SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Prachtig.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Die streamzag je hoe hij dat hert kapot reed
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ga leren!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:29 schreef Seconde het volgende:
Kan de stream niet kijken op school verdommeLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ingame :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb maar spoiler gedaan, dan valt er ook niks te zeiken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Boem koekoek.![]()
Lijkt me vet als dat kan; dat er meer herten gewoon willekeurig op de snelweg een ongeluk veroorzaken.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ingame :Thnx voor spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb maar spoiler gedaan, dan valt er ook niks te zeiken
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Kijk die achterruitrijlichten ook, realistisch fel.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Fixed.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:29 schreef Seconde het volgende:
Kan de stream niet kijken op werk verdomme![]()
![]()
Geen probleemquote:
Dit spel is zo fucking niceKan niet wachten tot dinsdag
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Straks het spel ophalen op de ps3Het eerste wat ik doe is mijn pielemoos door het gaatje van de blu-ray disk steken en dat hele kkspel kapot neuken
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:32 schreef FiliusDeorum het volgende:
Straks het spel ophalen op de ps3Het eerste wat ik doe is mijn pielemoos door het gaatje van de blu-ray disk steken en dat hele kkspel kapot neuken
![]()
![]()
Wie, wat, waar?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:32 schreef FiliusDeorum het volgende:
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
wat hebben de anderen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:24 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Elk karakter heeft een eigen speciale kracht![]()
![]()
deze is pas ernstig.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Missies.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:34 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog een blijkbaar
http://www.ustream.tv/channel/gta-v-live-stream![]()
Iemand die nog weet waar je die guide kan bestellen? LE is bij bol ineens op!
alleen zo jammer dat t een fucking noob is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:37 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Wat een heerlijk spel zo te zien! Prachtige stream ook nog eens.Every war is different, every war is the same.![]()
Ja, we zijn niet allemaal ubermenschen die geen leven hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
alleen zo jammer dat t een fucking noob is.![]()
die kan goed met een schaar om gaan. Haar er bij knippen.Every war is different, every war is the same.![]()
nou dit valt wel gewoon tegen. kan niet eens normaal een gast slaan maar springt 2 keer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, we zijn niet allemaal ubermenschen die geen leven hebben.Every war is different, every war is the same.![]()
Hij regelt teminste een stream. Die andere flikker bakte er niks van.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
nou dit valt wel gewoon tegen. kan niet eens normaal een gast slaan maar springt 2 keer.![]()
niet iedereen heeft een capture card. Maar als iemand een capture card heeft verwacht je toch wel dat ze enigszins wat meer gamen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij regelt teminste een stream. Die andere flikker bakte er niks van.Every war is different, every war is the same.![]()
verquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef Saind het volgende:
Welke krachten hebben trevor en michael?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zometeen mijn 360 even halen.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Michael kan hetzelfde als Max Payne met bullet time. Hij kan tijdens een beweging de tijd langzamer laten gaan en een hele serie mensen targetten en tegelijk neerschieten. In Red Dead had je ook zoiets.![]()
En nog steeds heb ik niks gekeken story wise. Ik ben trots op mezelf.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik vind het al jammer dat ik een fakking groot gebied al gezien heb hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:49 schreef HostiHawaii het volgende:
En nog steeds heb ik niks gekeken story wise. Ik ben trots op mezelf.![]()
Same. Dat freeroamen is vet, maar ik wil niks weten van missies en shit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:49 schreef HostiHawaii het volgende:
En nog steeds heb ik niks gekeken story wise. Ik ben trots op mezelf.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
die neger is michael toch niet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:49 schreef Ixnay het volgende:
Michael kan hetzelfde als Max Payne met bullet time. Hij kan tijdens een beweging de tijd langzamer laten gaan en een hele serie mensen targetten en tegelijk neerschieten. In Red Dead had je ook zoiets.Every war is different, every war is the same.![]()
Die kerel die gta in Hengelo ging kopen nog geweest?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nog geen pics gezienquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kerel die gta in Hengelo ging kopen nog geweest?Every war is different, every war is the same.![]()
Nee, die kleurling is Franklin, hij kan de tijd langzamer laten gaan met rijden, waardoor je preciezer kunt sturen zonder dat je tijd verliest bij een achtervolging bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
die neger is michael toch niet?![]()
de dank is aan iemand die m net eerder had gepostquote:Every war is different, every war is the same.![]()
ah ok klonk namelijk nogal het zelfde.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee, die kleurling is Franklin, hij kan de tijd langzamer laten gaan met rijden, waardoor je preciezer kunt sturen zonder dat je tijd verliest bij een achtervolging bijvoorbeeld.Every war is different, every war is the same.![]()
jep.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hij lagt een beetje bij julie ook?
En het geluid van zen politie auto! dat dat fuckt up isEvery war is different, every war is the same.![]()
Ja, net wanneer de trein vol op hem in rijdtquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hij lagt een beetje bij julie ook?![]()
![]()
Dat is omdat ie beschadigd isquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
jep.
En het geluid van zen politie auto! dat dat fuckt up is![]()
![]()
Ja dat snap ik. Maar dat is toch vet?quote:hijs zo slecht. al is de politie ook wat moeilijker gewordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het moeilijk of is GTAJeffery zo slecht?Every war is different, every war is the same.![]()
Waar is die doofus die "zo" met bewijs zou komen dat ie `m had
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Oh ik dacht dat je bedoelde dat de stream kapot is qua geluid ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar dat is toch vet?![]()
![]()
Eigenlijk wilde ik niks meer van any leaks zien....
MAAR.... ik klikte de link![]()
Ik kijk... en kijk... en kijk
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
your fucktquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef -CRASH- het volgende:
Ik kijk... en kijk... en kijkja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde dat de stream kapot is qua geluid ofzo
Every war is different, every war is the same.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
Waar te koop in Hengelo dan??quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kerel die gta in Hengelo ging kopen nog geweest?![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:55 schreef ROFLOL het volgende:
dat doe je snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bullshit. Die hebben em nog niet eens in huis.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Zelf kijk ik alleen gifs/clips, ik wil echt niets zien wat met het verhaal te maken kan hebben..quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef -CRASH- het volgende:
Ik kijk... en kijk... en kijkOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
quote:Waarom kan ik hem dan ophalen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:56 schreef kaos- het volgende:
[..]
Bullshit. Die hebben em nog niet eens in huis.![]()
![]()
Die jeffrey stream is freeroamquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Zelf kijk ik alleen gifs/clips, ik wil echt niets zien wat met het verhaal te maken kan hebben..![]()
Pics of anders is het bullshit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef XethaX het volgende:
[..]
[..]
Waarom kan ik hem dan ophalen?
Maar ik zal de baas daar ff bellen, heb ik zo antwoord
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Dat kun je helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef XethaX het volgende:
[..]
[..]
Waarom kan ik hem dan ophalen?![]()
Jeffrey is alleen aan het kutten voor zover ik zag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Zelf kijk ik alleen gifs/clips, ik wil echt niets zien wat met het verhaal te maken kan hebben..![]()
Als je hem hebt post bon en pic please.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef XethaX het volgende:
[..]
[..]
Waarom kan ik hem dan ophalen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bel maar even danquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:58 schreef kaos- het volgende:
[..]
Pics of anders is het bullshit.
Maar ik zal de baas daar ff bellen, heb ik zo antwoord![]()
![]()
Hmmm, damage model valt nog mee. Iets minder dan gta iv, maar nog steeds prima zo op het eerste gezicht.MentionedDCMJ![]()
Max?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:58 schreef kaos- het volgende:
[..]
Pics of anders is het bullshit.
Maar ik zal de baas daar ff bellen, heb ik zo antwoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Correct.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
echt niet minder. het kost alleen wat meer moeite om m kapot te krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:59 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hmmm, damage model valt nog mee. Iets minder dan gta iv, maar nog steeds prima zo op het eerste gezicht.Every war is different, every war is the same.![]()
Ik ook volgens mij al van heel lang geleden,quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:59 schreef Puzom het volgende:
[..]
Zal ook even bellenPre-order in Enschede staan...........
Ook bij MM maar als GS verkoopt gaat MM mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
echt niet minder. het kost alleen wat meer moeite om m kapot te krijgen.Gta IV had je al een flinke deuk na 1 taxi die in je reed.
Gister een vine gezien waar een auto was gehalveerd door een trein.MentionedDCMJ![]()
Rustig op de weg? Check die stream!
Zo mooi!In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
was ook nog een gifje/jpgje met een echt total loss auto gisterquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:01 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Dat bedoel ikGta IV had je al een flinke deuk na 1 taxi die in je reed.
Gister een vine gezien waar een auto was gehalveerd door een trein.Every war is different, every war is the same.![]()
LOL!
Hoer ophalen en dan zelf bepalen wat voor "service" je wilt![]()
![]()
Gameshop Twente heeft de game NIET in huis.
Dus iedereen die zegt van wel lult uit z'n nek. Heb net contact gehad met de big boss.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Same answer here............lijkt wel vrijdag de 13dequote:Op vrijdag 13 september 2013 14:03 schreef kaos- het volgende:
Dus iedereen die zegt van wel lult uit z'n nek. Heb net contact gehad met de big boss.![]()
![]()
had je toch niet eens voor hoeven te bellen..quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:03 schreef kaos- het volgende:
Dus iedereen die zegt van wel lult uit z'n nek. Heb net contact gehad met de big boss.Every war is different, every war is the same.![]()
In freeroam zit geen verhalenlijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Zelf kijk ik alleen gifs/clips, ik wil echt niets zien wat met het verhaal te maken kan hebben..
En ik heb het geluid uitgezet.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Gameshop Twente heeft hem dus wel thuis, maar kaos- wil het spel voor zichzelf hebben!!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:03 schreef kaos- het volgende:
Dus iedereen die zegt van wel lult uit z'n nek. Heb net contact gehad met de big boss.![]()
Als mensen beweren dat ze de game daar kunnen ophalen wil ik wel even weten wtf er aan de hand is daarquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
had je toch niet eens voor hoeven te bellen..
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gameshop Twente heeft hem dus wel thuis, maar kaos- wil het spel voor zichzelf hebben!!!!who knows.
zolang ze geen pics online zetten is het gewoon BS.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Als mensen beweren dat ze de game daar kunnen ophalen wil ik wel even weten wtf er aan de hand is daarEvery war is different, every war is the same.![]()
geluid hoef je niet eens uit te zetten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In freeroam zit geen verhalenlijn.
En ik heb het geluid uitgezet.
Je hoort niks van verhaal lijn.Every war is different, every war is the same.![]()
Ik hoorde dat Mark-Erik Loenen hem al verkoopt!
Een klein zaakje in Helmond.![]()
Zelfs bol.com is nu uitverkochtquote:BELANGRIJKE GTA V INFORMATIE!
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 13-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Nee, het lijkt wel of dit spel pas Dinsdag wordt verkocht.. alle lui die aangeven dat ie bij X winkel te koop is lullen uit hun nek.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef Puzom het volgende:
[..]
Same answer here............lijkt wel vrijdag de 13deOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
360 alleen toch of ook ps3?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfs bol.com is nu uitverkocht
[..]Every war is different, every war is the same.![]()
Dixons ook.Normale versie niet meer te krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Had ik met LittleBigPlanet ook toendertijd. Winkel in Amsterdam zou hem verkopen, aan de telefoon werd gezegd van niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Als mensen beweren dat ze de game daar kunnen ophalen wil ik wel even weten wtf er aan de hand is daar
Gok genomen en erheen gereden. Ja hoor, ze verkochten hem. Op mijn bon stond toen Game PS3, meer niet.
Dus het zou kunnen hoor, maar ik heb er een hard hoofd in.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
dan nog. pics van cd plus bon.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Had ik met LittleBigPlanet ook toendertijd. Winkel in Amsterdam zou hem verkopen, aan de telefoon werd gezegd van niet.
Gok genomen en erheen gereden. Ja hoor, ze verkochten hem. Op mijn bon stond toen Game PS3, meer niet.
Dus het zou kunnen hoor, maar ik heb er een hard hoofd in.Every war is different, every war is the same.![]()
True.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
wejo de hype gaat door het dak heenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
leuk voor RockstarOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Net zoals toen straks, mensen die het beweren en wordt gevraagd om bewijs hoor je niets meer van..quote:[..]
dan nog. pics van cd plus bon.
XethaX is in ieder geval gevuld met stront.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
dus betekend: troll die stoer wilt doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:10 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Net zoals toen straks, mensen die het beweren en wordt gevraagd om bewijs hoor je niets meer van..Every war is different, every war is the same.![]()
downloaded or original?quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef Saind het volgende:
Ik heb een boner jongens niet te zuinig![]()
![]()
Geen originele game? Geen recht van spreken. Bye now!quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ly2quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:11 schreef HostiHawaii het volgende:
XethaX is in ieder geval gevuld met stront.![]()
![]()
Daarom doet het me weinig, tot ik bewijs zie, en dat zie je denk ik toch dit weekend niet, misschien maandag later in de middag pas.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
dus betekend: troll die stoer wilt doen.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Origineel of wat?quote:
Komt niet aanzetten met die neppe shit swa!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
nee niet origineel.. maar daar hebben we het nu verder niet over.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:13 schreef Giester het volgende:
[..]
Origineel of wat?
Komt niet aanzetten met die neppe shit swa!![]()
Hou je waffel dan, je doet niet anders namelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:14 schreef Zolder het volgende:
[..]
nee niet origineel.. maar daar hebben we het nu verder niet over.
Gister gepreorderdquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ik wil gewoon niks van de ambiant horenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
geluid hoef je niet eens uit te zetten.
Je hoort niks van verhaal lijn.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Normaal gesproken vind ik pre-orderen nerdy en overbodig maar het is maar goed dat ik het nu wel gedaan heb. Anders was het leed niet te overzien geweest.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zo maar goed dat ik even bel,
Had hem maanden geleden al in de pre-order gezet blijkt dat er iets mis gegaan is.
Nu als nog en de 5 euro aanbetaling krijg ik gratis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Normaal gesproken vind ik pre-orderen nerdy en overbodig maar het is maar goed dat ik het nu wel gedaan heb. Anders was het leed niet te overzien geweest.![]()
![]()
Dixons? Mijn pre-order hebben ze ook gewoon geannuleerd zonder een bericht te sturen. Opnieuw gepre-ordered dus nu moet t goed komen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo maar goed dat ik even bel,
Had hem maanden geleden al in de pre-order gezet blijkt dat er iets mis gegaan is.
Nu als nog en de 5 euro aanbetaling krijg ik gratis.![]()
MediaMarkt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dixons? Mijn pre-order hebben ze ook gewoon geannuleerd zonder een bericht te sturen. Opnieuw gepre-ordered dus nu moet t goed komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alsof iemand serieus tot oktober gaat zitten wachten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]Jammer Bol.com, volgende keer grotere batches reserveren.
Wanneer deden ze dat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dixons? Mijn pre-order hebben ze ook gewoon geannuleerd zonder een bericht te sturen. Opnieuw gepre-ordered dus nu moet t goed komen.![]()
je weet dat ik gelijk heb Gquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Inderdaad.quote:
Wtf is er Nerdy aan zeker willen zijn dat je op de dag van de release kan spelen.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Jammer panzerquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof iemand serieus tot oktober gaat zitten wachten.Jammer Bol.com, volgende keer grotere batches reserveren.
[..]
Wanneer deden ze dat?volgende keer hopen dat ze geen productie fout maken
Every war is different, every war is the same.![]()
Eind 2012 gepreordered, toen GTAV nog in maart/april zou uitkomen. Dus tussen toen en 4 week terugquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof iemand serieus tot oktober gaat zitten wachten.Jammer Bol.com, volgende keer grotere batches reserveren.
[..]
Wanneer deden ze dat?![]()
![]()
Haha ineens dubbel zo veel mensen die naar die arabier zitten te kijken. Die stream klapt er straks dus ook uit.![]()
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Beetje jammer dat wij allemaal moeten wachten.
kaos- en ik gaan loesoe op die ding straks!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Neeeheeeequote:Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat GTA 5 17 september uitkomt
1/3e van de Xbox discs is mislukt, PS3 is niets mee aan de hand.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
Jammer panzervolgende keer hopen dat ze geen productie fout maken
![]()
weet je zeker dat dat niet 6 is?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat GTA 5 17 september uitkomtEvery war is different, every war is the same.![]()
Kennen jullie dat gevoel, wanneer je voor het eerst je piemeltje in een meisje stopt.
Dat gevoel vlak daarvoor.
Dat heb ik nu ook
Kun je geen wachtwoord op zo een stream zetten? is er dan geen FOK!ker die hem gedownload heeft en wilt streamen ofzo?![]()
dafuq is habibiGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Het voelt meer als de eerste keer poepgaatje duwen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef kaos- het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, wanneer je voor het eerst je piemeltje in een meisje stopt.
Dat heb ik nu ook
Je weet ongeveer wat er gaat komen, maar de verwachtingen zijn hoger!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:25 schreef Giester het volgende:
[..]
Het voelt meer als de eerste keer poepgaatje duwen.
Je weet ongeveer wat er gaat komen, maar de verwachtingen zijn hoger!
Extreem kerel, extreem.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef kaos- het volgende:
Dat heb ik nu ook![]()
ps3 is ook gewoon nog steeds te koop dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1/3e van de Xbox discs is mislukt, PS3 is niets mee aan de hand.Every war is different, every war is the same.![]()
Is lang geleden... Tegenwoordig zijn het vrouwenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef kaos- het volgende:
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef kaos- het volgende:
Dat heb ik nu ook
Xbox versie is al te downloaden, maar de torrents gaan niet zo hard.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je geen wachtwoord op zo een stream zetten? is er dan geen FOK!ker die hem gedownload heeft en wilt streamen ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Is lang geleden... Tegenwoordig zijn het vrouwen![]()
![]()
haal m gewoon op de special dayquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik vind het nog wel leuk om af en toe een meisje van 20 te drukken hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Is lang geleden... Tegenwoordig zijn het vrouwen
Dat moment dat je de brievenbus open doet en daar een pakje in ziet liggen met de vorm van een dvd hoesje en je weet dat het zo ver is![]()
Dat moment dat je net aan het spelen bent voor je gevoel, en naar de klok kijkt en je ziet dat het half twaalf is.. wetend dat je de volgende dag rond 06:50 weer in de trein moet zitten naar je werk...![]()
Ik kan niet wachten.. maar ook hoop ik dat de tijd heel langzaam gaat a.s. Dinsdag avondOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Dat blijft leuk, de rest van je leven.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:27 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel leuk om af en toe een meisje van 20 te drukken hoor.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
15 is nog leukerquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat blijft leuk, de rest van je leven.![]()
op dat gedeelte over in een trein zitten na kan ik wel een heel eind meegaan in je verhaalquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef m0j0 het volgende:
Dat moment dat je de brievenbus open doet en daar een pakje in ziet liggen met de vorm van een dvd hoesje en je weet dat het zo ver is![]()
Dat moment dat je net aan het spelen bent voor je gevoel, en naar de klok kijkt en je ziet dat het half twaalf is.. wetend dat je de volgende dag rond 06:50 weer in de trein moet zitten naar je werk...![]()
Ik kan niet wachten.. maar ook hoop ik dat de tijd heel langzaam gaat a.s. Dinsdag avondOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ga je zeggen, die tijd gaat als een fucking raket die avond.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef m0j0 het volgende:
Ik kan niet wachten.. maar ook hoop ik dat de tijd heel langzaam gaat a.s. Dinsdag avond<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Maandag nog even alle colleges volgen en daarna dinsdag de hele ochtend/middag uit het raam hangen uitkijkend naar de postbode
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Wat is dat een vreselijke teringplaat trouwens.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
woensdag 18 september komt onze economie tot stilstandOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
1x gehad dat er een ander spel in het doosje zat dan ik besteld had. Als dat dinsdag ook is snij ik met het dvd'tje mijn polsen door.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef m0j0 het volgende:
Ik kan niet wachten.. maar ook hoop ik dat de tijd heel langzaam gaat a.s. Dinsdag avond![]()
Postbode is nog nooit met zoveel gejuich onthaaldquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:30 schreef Blistering het volgende:
Maandag nog even alle colleges volgen en daarna dinsdag de hele ochtend/middag uit het raam hangen uitkijkend naar de postbode
Normaal gesproken komen er blaffende honden op hem af![]()
![]()
Goed omschrevenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:30 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ga je zeggen, die tijd gaat als een fucking raket die avond.
Wtf hij rijdt er een wiel af bij zo'n auto.quote:In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Damn, elke keer dat ik weer een keer hier kom dan hoop ik dat ik kan lezen waar ik hem kan halen vandaag, maar tot nu toe nog niks.
Help a brada out! Hodor die shit!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Wow, dikke Audi S5 lookalike![]()
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Rockstar Games heeft de releasedatum van Grand Theft Auto V vastgesteld op 17 september 2013.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:35 schreef Giester het volgende:
Damn, elke keer dat ik weer een keer hier kom dan hoop ik dat ik kan lezen waar ik hem kan halen vandaag, maar tot nu toe nog niks.
Help a brada out! Hodor die shit!Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wordt toch wachten helaas.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:35 schreef Giester het volgende:
Help a brada out! Hodor die shit!![]()
bij gebrek aan beterquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:40 schreef dekkered het volgende:
http://instagib.tv/vesperazure
die gast is met story bezig...
Wees gewaarschuwtPSN: Reneon01990![]()
En dat is*quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:39 schreef Seconde het volgende:
Ik hoop nog steeds op het GTA IV-scenario![]()
Wees wat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:40 schreef dekkered het volgende:
http://instagib.tv/vesperazure
die gast is met story bezig...
Wees gewaarschuwt
Ah, gewaarschuwd. Dan sla ik deze even over.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Eerdere releasequote:
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Dat ik net zoals bij GTA IV word gebeld door mijn maat van de Intertoys dat hij hem binnen heeftquote:
Bedoel ik dus vandaag mee, een aantal dagen van te voren.![]()
Maandag krijgen winkeltjes ze natuurlijk binnen.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zaterdag Maandag krijgen winkeltjes ze natuurlijk binnen.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Meende dat de meeste winkels ze al binnen hadden, was destijds wel zon twee dagen vantevoren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maandag krijgen winkeltjes ze natuurlijk binnen.![]()
serieus G, dat wordt dus onzekere kassameisjes onder druk zetten in het winkelcentrumquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ach flikker op grammar naziquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Wees wat?
Ah, gewaarschuwd. Dan sla ik deze even over.Every war is different, every war is the same.![]()
Denk je dat als ik maandag overdag naar de winkel ga en vraag of ik hem kan krijgen ik hem krijg? Heb hem al besteld![]()
Zullen vast winkels zijn die het al binnen hebben gekregen. Maar de kans dat je het meekrijgt is nihil.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
http://www.bol.com/nl/p/grand-theft-auto-v/1004004011823291/quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:47 schreef Blaadjes het volgende:
Is alleen de xbox versie op bij bol.com?
ja dusGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja. Dat staat er volgens mij redelijk duidelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:47 schreef Blaadjes het volgende:
Is alleen de xbox versie op bij bol.com?![]()
Ben ik totaal niet eigenlijk maar er zijn grenzen... "Gewaarschuwt" gaat daar ver overheen kan ik je melden. Kom opquote:
Bedenk dat er honderden zo niet duizenden kansloze idiotenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
serieus G, dat wordt dus onzekere kassameisjes onder druk zetten in het winkelcentrum
de komende dagen de winkels af rennen met die ene vraag<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
wees blij dat ik t meld..quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben ik totaal niet eigenlijk maar er zijn grenzen... "Gewaarschuwt" gaat daar ver overheen kan ik je melden. Kom opEvery war is different, every war is the same.![]()
Ik snap sommige hier echt niet, we zitten al sinds 2008 op deel 5 te wachten en dan gaan liggen zemelen en moeilijk doen over een paar dagen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/grand-theft-auto-v/1004004011823291/
ja dusTnx.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:48 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Ja. Dat staat er volgens mij redelijk duidelijk.
ps3 besteld.
Ich hock in meinem Bonker![]()
Baas Rick op de mailHij wil ze wel heel graag kwijt.quote:Als het meezit heb ik ze rond 19.00 bel me dan even.![]()
Het wachten heeft al lang genoeg geduurt dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef Klonk het volgende:
Ik snap sommige hier echt niet, we zitten al sinds 2008 op deel 5 te wachten en dan gaan liggen zemelen en moeilijk doen over een paar dagen![]()
Dat is de Hype he?..quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef Klonk het volgende:
Ik snap sommige hier echt niet, we zitten al sinds 2008 op deel 5 te wachten en dan gaan liggen zemelen en moeilijk doen over een paar dagenOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Waar kan ik m ophalenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef byah het volgende:
Baas Rick op de mail
[..]
Hij wil ze wel heel graag kwijt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Het heeft lang genoeg geduurd; vraag me uitquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:51 schreef Seconde het volgende:
[..]
Het wachten heeft al lang genoeg geduurd dus
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ontzettend.quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
In retrospect had ik beter niet online kunnen bestellen.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het heeft lang genoeg geduurd; vraag me uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik snap de hype maar al die moeite doen om hem eerder als de rest te hebbenquote:
postbode duwt hem dinsdag in de bus, makkelijk zat.
lach me stuk als de zemelaars hier die niet willen pre-orderen hem nergens te pakken kunnen krijgen![]()
begrijp me trouwens niet verkeerd, vindt het ook wel grappig om een game voor de release te hebben maar het geneuzel hier![]()
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Zit hier nou geen een vrouwGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Eindelijk iemand met een inhoudelijk vraag.quote:
Goed zo Flitskikker.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Neen, hij kan wel ontsporenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik heb besteld bij Bart Smit maar zelf ophalen aangeklikt, kan dus dinsdag gewoon om 09:00 voor de deur staan.,,/![]()
ik ga chop opblazenquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja want hij is dinsdag nergens meer te krijgenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
lag me stuk als de zemelaars hier die niet willen pre-orderen hem nergens te pakken kunnen krijgen![]()
![]()
Iedereen heeft wel een media markt in de buurt zitten.Daar zullen ze ongetwijfeld stapels hebben. Voor de ps3 dan![]()
![]()
wel de hypetrainquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:55 schreef MrSweets het volgende:
Kan je de treinn overvallen ? voor cashhh ?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Jammer. Maar desondanks ziet alles er vet uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Neen, hij kan wel ontsporen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: