waarom zou je zo'n kleurloze oost-europese immigrant missenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:04 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet.................zit veel leaks te kijken..............mis Niko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er?quote:
Tja toch veel uren mee doorgebracht in GTA IVquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
waarom zou je zo'n kleurloze oost-europese immigrant missen
Nou als er iemand is die ik niet gaan missen is het de familie Bellic.. 1 loopt te zeiken "I should'nt do that", en de ander heeft kennelijk niemand anders waar hij mee kan gaan bowlen..quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:04 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet.................zit veel leaks te kijken..............mis Niko
Dan mis ik nog sneller CJ en Tommy.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:07 schreef Puzom het volgende:
[..]
Tja toch veel uren mee doorgebracht in GTA IV
Afbrokkelende industrie lolwhutquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
deze afbrokkelende industrie.
Opgenomen met een aardappel?quote:
HAHA truequote:Op vrijdag 13 september 2013 13:07 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Nou als er iemand is die ik niet gaan missen is het de familie Bellic.. 1 loopt te zeiken "I should'nt do that", en de ander heeft kennelijk niemand anders waar hij mee kan gaan bowlen..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:07 schreef m0j0 het volgende:
en de ander heeft kennelijk niemand anders waar hij mee kan gaan bowlen..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Zipportal het volgende:
Schijt wereld. Lege bende, kut consoles van 7 jaar terug.
Dit had gewoon direct naar de PC gemoeten.
En dan zeker weten dat er piraatjes bezig gaan. Kijk hoe het nu gaat, laat staan met een pc-versiequote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Zipportal het volgende:
Little Jacob,quote:
Ben je bios dat je hem nog niet kan spelen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |