Ik vind het al jammer dat ik een fakking groot gebied al gezien heb hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:49 schreef HostiHawaii het volgende:
En nog steeds heb ik niks gekeken story wise. Ik ben trots op mezelf.
Same. Dat freeroamen is vet, maar ik wil niks weten van missies en shit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:49 schreef HostiHawaii het volgende:
En nog steeds heb ik niks gekeken story wise. Ik ben trots op mezelf.
die neger is michael toch niet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:49 schreef Ixnay het volgende:
Michael kan hetzelfde als Max Payne met bullet time. Hij kan tijdens een beweging de tijd langzamer laten gaan en een hele serie mensen targetten en tegelijk neerschieten. In Red Dead had je ook zoiets.
nog geen pics gezienquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kerel die gta in Hengelo ging kopen nog geweest?
Nee, die kleurling is Franklin, hij kan de tijd langzamer laten gaan met rijden, waardoor je preciezer kunt sturen zonder dat je tijd verliest bij een achtervolging bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
die neger is michael toch niet?
de dank is aan iemand die m net eerder had gepostquote:
ah ok klonk namelijk nogal het zelfde.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee, die kleurling is Franklin, hij kan de tijd langzamer laten gaan met rijden, waardoor je preciezer kunt sturen zonder dat je tijd verliest bij een achtervolging bijvoorbeeld.
jep.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hij lagt een beetje bij julie ook?
Ja, net wanneer de trein vol op hem in rijdtquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hij lagt een beetje bij julie ook?
Dat is omdat ie beschadigd isquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
jep.
En het geluid van zen politie auto! dat dat fuckt up is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |