MediaMarkt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dixons? Mijn pre-order hebben ze ook gewoon geannuleerd zonder een bericht te sturen. Opnieuw gepre-ordered dus nu moet t goed komen.
Alsof iemand serieus tot oktober gaat zitten wachten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfs bol.com is nu uitverkocht
[..]
Wanneer deden ze dat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dixons? Mijn pre-order hebben ze ook gewoon geannuleerd zonder een bericht te sturen. Opnieuw gepre-ordered dus nu moet t goed komen.
je weet dat ik gelijk heb Gquote:
Inderdaad.quote:
Jammer panzerquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof iemand serieus tot oktober gaat zitten wachten.Jammer Bol.com, volgende keer grotere batches reserveren.
[..]
Wanneer deden ze dat?
Eind 2012 gepreordered, toen GTAV nog in maart/april zou uitkomen. Dus tussen toen en 4 week terugquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof iemand serieus tot oktober gaat zitten wachten.Jammer Bol.com, volgende keer grotere batches reserveren.
[..]
Wanneer deden ze dat?
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Beetje jammer dat wij allemaal moeten wachten.
Neeeheeeequote:Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat GTA 5 17 september uitkomt
1/3e van de Xbox discs is mislukt, PS3 is niets mee aan de hand.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
Jammer panzervolgende keer hopen dat ze geen productie fout maken
weet je zeker dat dat niet 6 is?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat GTA 5 17 september uitkomt
Het voelt meer als de eerste keer poepgaatje duwen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef kaos- het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, wanneer je voor het eerst je piemeltje in een meisje stopt.
Dat gevoel vlak daarvoor.
Dat heb ik nu ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |