Dit is al erg genoeg.quote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze lopen in ieder geval niet doelloos met mapjes rond.
Ja dit.. wtf?quote:Op maandag 16 september 2013 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of dat mensen altijd toevallig ergens zijn als er iets gebeurd.
Ik bedoel. WTF deed Lorena in de tuin van de familie Sanders?
Komt ze daar vaker? Bedacht ze ineens, laat ik eens gaan wandelen bij Nina en Ludo in de tuin?
En dan ook precies, precies, op het moment dat Nina de tas in de hens zet.
Nina hoorde ook het kraken van de takken vast niet.
En het is zooo realistischquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:21 schreef GwaiLow het volgende:
Dat Lorena ineens in die tuin van Sanders stond op het moment dat Nina die tas aan het verbranden was ging echt nergens over. Dat is echt zo'n verschrikkelijk amateuristisch en slecht moment uit GTST. Hier kan ik echt met mijn pet niet bij.
Inderdaad. Lorena was eerder al langsgegaan bij de Sanders, dus wat heeft ze daar dan ineens te zoeken? Alsof je mensen toevallig tegenkomt in de achtertuin.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:21 schreef GwaiLow het volgende:
Dat Lorena ineens in die tuin van Sanders stond op het moment dat Nina die tas aan het verbranden was ging echt nergens over. Dat is echt zo'n verschrikkelijk amateuristisch en slecht moment uit GTST. Hier kan ik echt met mijn pet niet bij.
Dat inderdaad. En daarbij, hoe is ze in de achtertuin gekomen? Lijkt mij dat het landgoed van de Sanders 24 uur per dag bewaakt wordt, of in ieder geval een goed beveiligingssysteem heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:21 schreef GwaiLow het volgende:
Er is een bewakingscamerafilmpje van het parachutecentrum waarom de dader te zien is met die tas - de tas van Nina. En daarom wil ze hem verbranden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Door drukte heb ik de laatste dagen etc. wat GTST gemist. Kan iemand mij vertellen wat er is met die tas en waarom 'ie verbrand moet/gaat worden?
Aha ok,quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Er is een bewakingscamerafilmpje van het parachutecentrum waarom de dader te zien is met die tas - de tas van Nina. En daarom wil ze hem verbranden.
Maar ze liep vorige week daar ook al ongevraagd het huis binnen bij Sanders (voordat de notaris langs zou komen). Het lijkt daar wel Toko 2.0quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En daarbij, hoe is ze in de achtertuin gekomen? Lijkt mij dat het landgoed van de Sanders 24 uur per dag bewaakt wordt, of in ieder geval een goed beveiligingssysteem heeft
Bij wie is dat kind nu eigenlijk?quote:
Wiet, Nuran en Rik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij wie is dat kind nu eigenlijk?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Door drukte heb ik de laatste dagen etc. wat GTST gemist. Kan iemand mij vertellen wat er is met die tas en waarom 'ie verbrand moet/gaat worden?
Door Lucas is het gezien, die ging zomaar achter de pc van Menno zitten en als een volleerde ICT-er het filmpje bekijken, terugspoelen en inzoomen. Liep een vrouw met een tas dus, daarna zag hij thuis dat het Nina was. Die verbrand nu de tas. Nola heeft de Rozenboom geërfd en Lorena wil dat Nina het hotel zomaar teruggeeft. Dat kan niet volgens Ludo en toevallig bij het verbranden van de tas stond Lorena in de achtertuin bij de Sanders en maakte er een foto van.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Er is een bewakingscamerafilmpje van het parachutecentrum waarom de dader te zien is met die tas - de tas van Nina. En daarom wil ze hem verbranden.
Het ging in eerste instantie om de tas maar bedankt voor de aanvulling.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Door Lucas is het gezien, die ging zomaar achter de pc van Menno zitten en als een volleerde ICT-er het filmpje bekijken, terugspoelen en inzoomen. Liep een vrouw met een tas dus, daarna zag hij thuis dat het Nina was. Die verbrand nu de tas. Nola heeft de Rozenboom geërfd en Lorena wil dat Nina het hotel zomaar teruggeeft. Dat kan niet volgens Ludo en toevallig bij het verbranden van de tas stond Lorena in de achtertuin bij de Sanders en maakte er een foto van.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:03 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Het ging in eerste instantie om de tas maar bedankt voor de aanvulling.![]()
Het werd ook hoog tijd dat ze die eens ging volgenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Is op aanraden van onze super vriend Tim naar Londen voor acteerlessen.
Eensquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:04 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Vond dat van Lucas een niet onbelangrijk detail.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het werd ook hoog tijd dat ze die eens ging volgen
Jup en ook raar dat Lucas zomaar bij die opname kon komen en feilloos wist hoe alles werktequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Eensben eens benieuwd.
Blijft raar (=slap script) dat Lorena ineens die foto staat te maken.
Volgens mij (en ik ken de wet niet) is dat hotel van Nola zolang ze nog niet oud genoeg is dat ze weet wat ze ermee moet. Ik denk niet dat de wet zegt dat haar moeder het zomaar mag afstaan, omdat Nola dat over een aantal jaar misschien helemaal niet had gewild en zelf het hotel wil. Pas als ze 16 is mag Nola beslissen dat ze het hotel niet wil, denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Sway- het volgende:
Iemand enig idee of het echt mogelijk is dat Nina de rozenboom terug geeft aan Lorena? (Ff ervan uitgaan dat gtst niet een eigen draai aan de wet geeft)
met name het inzoomenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup en ook raar dat Lucas zomaar bij die opname kon komen en feilloos wist hoe alles werkte
Tzt is de rozenboom allang in de hens gegaan of ingestort ofzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
Volgens mij (en ik ken de wet niet) is dat hotel van Nola zolang ze nog niet oud genoeg is dat ze weet wat ze ermee moet. Ik denk niet dat de wet zegt dat haar moeder het zomaar mag afstaan, omdat Nola dat over een aantal jaar misschien helemaal niet had gewild en zelf het hotel wil. Pas als ze 16 is mag Nola beslissen dat ze het hotel niet wil, denk ik.
Zover ik moet Nina nu handelen voor haar dochter (omdat minderjarig) en kan zijn namens Nola de erfenis niet zomaar verwerpen. Dat moet via de rechtbank, maar aangezien het saldo positief is kan dat niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Sway- het volgende:
Iemand enig idee of het echt mogelijk is dat Nina de rozenboom terug geeft aan Lorena? (Ff ervan uitgaan dat gtst niet een eigen draai aan de wet geeft)
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het paard in de scene van Ludo en Julia kon beter acteren dan de halve cast van GTST.
Herkenbare problemen? Oja, een zus die de broer van je vriend vermoordt en dat zelf geheim houden voor je vriend (Nuran), het zaad van je ex vernietigen in het ziekenhuis, waar je overigens zomaar binnen kunt lopen als je een doktersjas aanhebt en wat blijkbaar niet beschermd is, tegelijkertijd zijn vriendin bedreigen met abortuspillen, op het graf verschijnen van degene die je vermoordt hebt, zonder ook maar enig besef dat dat op zijn zachtst gezegd pijnlijk is (Aysen), iemand zo ziek laten worden dat ze met één krabbel op een papiertje haar hele hotel afgeeft (Mike), je broer zijn huwelijk kapot maken door een oude vriend van zijn vrouw zover te krijgen ze uit elkaar te drijven, UIT LIEFDE (Maxime), het bed induiken nadat je iemand voor het eerst aankijkt (Ludo)...quote:´GTST is realistischer geworden´
Een belangrijke reden waarom Goede Tijden Slechte Tijden zo goed blijft scoren, is dat de serie geloofwaardiger is geworden. Dat zegt acteur Ruud Feltkamp in Spits.
Ruud, die in de serie Noud Alberts speelt, vertelt dat er een Amerikaanse producer werd ingevlogen die heeft gekeken naar wat er beter kon. “Daaruit is bijvoorbeeld gebleken dat we de doelgroep moesten verkleinen en dat de verhaallijnen realistischer moesten. Dus geen ongeloofwaardige wederopstandingen uit de dood meer, maar realistische verliefdheden en andere herkenbare problemen. Dat is denk ik het belangrijkste geweest, waardoor het nu zo dicht bij de mensen ligt”, aldus de acteur.
Vrijdag is de laatste aflevering van het seizoen te zien, met de befaamde zomercliffhanger. Aan het eind doet de cast een parachutesprong uit een vliegtuig. “Daar moet ik bij zeggen, dat we geen van allen echt hebben gesprongen”, geeft Ruud toe. “Bij die scène hebben we namelijk gebruik gemaakt van een techniek die ook in The Matrix is gebruikt. Dat was misschien nog wel veel vetter dan wanneer we echt gesprongen zouden hebben. Je hebt dan zo’n speciaal vest aan, hangt tussen twee hijskranen in aan touwen en zweeft dan als het ware.”
En soberso, had ze niet hele beschermende/camouflerende niet-Nina achtige kleding aan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:01 schreef AudreyParker het volgende:
Nog even over die tas. Hoorde ik Nina nou niet zeggen tegen Lucas dat zij dat inderdaad was op die camerabeelden 'omdat ze haar tas op ging halen die ze had laten liggen'? Maar ze kwam toch juist aan met die tas of ging ze juist weg? Heb ik even gemist?!
Inderdaad. Een vest/sweater met capuchon. Niet iets wat Nina normaal zou dragen als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:31 schreef WebHawk het volgende:
[..]
En soberso, had ze niet hele beschermende/camouflerende niet-Nina achtige kleding aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef majahoi het volgende:
Spoilers 30 september t/m 4 oktober:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef majahoi het volgende:
Spoilers 30 september t/m 4 oktober:Man, wat een oeverloos gezwam dit zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals luftersel al zegt: niks boeiends dus.
Gelukkig is er nog een Britse serie die veel spannender is![]()
Ze zei idd dat ze hem had laten liggen en wel moest ophalen omdat er een knuffel van Nola inzat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:01 schreef AudreyParker het volgende:
Nog even over die tas. Hoorde ik Nina nou niet zeggen tegen Lucas dat zij dat inderdaad was op die camerabeelden 'omdat ze haar tas op ging halen die ze had laten liggen'? Maar ze kwam toch juist aan met die tas of ging ze juist weg? Heb ik even gemist?!
Dat, precies dát.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:20 schreef majahoi het volgende:
Ik kijk ook niet meer zo vaak gtst, maar als ik kijk dan erger ik me meestal en vraag me af hoe het komt dat de kijkcijfers zo hoog zijn
Ach, er zijn ongeveer 1250 van die kijkcijferkastjes.. dus in hoeverre het betrouwbaar is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:20 schreef majahoi het volgende:
Ik kijk ook niet meer zo vaak gtst, maar als ik kijk dan erger ik me meestal en vraag me af hoe het komt dat de kijkcijfers zo hoog zijn
Maar wat zijn de alternatieven ? Behalve het journaal dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:20 schreef majahoi het volgende:
Hollyoaks afleveringen op Youtube.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar wat zijn de alternatieven ? Behalve het journaal dan.
Hollyoaks is een veel betere en interessantere serie jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hollyoaks afleveringen op Youtube.Vraag maar aan PeterKelder, wij vinden het veel interessanter.
Het fijne is ook dat Hollyoaks zich om de week op andere personages richt. Dus als je een verhaallijn niet leuk vindt, skip je die week gewoon.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hollyoaks is een veel betere en interessantere serie ja![]()
Vandaar ook dat GTST gebeurtenissen uit die serie jat, daar hebben ze tenminste spannende verhaaalijnen en exits
Daar hebben ze ook een cast met ongeveer 40 personagesquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het fijne is ook dat Hollyoaks zich om de week op andere personages richt. Dus als je een verhaallijn niet leuk vindt, skip je die week gewoon.Helaas is gtst de laatste tijd bijna heel de week op dezelfde gericht... En nóg krijgt de helft van de cast geen eigen verhaallijnen (Anton, Laura, Jef..)
Is dat zo? Wat een opmerkingsgave heb jij!quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:05 schreef luftersel het volgende:
Doet gtst nu serieus dezelfde muziek onder een gewoon gesprek tussen Aysen en Menno en Rik en Femke als onder de aanloop naar de cliffhanger??? Het kan niet erger.
Tja, dat krijg je met zo flutcomponist als Frons Serviesquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:05 schreef luftersel het volgende:
Doet gtst nu serieus dezelfde muziek onder een gewoon gesprek tussen Aysen en Menno en Rik en Femke als onder de aanloop naar de cliffhanger??? Het kan niet erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |