Erg leuk filmpje.quote:
Ik heb gehoord dat de buurman van mijn vaders oom heeft gezegd dat hij iemand kende die bij Intertoys werkt en dat alles vanmiddag al uitgepakt gaat worden om in de schappen gelegd te worden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:55 schreef _NZT_ het volgende:
Maat van me werkt bij distributiecentrum... hij kan er een meenemen voor me
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de buurman van mijn vaders oom heeft gezegd dat hij iemand kende die bij Intertoys werkt en dat alles vanmiddag al uitgepakt gaat worden om in de schappen gelegd te worden.
Schade ziet er prima uit voor mij.quote:
17 sept jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
..... alles vanmiddag al uitgepakt gaat worden om in de schappen gelegd te worden.
Je doet alsof Rockstar de maffia is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:37 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Twitch zal er wel als een gek opzitten...niemand zit te wachten op een claim van rockstar.
Als hij van dat viaduct afknalt, check hoe dat grote bord verkreukeldquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:59 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Schade ziet er prima uit voor mij.
Dat paneel wat er af dondert
Denken dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je doet alsof Rockstar de maffia is.
Lijkt me niet.......maar ja mocht Rockstar toestemming geven voor een vroegere verkoop.......:Dquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:01 schreef Pakspul het volgende:
Heeft het nou nog zin om morgen naar de winkel te gaan of zal het spel er nog niet zijn?
Pics or it didn't happen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:03 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dat mountains.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISO?quote:If not now, then when.
Ben benieuwd hoe het maken van bochten gaat. Lijkt in dit filmpje tegen te vallen, maar dat kan natuurlijk ook aan de speler liggenquote:
Ik stiekem ook niet.................zit veel leaks te kijken..............mis Nikoquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen reet aan!
waarom zou je zo'n kleurloze oost-europese immigrant missenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:04 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet.................zit veel leaks te kijken..............mis Niko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er?quote:
Tja toch veel uren mee doorgebracht in GTA IVquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
waarom zou je zo'n kleurloze oost-europese immigrant missen
Nou als er iemand is die ik niet gaan missen is het de familie Bellic.. 1 loopt te zeiken "I should'nt do that", en de ander heeft kennelijk niemand anders waar hij mee kan gaan bowlen..quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:04 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet.................zit veel leaks te kijken..............mis Niko
Dan mis ik nog sneller CJ en Tommy.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:07 schreef Puzom het volgende:
[..]
Tja toch veel uren mee doorgebracht in GTA IV
Afbrokkelende industrie lolwhutquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
deze afbrokkelende industrie.
Opgenomen met een aardappel?quote:
HAHA truequote:Op vrijdag 13 september 2013 13:07 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Nou als er iemand is die ik niet gaan missen is het de familie Bellic.. 1 loopt te zeiken "I should'nt do that", en de ander heeft kennelijk niemand anders waar hij mee kan gaan bowlen..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:07 schreef m0j0 het volgende:
en de ander heeft kennelijk niemand anders waar hij mee kan gaan bowlen..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Zipportal het volgende:
Schijt wereld. Lege bende, kut consoles van 7 jaar terug.
Dit had gewoon direct naar de PC gemoeten.
En dan zeker weten dat er piraatjes bezig gaan. Kijk hoe het nu gaat, laat staan met een pc-versiequote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Zipportal het volgende:
Little Jacob,quote:
Ben je bios dat je hem nog niet kan spelen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |