quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:27 schreef byah het volgende:
Beste spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
over een uur en 8min word ik vrijgelaten en ga ik mijne ophalenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:51 schreef kaos- het volgende:
Zijn er hier al mensen die gebeld hebben naar verschillende winkels? Ik zit momenteel op werk, dus kan niet zoveel uithalen, maar ben benieuwd of er toch mensen de game kunnen scoren vandaag of morgen.
Geen enkele winkel verkoopt hem. Sterker nog bijna niemand heeft hem binnen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:51 schreef kaos- het volgende:
Zijn er hier al mensen die gebeld hebben naar verschillende winkels? Ik zit momenteel op werk, dus kan niet zoveel uithalen, maar ben benieuwd of er toch mensen de game kunnen scoren vandaag of morgen.
Als je belt weet je zeker dat ze zeggen dat ze niet verkopen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:51 schreef kaos- het volgende:
Fapfapfapfap... Wel handig om geen obvious titel te kiezen voor de video.quote:
Je ziet wel dat ze flink hebben moeten inleveren kwa verkeer en props om het speelbaar te houden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
https://mega.co.nz/#!ZR0R(...)DLnQGZGpixS_wmZCGuWE
Aanrader. Weet iemand op welke console dit gespeeld is? HD materiaal btw.
Serieus? Wil je hem vertellen dat het een enorme teringflikker isquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, en mijn pa is Mark Rutte.
Check post van byah, niets mis met het verkeer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:52 schreef Skwish het volgende:
[..]
Je ziet wel dat ze flink hebben moeten inleveren kwa verkeer en props om het speelbaar te houden.
Rijden voelt meer arcade aan lijkt mij wat ik wel wel een pluspunt vind.
Dit is iemand uit Turkije, kan het gebed op de achtergrond horen.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:55 schreef _NZT_ het volgende:
Maat van me werkt bij distributiecentrum... hij kan er een meenemen voor me
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:55 schreef _NZT_ het volgende:
Een echte eindbaas heeft gewoon een direct contact binnen R*.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:55 schreef _NZT_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |