Waarom? Ik heb niet gezegd dat jij achterlijk bent omdat je dit twee mooie zinnen vindt, nietwaar?quote:
Nou heb je het gedaan hoor Peter. Waarschijnlijk is dat Rohan undercover.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb niet gezegd dat jij achterlijk bent omdat je dit twee mooie zinnen vindt, nietwaar?
Het zal toch niet hèquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou heb je het gedaan hoor Peter. Waarschijnlijk is dat Rohan undercover.
Hee joh, ik vond het ook grappige zinnen.quote:
Haha, leuke woordspeling voor het begin van dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Hee joh, ik vond het ook grappige zinnen.
Ik vind alleen Ludo en Julia helemaal niet bijelkaar passen (uit de lucht komen vallen)
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Hee joh, ik vond het ook grappige zinnen.
Ik vind alleen Ludo en Julia helemaal niet bijelkaar passen (uit de lucht komen vallen)
Hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, leuke woordspeling voor het begin van dit seizoen.
Oh lol, had ik nog niet eens bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, leuke woordspeling voor het begin van dit seizoen.
Nee, is er door die Raaskallende Trieste Luxemburgers af gehaaldquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Oh lol, had ik nog niet eens bij stilgestaan.
Maily, ik lees wel steeds Marly als ik je naam zie
Staat afscheid Harmsen nog ergens op Youtube? (als in, heb even gezocht maar kan het niet vinden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas wordt noch Fok!, noch deze topicreeks, noch luftersel en noch mijzelf ergens genoemdquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:10 schreef Kyubey het volgende:
Nou, de rel even teruggelezen hoor![]()
Gefeli FOK!
Geduld. Ooit zullen wij zegevieren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas wordt noch Fok!, noch deze topicreeks, noch luftersel en noch mijzelf ergens genoemd
In deze kwestie? Dan mag dat wel verdomd snel zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Geduld. Ooit zullen wij zegevieren.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef Frey het volgende:
Shortie:Dit is niet serieus toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(voorspelbaar)
* PeterKelder zoekt een filmpje van Hollyoaks waarin dezelfde gebeurtenis een paar jaar eerder is geweestquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dit is niet serieus toch?(voorspelbaar)
Straks zul je zien, krijgen we gelijk, krijgen we als beloning de 20-jaar-GTST dvd opgestuurd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In deze kwestie? Dan mag dat wel verdomd snel zijn
En anders zoeken we gewoon nog een gelijkende scène op
Wel klokken hoeveel tijd je dat kost eh?!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
* PeterKelder zoekt een filmpje van Hollyoaks waarin dezelfde gebeurtenis een paar jaar eerder is geweest
Die krijgen ze dan retour met een fiets door de ruitquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Straks zul je zien, krijgen we gelijk, krijgen we als beloning de 20-jaar-GTST dvd opgestuurd.
In dat geval kan het nog wel even durenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Wel klokken hoeveel tijd je dat kost eh?!
We dachten hier toen in eerste instantie dat het een muziekstuk van Servies was. De teleurstelling was dan ook weer groot toen bleek dat het niet van hem was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef luftersel het volgende:
Voor iedereen die trouwens even wil genieten, totaal van het onderwerp af, maar hier is de prachtige muziek van tijdens de begrafenis van Danny die ik net vind. Ik fokte me zo op over dat plagiaat gedoe met Boulevard dat ik nu helemaal tot rust kom.![]()
Krijg er bijna weer tranen van in mijn ogen.
De muziek is niet meer belangrijk. Ze letten er alleen nog op of het haar van Doedel goed zit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
We dachten hier toen in eerste instantie dat het een muziekstuk van Servies was. De teleurstelling was dan ook weer groot toen bleek dat het niet van hem was.
Gelukkig was hij er niet bij op de begrafenis van Danny (overigens stoorde ik me in die tijd júist aan zijn kapsel, zo lelijk). Nina jammer genoeg wel, maar verder vond ik hem mooi gemaakt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:37 schreef Frey het volgende:
[..]
De muziek is niet meer belangrijk. Ze letten er alleen nog op of het haar van Doedel goed zit.
Waarom was Nina daar dan? Heeft ze ooit een gezamenlijke verhaallijn met Danny gehad?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Gelukkig was hij er niet bij op de begrafenis van Danny (overigens stoorde ik me in die tijd júist aan zijn kapsel, zo lelijk). Nina jammer genoeg wel, maar verder vond ik hem mooi gemaakt.
Ter ondersteuning van Noud denk ik. Noud heeft lang met hem gewerkt en waren soort van 'vrienden'.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom was Nina daar dan? Heeft ze ooit een gezamenlijke verhaallijn met Danny gehad?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Maily, ik lees wel steeds Marly als ik je naam zie
In seizoen 19 woonde Laura, samen met Sil. nog als enige in Huize Alberts. Noud adviseerde haar toen om het te verkopen en te verhuizen. Laura is toen verhuisd naar een suite in De Rozenboom en daar altijd geblevenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:23 schreef Clemanyana het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het live kijken naar GTST met 'jullie' samen een stuk leuker vind
Vraagje trouwens, hoezo woont Laura nu eigenlijk in de Roozenboom? Is dat ooit echt benoemd, of gewoon gebeurt?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef luftersel het volgende:
WIE IS ROHAN GOTSSCHALK OP mediadagblad.nl![]()
![]()
[..]
Ja, en dan ook nog die kop die ze er bij trektquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:59 schreef Sway- het volgende:
Gadverdamme, Ludo en julia. Die Julia is sowieso niet sexy en belachelijk hoe ze haar tekst voorleest.
Met d'r lelijke paardengebit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog die kop die ze er bij trekt
quote:Parachute-cliff GTST geïnspireerd jatwerk van Britse serie?
Over de cliffhanger van Goede Tijden Slechte Tijden was afgelopen zomer heel veel te doen. De parachutesprong waarbij Mike Brandt (Louis Talpe) de dood vond, houdt nog altijd de gemoederen bezig. En sinds gisteren weer een beetje extra, nu is ontdekt dat de Britse serie Hollyoaks jaren geleden een nagenoeg identieke cliff heeft uitgezonden. Daar stappen drie meisjes aan boord van een vliegtuigje. Eén van de meisjes heeft daar een verkeerd opgerolde parachute, waardoor zij te pletter valt.
De grote vraag is nu in hoeverre Endemol deze cliff heeft gekopieerd, zich heeft laten inspireren of dat de overeenkomsten op puur toeval berusten. De producent verweert zich in RTL Boulevard door te stellen dat je bij een cliff met een parachutesprong al snel op dergelijke beelden komt. Toch zijn de momenten in het vliegtuigje, het kringetje bij de sprong, de hoogtemeter en het noodlottige einde wel heel gelijkend…
Wat knap van de redactie van RTL B.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:49 schreef roos85 het volgende:
Hier het Boulevard item over de cliff:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)6d-05ac-60c5b9d45ceb
Ja, goed speurwerk. Kunnen ze op Fok! nog wat van leren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat knap van de redactie van RTL B.
Het is al iets!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
Bij het artikel op Mediadagblad.nl staat nu een bronvermelding![]()
http://www.mediadagblad.nl/?p=1345
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |