MediaMarkt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dixons? Mijn pre-order hebben ze ook gewoon geannuleerd zonder een bericht te sturen. Opnieuw gepre-ordered dus nu moet t goed komen.
Alsof iemand serieus tot oktober gaat zitten wachten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfs bol.com is nu uitverkocht
[..]
Wanneer deden ze dat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dixons? Mijn pre-order hebben ze ook gewoon geannuleerd zonder een bericht te sturen. Opnieuw gepre-ordered dus nu moet t goed komen.
je weet dat ik gelijk heb Gquote:
Inderdaad.quote:
Jammer panzerquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof iemand serieus tot oktober gaat zitten wachten.Jammer Bol.com, volgende keer grotere batches reserveren.
[..]
Wanneer deden ze dat?
Eind 2012 gepreordered, toen GTAV nog in maart/april zou uitkomen. Dus tussen toen en 4 week terugquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof iemand serieus tot oktober gaat zitten wachten.Jammer Bol.com, volgende keer grotere batches reserveren.
[..]
Wanneer deden ze dat?
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Beetje jammer dat wij allemaal moeten wachten.
Neeeheeeequote:Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat GTA 5 17 september uitkomt
1/3e van de Xbox discs is mislukt, PS3 is niets mee aan de hand.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
Jammer panzervolgende keer hopen dat ze geen productie fout maken
weet je zeker dat dat niet 6 is?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat GTA 5 17 september uitkomt
Het voelt meer als de eerste keer poepgaatje duwen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef kaos- het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, wanneer je voor het eerst je piemeltje in een meisje stopt.
Dat gevoel vlak daarvoor.
Dat heb ik nu ook
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:25 schreef Giester het volgende:
[..]
Het voelt meer als de eerste keer poepgaatje duwen.
Je weet ongeveer wat er gaat komen, maar de verwachtingen zijn hoger!
Extreem kerel, extreem.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef kaos- het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, wanneer je voor het eerst je piemeltje in een meisje stopt.
Dat heb ik nu ook
ps3 is ook gewoon nog steeds te koop dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1/3e van de Xbox discs is mislukt, PS3 is niets mee aan de hand.
Is lang geleden... Tegenwoordig zijn het vrouwenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef kaos- het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef kaos- het volgende:
Dat heb ik nu ook
Xbox versie is al te downloaden, maar de torrents gaan niet zo hard.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je geen wachtwoord op zo een stream zetten? is er dan geen FOK!ker die hem gedownload heeft en wilt streamen ofzo?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Is lang geleden... Tegenwoordig zijn het vrouwen
haal m gewoon op de special dayquote:
Ik vind het nog wel leuk om af en toe een meisje van 20 te drukken hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Is lang geleden... Tegenwoordig zijn het vrouwen
Dat blijft leuk, de rest van je leven.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:27 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel leuk om af en toe een meisje van 20 te drukken hoor.
15 is nog leukerquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat blijft leuk, de rest van je leven.
op dat gedeelte over in een trein zitten na kan ik wel een heel eind meegaan in je verhaalquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef m0j0 het volgende:
Dat moment dat je de brievenbus open doet en daar een pakje in ziet liggen met de vorm van een dvd hoesje en je weet dat het zo ver is![]()
Dat moment dat je net aan het spelen bent voor je gevoel, en naar de klok kijkt en je ziet dat het half twaalf is.. wetend dat je de volgende dag rond 06:50 weer in de trein moet zitten naar je werk...![]()
Ik kan niet wachten.. maar ook hoop ik dat de tijd heel langzaam gaat a.s. Dinsdag avond
Ik ga je zeggen, die tijd gaat als een fucking raket die avond.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef m0j0 het volgende:
Ik kan niet wachten.. maar ook hoop ik dat de tijd heel langzaam gaat a.s. Dinsdag avond
Wat is dat een vreselijke teringplaat trouwens.quote:
1x gehad dat er een ander spel in het doosje zat dan ik besteld had. Als dat dinsdag ook is snij ik met het dvd'tje mijn polsen door.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef m0j0 het volgende:
Dat moment dat je de brievenbus open doet en daar een pakje in ziet liggen met de vorm van een dvd hoesje en je weet dat het zo ver is![]()
Dat moment dat je net aan het spelen bent voor je gevoel, en naar de klok kijkt en je ziet dat het half twaalf is.. wetend dat je de volgende dag rond 06:50 weer in de trein moet zitten naar je werk...![]()
Postbode is nog nooit met zoveel gejuich onthaaldquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:30 schreef Blistering het volgende:
Maandag nog even alle colleges volgen en daarna dinsdag de hele ochtend/middag uit het raam hangen uitkijkend naar de postbode
Goed omschrevenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:30 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ga je zeggen, die tijd gaat als een fucking raket die avond.
Wtf hij rijdt er een wiel af bij zo'n auto.quote:
Rockstar Games heeft de releasedatum van Grand Theft Auto V vastgesteld op 17 september 2013.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:35 schreef Giester het volgende:
Damn, elke keer dat ik weer een keer hier kom dan hoop ik dat ik kan lezen waar ik hem kan halen vandaag, maar tot nu toe nog niks.
Help a brada out! Hodor die shit!
Wordt toch wachten helaas.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:35 schreef Giester het volgende:
Damn, elke keer dat ik weer een keer hier kom dan hoop ik dat ik kan lezen waar ik hem kan halen vandaag, maar tot nu toe nog niks.
Help a brada out! Hodor die shit!
bij gebrek aan beterquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:40 schreef dekkered het volgende:
http://instagib.tv/vesperazure
die gast is met story bezig...
Wees gewaarschuwt
En dat is*quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:39 schreef Seconde het volgende:
Ik hoop nog steeds op het GTA IV-scenario
Wees wat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:40 schreef dekkered het volgende:
http://instagib.tv/vesperazure
die gast is met story bezig...
Wees gewaarschuwt
Eerdere releasequote:
Dat ik net zoals bij GTA IV word gebeld door mijn maat van de Intertoys dat hij hem binnen heeftquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zaterdag Maandag krijgen winkeltjes ze natuurlijk binnen.
Meende dat de meeste winkels ze al binnen hadden, was destijds wel zon twee dagen vantevoren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maandag krijgen winkeltjes ze natuurlijk binnen.
serieus G, dat wordt dus onzekere kassameisjes onder druk zetten in het winkelcentrumquote:
ach flikker op grammar naziquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Wees wat?
Ah, gewaarschuwd. Dan sla ik deze even over.
http://www.bol.com/nl/p/grand-theft-auto-v/1004004011823291/quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:47 schreef Blaadjes het volgende:
Is alleen de xbox versie op bij bol.com?
Ja. Dat staat er volgens mij redelijk duidelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:47 schreef Blaadjes het volgende:
Is alleen de xbox versie op bij bol.com?
Ben ik totaal niet eigenlijk maar er zijn grenzen... "Gewaarschuwt" gaat daar ver overheen kan ik je melden. Kom opquote:
Bedenk dat er honderden zo niet duizenden kansloze idiotenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
serieus G, dat wordt dus onzekere kassameisjes onder druk zetten in het winkelcentrum
wees blij dat ik t meld..quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben ik totaal niet eigenlijk maar er zijn grenzen... "Gewaarschuwt" gaat daar ver overheen kan ik je melden. Kom op
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/grand-theft-auto-v/1004004011823291/
ja dus
Tnx.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:48 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Ja. Dat staat er volgens mij redelijk duidelijk.
Hij wil ze wel heel graag kwijt.quote:Als het meezit heb ik ze rond 19.00 bel me dan even.
Het wachten heeft al lang genoeg geduurt dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef Klonk het volgende:
Ik snap sommige hier echt niet, we zitten al sinds 2008 op deel 5 te wachten en dan gaan liggen zemelen en moeilijk doen over een paar dagen
Dat is de Hype he?..quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef Klonk het volgende:
Ik snap sommige hier echt niet, we zitten al sinds 2008 op deel 5 te wachten en dan gaan liggen zemelen en moeilijk doen over een paar dagen
Waar kan ik m ophalenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef byah het volgende:
Baas Rick op de mail
[..]
Hij wil ze wel heel graag kwijt.
Het heeft lang genoeg geduurd; vraag me uitquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:51 schreef Seconde het volgende:
[..]
Het wachten heeft al lang genoeg geduurd dus
Ontzettend.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het heeft lang genoeg geduurd; vraag me uit
ik snap de hype maar al die moeite doen om hem eerder als de rest te hebbenquote:
Eindelijk iemand met een inhoudelijk vraag.quote:
Neen, hij kan wel ontsporenquote:
ik ga chop opblazenquote:
Ja want hij is dinsdag nergens meer te krijgenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
lag me stuk als de zemelaars hier die niet willen pre-orderen hem nergens te pakken kunnen krijgen![]()
wel de hypetrainquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:55 schreef MrSweets het volgende:
Kan je de treinn overvallen ? voor cashhh ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |