Blijkbaar niet druk genoeg om jou bezig te houden. Elk ander zou zijn gamen ipv fokken zonder enige screenshot met FOK!briefje erbijquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef NoNickOne het volgende:
Haha.. Zelfs online is het al tyfus druk
toch jammer dat online pas 1 oktober komt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef NoNickOne het volgende:
Zal zo even kijken, komt goed.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet druk genoeg om jou bezig te houden. Elk ander zou zijn gamen ipv fokken zonder enige screenshot met FOK!briefje erbij
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef NoNickOne het volgende:
Die boottrailer.quote:
Hoe wil hij dat doen? Screenshot oke, maar fokbriefje erbij gaat nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet druk genoeg om jou bezig te houden. Elk ander zou zijn gamen ipv fokken zonder enige screenshot met FOK!briefje erbij
Cracked servers bro, Rockstar heeft de strijd verloren EINZEINZ!!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
toch jammer dat online pas 1 oktober komt.
Uh-huhquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Cracked servers bro, Rockstar heeft de strijd verloren EINZEINZ!!!!![]()
Domste give away everquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef NoNickOne het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Zal zo even kijken, komt goed.
foto van doosje met briefje met foknaam, beeldscherm in beeld en stukje van mn penis in een hoekje van de foto.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
foto van scherm met briefje. hoe easy...quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe wil hij dat doen? Screenshot oke, maar fokbriefje erbij gaat niet
Ja, dat ziet er allemaal goed uit. Maar er is weinig verkeer, weinig mensen op straten. En dit komt heel goed naar voren, wanneer je op de vlucht bent voor de politie.quote:
Oke. Ga lekker spelen. of wieberen met die onzin.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ja dat hebben we de afgelopen dagen genoeg gezien he? en 1tje was er echtquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
foto van scherm met briefje. hoe easy...
Bro Science IT departmentquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik ben noobs aan het ownen Gquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke. Ga lekker spelen. of wieberen met die onzin.
Little Jacob.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Little Jacob,
Packie,
Johnny Klebitz,
Tony Prince,
Yusuf Amir
Dat zijn lui die ik zal missen om verschillende redenen..
Ja, vind ik ook. En ondertussen FOK!en. Neuk dan nog Cameron Diaz of zo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Blijft toch altijd verbazingwekkend imo bij grote releases, van die figuren die of doen alsof ze de game al hebben of downloaders die ''stoer'' doen dat ze al spelen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:19 schreef Confetti het volgende:
Hij is 'binnen' maar no way dat ik xbox live op het spel zet
Vingers jeuken wel als de tering
Alstu, al snap ik 't niet helemaal met alle gifjes zonder spoilers hier.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Anders flikker je het in spoiler...thnx
Goed plan!quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:52 schreef kaos- het volgende:
Giester, ik ben bang dat we onze bivakmutsenv van zolder moeten halen.
Die ontploffende autoquote:
Liefste alles in spoiler jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alstu, al snap ik 't niet helemaal met alle gifjes zonder spoilers hier.
Elk karakter heeft een eigen speciale krachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |