Eind 2012 gepreordered, toen GTAV nog in maart/april zou uitkomen. Dus tussen toen en 4 week terugquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof iemand serieus tot oktober gaat zitten wachten.Jammer Bol.com, volgende keer grotere batches reserveren.
[..]
Wanneer deden ze dat?
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Beetje jammer dat wij allemaal moeten wachten.
Neeeheeeequote:Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat GTA 5 17 september uitkomt
1/3e van de Xbox discs is mislukt, PS3 is niets mee aan de hand.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
Jammer panzervolgende keer hopen dat ze geen productie fout maken
weet je zeker dat dat niet 6 is?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat GTA 5 17 september uitkomt
Het voelt meer als de eerste keer poepgaatje duwen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef kaos- het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, wanneer je voor het eerst je piemeltje in een meisje stopt.
Dat gevoel vlak daarvoor.
Dat heb ik nu ook
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:25 schreef Giester het volgende:
[..]
Het voelt meer als de eerste keer poepgaatje duwen.
Je weet ongeveer wat er gaat komen, maar de verwachtingen zijn hoger!
Extreem kerel, extreem.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef kaos- het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, wanneer je voor het eerst je piemeltje in een meisje stopt.
Dat heb ik nu ook
ps3 is ook gewoon nog steeds te koop dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1/3e van de Xbox discs is mislukt, PS3 is niets mee aan de hand.
Is lang geleden... Tegenwoordig zijn het vrouwenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef kaos- het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef kaos- het volgende:
Dat heb ik nu ook
Xbox versie is al te downloaden, maar de torrents gaan niet zo hard.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je geen wachtwoord op zo een stream zetten? is er dan geen FOK!ker die hem gedownload heeft en wilt streamen ofzo?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Is lang geleden... Tegenwoordig zijn het vrouwen
haal m gewoon op de special dayquote:
Ik vind het nog wel leuk om af en toe een meisje van 20 te drukken hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Is lang geleden... Tegenwoordig zijn het vrouwen
Dat blijft leuk, de rest van je leven.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:27 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel leuk om af en toe een meisje van 20 te drukken hoor.
15 is nog leukerquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat blijft leuk, de rest van je leven.
op dat gedeelte over in een trein zitten na kan ik wel een heel eind meegaan in je verhaalquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef m0j0 het volgende:
Dat moment dat je de brievenbus open doet en daar een pakje in ziet liggen met de vorm van een dvd hoesje en je weet dat het zo ver is![]()
Dat moment dat je net aan het spelen bent voor je gevoel, en naar de klok kijkt en je ziet dat het half twaalf is.. wetend dat je de volgende dag rond 06:50 weer in de trein moet zitten naar je werk...![]()
Ik kan niet wachten.. maar ook hoop ik dat de tijd heel langzaam gaat a.s. Dinsdag avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |