door een sausje van persoonlijke afkeer roert.
En dan verzint ze wel iets wat in haar straatje past.
Ja, een grapje terwijl je weet om welke user het gaat is natuurlijk hetzelfde als grove beschuldigingen van oplichting over iemand posten, terwijl je geen flauw idee hebt wie de user is, maar zulke beschuldigingen rellen zo lekker weg.quote:Op maandag 2 september 2013 19:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Jij kent me hier op het forum ook al langer dan vandaag en ook jij begon me weg te zetten als een typische rel-user, dus misschien is er wat mis met je analytisch vermogen
Persoonlijk denk ik meer dat we hier met het butterfly-effect te maken hebben
Ik heb die hele rel niet meegemaakt dus ik heb geen idee waar het over gaat, maar je mist mijn punt een beetje.quote:Op maandag 2 september 2013 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, een grapje terwijl je weet om welke user het gaat is natuurlijk hetzelfde als grove beschuldigingen van oplichting over iemand posten, terwijl je geen flauw idee hebt wie de user is, maar zulke beschuldigingen rellen zo lekker weg.
Niet iedere Badr heeft losse handjes.
Dicht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:11 schreef indiaantje89 het volgende:
SHO / Het grote festivalnieuws topic
Dit mag weg, dacht dat ik in MUZ zat.
Is al gebeurdquote:Op woensdag 13 november 2013 09:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Excuus, weet niet of dit hier kan. maar kan iemand een nieuw golftasgate-deel openen? Ik was de laatste poster maar het lukt niet op mobiel..
Precies. Al die versnippering.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:54 schreef roos85 het volgende:
Dit kan toch prima in de golftas reeks?
SHO / Over en uit tussen Badr en Estelle
Bondagequote:Op zondag 17 november 2013 20:37 schreef bondage het volgende:
SHO / Anouk bedreigd door Zwarte Pieten-fans
Dat jij fan van Anouk bent static hoeft niet te betekenen dat je mijn bericht moet gaan verwijderen.
thnxquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:59 schreef static het volgende:
Hier is de SC: SHO / ShowChat #1249: Bijna een jubileumtopic?!
Hoe bedoel je?quote:
Het boek van Connie!quote:
Oh verhipt, ik zat al flink te twijfelen, nu weet ik waaromquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:56 schreef Ole het volgende:
Patricia bedoel je denk ik. Dat is ergens.
Die is weer bij klodder terug.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:06 schreef kvd het volgende:
Nee, het gaat niet om het boek van Conny maar om die van Amanda/Constanza, die ging rond per post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |