had je toch niet eens voor hoeven te bellen..quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:03 schreef kaos- het volgende:
Gameshop Twente heeft de game NIET in huis.
Dus iedereen die zegt van wel lult uit z'n nek. Heb net contact gehad met de big boss.
In freeroam zit geen verhalenlijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Zelf kijk ik alleen gifs/clips, ik wil echt niets zien wat met het verhaal te maken kan hebben..
Gameshop Twente heeft hem dus wel thuis, maar kaos- wil het spel voor zichzelf hebben!!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:03 schreef kaos- het volgende:
Gameshop Twente heeft de game NIET in huis.
Dus iedereen die zegt van wel lult uit z'n nek. Heb net contact gehad met de big boss.
Als mensen beweren dat ze de game daar kunnen ophalen wil ik wel even weten wtf er aan de hand is daarquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
had je toch niet eens voor hoeven te bellen..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gameshop Twente heeft hem dus wel thuis, maar kaos- wil het spel voor zichzelf hebben!!!!
zolang ze geen pics online zetten is het gewoon BS.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Als mensen beweren dat ze de game daar kunnen ophalen wil ik wel even weten wtf er aan de hand is daar
geluid hoef je niet eens uit te zetten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In freeroam zit geen verhalenlijn.
En ik heb het geluid uitgezet.
quote:BELANGRIJKE GTA V INFORMATIE!
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 13-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!
Nee, het lijkt wel of dit spel pas Dinsdag wordt verkocht.. alle lui die aangeven dat ie bij X winkel te koop is lullen uit hun nek.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef Puzom het volgende:
[..]
Same answer here............lijkt wel vrijdag de 13de
360 alleen toch of ook ps3?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfs bol.com is nu uitverkocht
[..]
Dixons ook.Normale versie niet meer te krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Had ik met LittleBigPlanet ook toendertijd. Winkel in Amsterdam zou hem verkopen, aan de telefoon werd gezegd van niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Als mensen beweren dat ze de game daar kunnen ophalen wil ik wel even weten wtf er aan de hand is daar
dan nog. pics van cd plus bon.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Had ik met LittleBigPlanet ook toendertijd. Winkel in Amsterdam zou hem verkopen, aan de telefoon werd gezegd van niet.
Gok genomen en erheen gereden. Ja hoor, ze verkochten hem. Op mijn bon stond toen Game PS3, meer niet.
Dus het zou kunnen hoor, maar ik heb er een hard hoofd in.
True.quote:
wejo de hype gaat door het dak heenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |