nog geen pics gezienquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kerel die gta in Hengelo ging kopen nog geweest?
Nee, die kleurling is Franklin, hij kan de tijd langzamer laten gaan met rijden, waardoor je preciezer kunt sturen zonder dat je tijd verliest bij een achtervolging bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
die neger is michael toch niet?
de dank is aan iemand die m net eerder had gepostquote:
ah ok klonk namelijk nogal het zelfde.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee, die kleurling is Franklin, hij kan de tijd langzamer laten gaan met rijden, waardoor je preciezer kunt sturen zonder dat je tijd verliest bij een achtervolging bijvoorbeeld.
jep.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hij lagt een beetje bij julie ook?
Ja, net wanneer de trein vol op hem in rijdtquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hij lagt een beetje bij julie ook?
Dat is omdat ie beschadigd isquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
jep.
En het geluid van zen politie auto! dat dat fuckt up is
Ja dat snap ik. Maar dat is toch vet?quote:
hijs zo slecht. al is de politie ook wat moeilijker gewordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het moeilijk of is GTAJeffery zo slecht?
Oh ik dacht dat je bedoelde dat de stream kapot is qua geluid ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar dat is toch vet?
your fucktquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef -CRASH- het volgende:
Eigenlijk wilde ik niks meer van any leaks zien....
MAAR.... ik klikte de link![]()
Ik kijk... en kijk... en kijk
ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde dat de stream kapot is qua geluid ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
Waar te koop in Hengelo dan??quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kerel die gta in Hengelo ging kopen nog geweest?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:55 schreef ROFLOL het volgende:
dat doe je snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bullshit. Die hebben em nog niet eens in huis.quote:
Zelf kijk ik alleen gifs/clips, ik wil echt niets zien wat met het verhaal te maken kan hebben..quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef -CRASH- het volgende:
Eigenlijk wilde ik niks meer van any leaks zien....
MAAR.... ik klikte de link![]()
Ik kijk... en kijk... en kijk
quote:
Waarom kan ik hem dan ophalen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:56 schreef kaos- het volgende:
[..]
Bullshit. Die hebben em nog niet eens in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |