Ja dat snap ik. Maar dat is toch vet?quote:
hijs zo slecht. al is de politie ook wat moeilijker gewordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het moeilijk of is GTAJeffery zo slecht?
Oh ik dacht dat je bedoelde dat de stream kapot is qua geluid ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar dat is toch vet?
your fucktquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef -CRASH- het volgende:
Eigenlijk wilde ik niks meer van any leaks zien....
MAAR.... ik klikte de link![]()
Ik kijk... en kijk... en kijk
ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde dat de stream kapot is qua geluid ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
Waar te koop in Hengelo dan??quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kerel die gta in Hengelo ging kopen nog geweest?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:55 schreef ROFLOL het volgende:
dat doe je snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bullshit. Die hebben em nog niet eens in huis.quote:
Zelf kijk ik alleen gifs/clips, ik wil echt niets zien wat met het verhaal te maken kan hebben..quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef -CRASH- het volgende:
Eigenlijk wilde ik niks meer van any leaks zien....
MAAR.... ik klikte de link![]()
Ik kijk... en kijk... en kijk
quote:
Waarom kan ik hem dan ophalen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:56 schreef kaos- het volgende:
[..]
Bullshit. Die hebben em nog niet eens in huis.
Die jeffrey stream is freeroamquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Zelf kijk ik alleen gifs/clips, ik wil echt niets zien wat met het verhaal te maken kan hebben..
Pics of anders is het bullshit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef XethaX het volgende:
[..]
[..]
Waarom kan ik hem dan ophalen?
Dat kun je helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef XethaX het volgende:
[..]
[..]
Jeffrey is alleen aan het kutten voor zover ik zag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Zelf kijk ik alleen gifs/clips, ik wil echt niets zien wat met het verhaal te maken kan hebben..
Als je hem hebt post bon en pic please.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef XethaX het volgende:
[..]
[..]
Bel maar even danquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:58 schreef kaos- het volgende:
[..]
Pics of anders is het bullshit.
Maar ik zal de baas daar ff bellen, heb ik zo antwoord
Max?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:58 schreef kaos- het volgende:
[..]
Pics of anders is het bullshit.
Maar ik zal de baas daar ff bellen, heb ik zo antwoord
Correct.quote:
echt niet minder. het kost alleen wat meer moeite om m kapot te krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:59 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hmmm, damage model valt nog mee. Iets minder dan gta iv, maar nog steeds prima zo op het eerste gezicht.
Ik ook volgens mij al van heel lang geleden,quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:59 schreef Puzom het volgende:
[..]
Zal ook even bellenPre-order in Enschede staan...........
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
echt niet minder. het kost alleen wat meer moeite om m kapot te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
was ook nog een gifje/jpgje met een echt total loss auto gisterquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:01 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Dat bedoel ikGta IV had je al een flinke deuk na 1 taxi die in je reed.
Gister een vine gezien waar een auto was gehalveerd door een trein.
Same answer here............lijkt wel vrijdag de 13dequote:Op vrijdag 13 september 2013 14:03 schreef kaos- het volgende:
Gameshop Twente heeft de game NIET in huis.
Dus iedereen die zegt van wel lult uit z'n nek. Heb net contact gehad met de big boss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |