Goed omschrevenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:30 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ga je zeggen, die tijd gaat als een fucking raket die avond.
Wtf hij rijdt er een wiel af bij zo'n auto.quote:
Rockstar Games heeft de releasedatum van Grand Theft Auto V vastgesteld op 17 september 2013.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:35 schreef Giester het volgende:
Damn, elke keer dat ik weer een keer hier kom dan hoop ik dat ik kan lezen waar ik hem kan halen vandaag, maar tot nu toe nog niks.
Help a brada out! Hodor die shit!
Wordt toch wachten helaas.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:35 schreef Giester het volgende:
Damn, elke keer dat ik weer een keer hier kom dan hoop ik dat ik kan lezen waar ik hem kan halen vandaag, maar tot nu toe nog niks.
Help a brada out! Hodor die shit!
bij gebrek aan beterquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:40 schreef dekkered het volgende:
http://instagib.tv/vesperazure
die gast is met story bezig...
Wees gewaarschuwt
En dat is*quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:39 schreef Seconde het volgende:
Ik hoop nog steeds op het GTA IV-scenario
Wees wat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:40 schreef dekkered het volgende:
http://instagib.tv/vesperazure
die gast is met story bezig...
Wees gewaarschuwt
Eerdere releasequote:
Dat ik net zoals bij GTA IV word gebeld door mijn maat van de Intertoys dat hij hem binnen heeftquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zaterdag Maandag krijgen winkeltjes ze natuurlijk binnen.
Meende dat de meeste winkels ze al binnen hadden, was destijds wel zon twee dagen vantevoren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maandag krijgen winkeltjes ze natuurlijk binnen.
serieus G, dat wordt dus onzekere kassameisjes onder druk zetten in het winkelcentrumquote:
ach flikker op grammar naziquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Wees wat?
Ah, gewaarschuwd. Dan sla ik deze even over.
http://www.bol.com/nl/p/grand-theft-auto-v/1004004011823291/quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:47 schreef Blaadjes het volgende:
Is alleen de xbox versie op bij bol.com?
Ja. Dat staat er volgens mij redelijk duidelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:47 schreef Blaadjes het volgende:
Is alleen de xbox versie op bij bol.com?
Ben ik totaal niet eigenlijk maar er zijn grenzen... "Gewaarschuwt" gaat daar ver overheen kan ik je melden. Kom opquote:
Bedenk dat er honderden zo niet duizenden kansloze idiotenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
serieus G, dat wordt dus onzekere kassameisjes onder druk zetten in het winkelcentrum
wees blij dat ik t meld..quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben ik totaal niet eigenlijk maar er zijn grenzen... "Gewaarschuwt" gaat daar ver overheen kan ik je melden. Kom op
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/grand-theft-auto-v/1004004011823291/
ja dus
Tnx.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:48 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Ja. Dat staat er volgens mij redelijk duidelijk.
Hij wil ze wel heel graag kwijt.quote:Als het meezit heb ik ze rond 19.00 bel me dan even.
Het wachten heeft al lang genoeg geduurt dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef Klonk het volgende:
Ik snap sommige hier echt niet, we zitten al sinds 2008 op deel 5 te wachten en dan gaan liggen zemelen en moeilijk doen over een paar dagen
Dat is de Hype he?..quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef Klonk het volgende:
Ik snap sommige hier echt niet, we zitten al sinds 2008 op deel 5 te wachten en dan gaan liggen zemelen en moeilijk doen over een paar dagen
Waar kan ik m ophalenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef byah het volgende:
Baas Rick op de mail
[..]
Hij wil ze wel heel graag kwijt.
Het heeft lang genoeg geduurd; vraag me uitquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:51 schreef Seconde het volgende:
[..]
Het wachten heeft al lang genoeg geduurd dus
Ontzettend.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het heeft lang genoeg geduurd; vraag me uit
ik snap de hype maar al die moeite doen om hem eerder als de rest te hebbenquote:
Eindelijk iemand met een inhoudelijk vraag.quote:
Neen, hij kan wel ontsporenquote:
ik ga chop opblazenquote:
Ja want hij is dinsdag nergens meer te krijgenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
lag me stuk als de zemelaars hier die niet willen pre-orderen hem nergens te pakken kunnen krijgen![]()
wel de hypetrainquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:55 schreef MrSweets het volgende:
Kan je de treinn overvallen ? voor cashhh ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |