SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Kon geen betere titel bedenken
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Je had de TT moeten maken: G's hosselen die early release shit!quote:
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Gast, lapo opent nieuw deel. Leer het eens.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ben voornamelijk benieuwd of er geen stotteringen zijn op de PS3. GTA4 (vnl. online) was af en toe niet te doen."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Sorry..maakt het uit dan -__-quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Laat het dan over aan de persoon die het topic sluitAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ben gisteravond gaymania ingelopen en had 150 euro geboden op een kopietje van gta5, een of andere neger hoorde me en liep naar me toe zegt: "laat maar man ik had al 200 geprobeerd" wtf![]()
![]()
Eh ja, is al laaaaaaaaaang zo op Fok,maar geniet van je fame zou ik zeggen.quote:
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
niet als je zo idioot aan het lapo hunten bent.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:55 schreef HostiHawaii het volgende:
Gast, lapo opent nieuw deel. Leer het eens.Every war is different, every war is the same.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door kipknots op 13-09-2013 11:03:37 ]![]()
Sorry Gquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Zeik niet zo joh.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef dekkered het volgende:
[..]
niet als je zo idioot aan het lapo hunten bent.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ben nog niet heel laaaaaaaaaang op Fok...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Eh ja, is al laaaaaaaaaang zo op Fok,maar geniet van je fame zou ik zeggen.
Maar goed iets minder enthousiast de volgende keerAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Nouja, als je zit te azen en vervolgens geen TT weet. Ik vind kapen geen probleem, gebeurd meestal als mensen een bepaalde TT er in willen pleuren. Maar kapen en dan geen TT weten....voor de rest maakt kapen mij ook niet veel uit, maar hostihawaii wilde wel nieuw deel openen zo te zienquote:
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Oftewel, eerste missie is in de sneeuw en dat zien we daarna nooit meer terug.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Sorry Gquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nouja, als je zit te azen en vervolgens geen TT weet. Ik vind kapen geen probleem, gebeurd meestal als mensen een bepaalde TT er in willen pleuren. Maar kapen en dan geen TT weten....voor de rest maakt kapen mij ook niet veel uit, maar hostihawaii wilde wel nieuw deel openen zo te zienAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
#71 Waar JessedeK gepopped is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
No biggie bro, maar volgende keer pop ik je.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Damn #2 ziet er goed uit.quote:Op [url=http://fo[quote]
[b]Op vrijdag 13 september 2013 10:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oftewel, eerste missie is in de sneeuw en dat zien we daarna nooit meer terug.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Anders gooi je het even in een spoilert?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat wordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
#71 Waar JessedeK gepopped is.
Enthousiasme is niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:58 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ben nog niet heel laaaaaaaaaang op Fok...
Maar goed iets minder enthousiast de volgende keerWas meer even opmerking.
Okee Gquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:00 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Enthousiasme is niks mis mee hoor.Was meer even opmerking.
True dat.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
We still homies bradda.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:59 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]Bepaald gedeelte in map heeft het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
![]()
Godverdomme lekker hoor.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Met de trekker naar Grove Street.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:00 schreef Koopsie het volgende:
Ik ga mooi de hele tijd trekker rijden.![]()
![]()
Ja online dan, oke?quote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Muziekje erbij:quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:00 schreef Koopsie het volgende:
Ik ga mooi de hele tijd trekker rijden.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Damn, dit ziet er sfeervol uit!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:01 schreef kaos- het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme lekker hoor.
Ik ben wel toe aan een vakantie!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Heeft iemand een doekje voor me?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:01 schreef kaos- het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme lekker hoor.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
waardan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:02 schreef XethaX het volgende:
Vanmiddag gaan we hem ophalen!! whooooooooe![]()
zal ik t maar vragen. Waar?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:02 schreef XethaX het volgende:
Vanmiddag gaan we hem ophalen!! whooooooooe
edit: KUT te laatEvery war is different, every war is the same.![]()
Je komt met GTA V gelijk in de kerstsfeer zo te zien
10x beter dan die suffe kut kwaliteit filmpjes.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Waar en hoe?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:02 schreef XethaX het volgende:
GTA of een console?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:02 schreef XethaX het volgende:
Vanmiddag gaan we hem ophalen!! whooooooooeIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
trollquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:02 schreef XethaX het volgende:
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:02 schreef XethaX het volgende:
Vanmiddag gaan we hem ophalen!! whooooooooeLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Intertoys?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:02 schreef XethaX het volgende:
Vanmiddag gaan we hem ophalen!! whooooooooe"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Eerst zien dan geloven mien jong.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:02 schreef XethaX het volgende:
Vanmiddag gaan we hem ophalen!! whooooooooe<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:04 schreef byah het volgende:
best wel HD stream
http://instagib.tv/sethos![]()
![]()
Met een 4x4 de besneeuwde bergen in.. yumquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:01 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Bepaald gedeelte in map heeft het...Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Hij doet missies.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:04 schreef byah het volgende:
best wel HD stream
http://instagib.tv/sethosIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Want. This. Now.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:04 schreef byah het volgende:
best wel HD stream
http://instagib.tv/sethos![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:07 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Met een 4x4 de besneeuwde bergen in.. yumrdr had ook sneeuwgedeeltes, maar helaas vaak drop in fps.. hoop dat dat fixed is in gta v
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het al uitgespeeld hebben. Bijvoorbeeld testers van rockstar. Verder denk ik dat er 4 dagen geleden al een gamer was die het spel al had (de meeste mensen zetten niet alles op internet) en inmiddels er al een uur of 50 inzit. Daarmee speel je hem wel uit.![]()
Eindelijk een stream online.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Het ziet er echt fucking sick uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:04 schreef byah het volgende:
best wel HD stream
http://instagib.tv/sethos
Kutweekend deze.![]()
![]()
Je speelt GTA niet uit in 50 uurquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:08 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het al uitgespeeld hebben. Bijvoorbeeld testers van rockstar. Verder denk ik dat er 4 dagen geleden al een gamer was die het spel al had (de meeste mensen zetten niet alles op internet) en inmiddels er al een uur of 50 inzit. Daarmee speel je hem wel uit.![]()
![]()
Wat ziet GTA V er tof uit zeg.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Als je echt alles wilt doen dan ben je toch wat langer bezig dan 50 uur.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:08 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het al uitgespeeld hebben. Bijvoorbeeld testers van rockstar. Verder denk ik dat er 4 dagen geleden al een gamer was die het spel al had (de meeste mensen zetten niet alles op internet) en inmiddels er al een uur of 50 inzit. Daarmee speel je hem wel uit.
En ja tuurlijk hebben er wat testers het wel uit gespeeld.Every war is different, every war is the same.![]()
bizar iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het ziet er echt fucking sick uit.
Kutweekend deze.![]()
![]()
Wat ik in IV heel irritant vond was dat de camera zo traag reageerde als je door een bocht ging, lijkt hier wel wat beter te zijn.quote:![]()
Puur het main verhaal wel. Maar een standaard persoon raakt altijd afgeleid dus dan ben je wel langer bezig.quote:Every war is different, every war is the same.![]()
wejo ik ga niet teveel beelden meer kijkenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Dit ziet er gewoon next-gen uit voor een sandbox game.quote:
Dayyyuuummmnnn"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Dat is het juist, GTA is niet alleen het main verhaal..quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
Puur het main verhaal wel. Maar een standaard persoon raakt altijd afgeleid dus dan ben je wel langer bezig.![]()
Jongens jongens rustig... GameshopTwente Hengelo belde net dat mijn spel klaar lag om opgehaald te worden.. Cant Wait!![]()
![]()
Haha serieus?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Rot op mayne!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:12 schreef XethaX het volgende:
Jongens jongens rustig... GameshopTwente Hengelo belde net dat mijn spel klaar lag om opgehaald te worden.. Cant Wait!
Hou je boys nie voor die lap, jeweet!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hier zou ik zomaar wel eens meer plezier aan kunnen gaan beleven dan aan San Andreas...en dat zegt wat.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Sowieso troll..quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:12 schreef XethaX het volgende:
Jongens jongens rustig... GameshopTwente Hengelo belde net dat mijn spel klaar lag om opgehaald te worden.. Cant Wait!![]()
Nee maar er zijn speed runners die of wel alleen het main verhaal aangaat. en die spelen het wel in een uur of 20 makkelijk uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:12 schreef Differ het volgende:
[..]
Dat is het juist, GTA is niet alleen het main verhaal..Every war is different, every war is the same.![]()
Ik heb ze net gebeld dat ze een boete riskeren, ik denk dat je zo teruggebeld gaat worden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:12 schreef XethaX het volgende:
Jongens jongens rustig... GameshopTwente Hengelo belde net dat mijn spel klaar lag om opgehaald te worden.. Cant Wait!In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
SA echt doodgespeeld, en ben bang dat ik in GTA V nog meer uurtjes ga insteken dan SA.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:13 schreef _NZT_ het volgende:
Hier zou ik zomaar wel eens meer plezier aan kunnen gaan beleven dan aan San Andreas...en dat zegt wat.![]()
Obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:12 schreef XethaX het volgende:
Jongens jongens rustig... GameshopTwente Hengelo belde net dat mijn spel klaar lag om opgehaald te worden.. Cant Wait!Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Je wilt niet weten hoe fucking lang ik bezig ben geweest in SA toen de game begon en ik op mn fietsje die skate pool tegen kwam. Dikke shit!!! Ik miste de fietsen ook echt in GTA IV.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:13 schreef _NZT_ het volgende:
Hier zou ik zomaar wel eens meer plezier aan kunnen gaan beleven dan aan San Andreas...en dat zegt wat."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik snap mensen die stream gaan kijken niet.
Dat doet afbreuk aan je eigen spelervaring dadelijk.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Klopt, maar dat zegt wat over die mensen, want als je alleen het main verhaal gaat spelen met GTA dan spoor je niet..quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nee maar er zijn speed runners die of wel alleen het main verhaal aangaat. en die spelen het wel in een uur of 20 makkelijk uit.![]()
![]()
ik own bubba vriend!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:15 schreef Giester het volgende:
[..]
Kende gij Bubba??
Die is ook serieus!![]()
![]()
Wie zegt er dat ze ook niet het hele spel spelen? En daarna of gelijk eerst de speedrun doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:15 schreef Differ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zegt wat over die mensen, want als je alleen het main verhaal gaat spelen met GTA dan spoor je niet..
Ieder zijn ding. Er zijn ook mensen die of alleen maar gefocust zijn op achievements. Ik zou er niet aan moeten denken om elke game die ik heb 100% uit te spelen. (hier bedoel ik dus mee alle achievements halenEvery war is different, every war is the same.![]()
Moet jij niet weg?quote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
GTA IV was of auto of de motor en je had dan het golfkarretje. Nu heb je toch wel weer shit aan offroaders, fietsen, quads en gewoon veel excentrieke auto'squote:Op vrijdag 13 september 2013 11:14 schreef Giester het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe fucking lang ik bezig ben geweest in SA toen de game begon en ik op mn fietsje die skate pool tegen kwam. Dikke shit!!! Ik miste de fietsen ook echt in GTA IV.echt zin in.
Welnee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap mensen die stream gaan kijken niet.
Dat doet afbreuk aan je eigen spelervaring dadelijk.
Het draagt juist bij aan de voorpret imo.![]()
Wtf die stream. Franklin kwam uit het water en zijn kleren waren nat en glimmend. Realisme echt wtf. Ook de algemene bewegingen en vooral de overgangen tussen de verschillende bewegingen.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Thanks voor de link, http://instagib.tv/sethos is de beste stream die ik heb gezien heb so far.
Die bus.![]()
![]()
![]()
Ik game al jaren niet meer maar deze game trekt wel de aandacht. Ik krijg hier nu zin om een PS3 met GTA V te halen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:04 schreef byah het volgende:
best wel HD stream
http://instagib.tv/sethosZiet er erg goed uit zeg.
![]()
Zodra ik als trevor kan spelen hossel ik ergens een hamer, ga ik naar Los Santos en ga ik in winkels ff lekker op mensen inbeuken
Hij rijd fucking kei hard tegen die auto en geen schade niks!!!?!??!quote:"Thats how we roll in the Shire!"![]()
ze hebben heel wat in de manier van lopen enzo gestoken ja. (vooral geleerd van hun vorige games tussen GTA 4 en 5)quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf die stream. Franklin kwam uit het water en zijn kleren waren nat en glimmend. Realisme echt wtf. Ook de algemene bewegingen en vooral de overgangen tussen de verschillende bewegingen.Every war is different, every war is the same.![]()
Zodra ik met trevor kan spelen hossel ik ergens een hamer, ga ik naar Los Santos en ga ik in winkels eens ff lekker op mensen inbeuken
als dat hard is ben ik de pausquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:20 schreef Giester het volgende:
[..]
Hij rijd fucking kei hard tegen die auto en geen schade niks!!!?!??!Every war is different, every war is the same.![]()
Je zou die botsing met die trein moeten zien, hele auto was aan gort. Het is gewoon realistischer geworden nu.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:20 schreef Giester het volgende:
[..]
Hij rijd fucking kei hard tegen die auto en geen schade niks!!!?!??!![]()
Hij zwemt nu.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je zou die botsing met die trein moeten zien, hele auto was aan gort. Het is gewoon realistischer geworden nu.
je kan de voorkant van de auto niet eens zien Gquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:20 schreef Giester het volgende:
[..]
Hij rijd fucking kei hard tegen die auto en geen schade niks!!!?!??!Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zat al in rdr.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf die stream. Franklin kwam uit het water en zijn kleren waren nat en glimmend. Realisme echt wtf. Ook de algemene bewegingen en vooral de overgangen tussen de verschillende bewegingen.![]()
Jawelquote:Op donderdag 12 september 2013 16:38 schreef SoldMayor het volgende:
Als of ook maar een iemand hier hem voor dinsdag speelt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Stream word gerestart. Hij gaat de bitrate wat verlagen tegen de lag.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik calculeer dit shit realtime in mijn hoofd G!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
je kan de voorkant van de auto niet eens zien G"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Stream is offline
nouja niet altijd waar. zijn ook momenten dat een auto van een berg af valt dat hij op zijn dak land en er amper damage is. maar daar kunnen ze uiteindelijk ook neit zo heel veel aan doen. Is natuurlijk ook gewoon de engine die of dan aangeeft ja je hebt m daar niet geraakt dus dan is ie niet zo ver kapot.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je zou die botsing met die trein moeten zien, hele auto was aan gort. Het is gewoon realistischer geworden nu.Every war is different, every war is the same.![]()
Godverdomme jongens, ik wil spelen. Ik ga half dood hier
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
![]()
DamnTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Prachtig dat zeewater!![]()
Mooie golven, mooie schuimkoppen en prachtige schaduwen. Het is net of je echt in de zee zwemt!![]()
Hij gaat zijn bitrate verlagen zodat het vloeiender loopt. Komt wel terug.quote:
haha, zelfde hier. Nu er steeds meer komt om te kijken wordt het verlangen om het spel te spelen ook steeds groter.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:23 schreef kaos- het volgende:
Godverdomme jongens, ik wil spelen. Ik ga half dood hier![]()
Ik zie bol.com er wel voor aan dat ze die shit vandaag opsturen.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
En dat allemaal op consoles uit 2006.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef NaturalScience het volgende:
Prachtig dat zeewater!![]()
Mooie golven, mooie schuimkoppen en prachtige schaduwen. Het is net of je echt in de zee zwemt!Ik sta perplex van dit spel.
![]()
![]()
Neuhquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie bol.com er wel voor aan dat ze die shit vandaag opsturen.![]()
Dat gaat Bol.com dus echt niet doen he. Ben je wel goed bij je paasei?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie bol.com er wel voor aan dat ze die shit vandaag opsturen.![]()
ik juist niet. bol.com is best wel strikt met het versturen van hun pakjes.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie bol.com er wel voor aan dat ze die shit vandaag opsturen.Every war is different, every war is the same.![]()
iedereen is gek geworden door de leaks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat gaat Bol.com dus echt niet doen he. Ben je wel goed bij je paasei?Every war is different, every war is the same.![]()
Heb maar even een omgebouwde Xbox op te kop getikt.. Lijkt me toch leuk om vanavond aan de slag te kunnen en het hele weekend te kunnen spelen.![]()
Is er ergens een site waar je kan zien hoeveel mensen GTA aan t spelen zijn op de xbox? hoorde iets over een achievment site?![]()
let op hier zitten wat dingen in van missiesquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://imgur.com/a/lIjvu#0
meer screensEvery war is different, every war is the same.![]()
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat gaat Bol.com dus echt niet doen he. Ben je wel goed bij je paasei?
Ik had beter bij een obscure shop kunnen bestellen.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
LT 3.0 erop?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:25 schreef NoNickOne het volgende:
Heb maar even een omgebouwde Xbox op te kop getikt.. Lijkt me toch leuk om vanavond aan de slag te kunnen en het hele weekend te kunnen spelen.
Anders nog geen feest."Thats how we roll in the Shire!"![]()
dat is alleen wanneer mensen zich aangemeld hebben voor die site.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef fetss het volgende:
Is er ergens een site waar je kan zien hoeveel mensen GTA aan t spelen zijn op de xbox? hoorde iets over een achievment site?Every war is different, every war is the same.![]()
Geniaal, hij rende net op iemand af, die direct daarop reageerde.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Global Message: If you're in or near Europe, use our European Video Ingest server to broadcast! rtmp://live-de.vaughnlive.tv:443/live -- OR -- rtmp://live-de.instagib.tv:443/live - See more at: http://instagib.tv/sethos#sthash.TaPipOdS.dpuf![]()
Wil niet zeggen dat het kloptquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef fetss het volgende:
Is er ergens een site waar je kan zien hoeveel mensen GTA aan t spelen zijn op de xbox? hoorde iets over een achievment site?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Heeft iemand nog die link van de vehicles? Zit op mobiel, dus terugzoeken gaat beetje kut.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef Giester het volgende:
[..]
LT 3.0 erop?
Anders nog geen feest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hij sprong eerder tegen iemand aan en toen lagen ze allebei op nde grond. Hij op die voetganger.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef Marco001 het volgende:
Geniaal, hij rende net op iemand af, die direct daarop reageerde.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Is men gewoon fucking blind of retarded? Wat staat er boven het invoerveld als je wat intikt!?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:25 schreef NoNickOne het volgende:
Heb maar even een omgebouwde Xbox op te kop getikt.. Lijkt me toch leuk om vanavond aan de slag te kunnen en het hele weekend te kunnen spelen.
Nou?In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Ah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ssssttt"Thats how we roll in the Shire!"![]()
waarom was je geband dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik baal nu wel dat ik mijn gebande Xbox heb weggedaan![]()
Hij post toch geen download link ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Is men gewoon fucking blind of retarded? Wat staat er boven het invoerveld als je wat intikt!?
Nou?![]()
![]()
hier nog 1quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik baal nu wel dat ik mijn gebande Xbox heb weggedaan![]()
![]()
Ik speel het spel sowieso liever origineel.
Naar de winkel -> spel halen -> uitpakken -> spelen is een totaalervaring yo.![]()
Ik hoop dat OG Loc zijn comeback maakt, maar ik kan me niet meer herinneren of hij geliquideerd was in San Andreas.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar het poppetje reageerde er ook mooi op, hij sprong in zijn nek, maar greep de voetganger nog wel eerst vast. Alsof hij er echt boven op jumpdequote:Op vrijdag 13 september 2013 11:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hij sprong eerder tegen iemand aan en toen lagen ze allebei op nde grond. Hij op die voetganger.![]()
![]()
Jij snapt er echt de ballen vanquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij post toch geen download link ofzo
Er is door mods meerdere malen gewaarschuwd dat het topic dicht gaat als men erover blijft praten.
Daarom. Anders zou het mij aan mijn ballen jeuken.
Huillie mods en usersquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:30 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Jij snapt er echt de ballen van![]()
![]()
hosti, je had wel gelijk. marktplaats link was zo weg![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat OG Loc zijn comeback maakt, maar ik kan me niet meer herinneren of hij geliquideerd was in San Andreas.quote:OG Loc did not return to rapping, and what happens to him after is unknown.![]()
![]()
Nu al een kerstmuts in je UI......quote:Tevens mijn post genuanceerd.
Told ya!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
hosti, je had wel gelijk. marktplaats link was zo weg![]()
Zou ik ook maar doen, anders gaat de banhammer dit keer wel terechtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
@MaxWesterman,
Zie je wat ik bedoel? Ze zitten als hongerige wolven boven het topic.
Heb jij review versie ook al binnen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou ik ook maar doen, anders gaat de banhammer dit keer wel terechtTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Lastig he, policy? Niets met huilie te maken, het mag gewoonweg niet en we zijn geen platform om illegale dingen te bespreken.quote:Nee hoor, ik zie het door een TR van een gebruiker, niets met hongerig te maken. Ik ga zo lunchen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef HostiHawaii het volgende:
@MaxWesterman,
Zie je wat ik bedoel? Ze zitten als hongerige wolven boven het topic.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Vieze mute-nazi's ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat die stream verkracht is.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Vind je het vreemd, iets van 12miljard mensen kijken er naarquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat die stream verkracht is.![]()
![]()
Nu heeft ie PS3 discs te koopquote:![]()
Ik distantieer mijzelf van warez posts!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou ik ook maar doen, anders gaat de banhammer dit keer wel terecht
Goedzo. straks topic dicht omdat er zon josti loopt te zeiken over warezquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig he, policy? Niets met huilie te maken, het mag gewoonweg niet en we zijn geen platform om illegale dingen te bespreken.
[..]
Nee hoor, ik zie het door een TR van een gebruiker, niets met hongerig te maken. Ik ga zo lunchen.Every war is different, every war is the same.![]()
nee, die wordt naar een ander verstuurd dit keer. Direct naar de reveiwer ipv die idioot die op vakantie gaat (moi).quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb jij review versie ook al binnen?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dus wel honger.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig he, policy? Niets met huilie te maken, het mag gewoonweg niet en we zijn geen platform om illegale dingen te bespreken.
[..]
Nee hoor, ik zie het door een TR van een gebruiker, niets met hongerig te maken. Ik ga zo lunchen.
TR maken voor die 3-4 posts vind ik dan wel weer matig, maargoed.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Jij koopt ook al je VST's netjes zekerquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:35 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik distantieer mijzelf van warez posts!
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Wie is hier de NSB-er?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
Nee hoor, ik zie het door een TR van een gebruiker, niets met hongerig te maken. Ik ga zo lunchen.
Dat kun je vinden, maar sommige users denken nog iets aan FOK!, wij krijgen de shit over ons heen als een of ander debiele stichting als Brein lastig gaat doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:36 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dus wel honger.
TR maken voor die 3-4 posts vind ik dan wel weer matig, maargoed.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
![]()
heb betere graphics gezienWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ik koop mijn GTA V netjes en eerlijk als een trouwe G!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:36 schreef kaos- het volgende:
[..]
Jij koopt ook al je VST's netjes zeker
vergeet datquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
heb betere graphics gezienOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wtf is dit!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
heb betere graphics gezien![]()
![]()
Als ze op 4chan en reddit lopen posten wel ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Vind je het vreemd, iets van 12miljard mensen kijken er naar![]()
Snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kun je vinden, maar sommige users denken nog iets aan FOK!, wij krijgen de shit over ons heen als een of ander debiele stichting als Brein lastig gaat doen.Maar het loopt nog niet zo uit de hand als met een bepaald stuk fruit zegmaar.
Je moeder. Dat is iets wat niet kan zien. of niet wil vertellen, omdat irrelevant.quote:
gewoon toffig praten over de video's, GTA V, met welke hand je gaat rukken als je gaat gamen, lijtk em allemaal meer ontopic.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik had niet veel beter verwacht, waar moeten ze het geheugen vandaan halen om high res muren te tonen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
heb betere graphics gezienOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Zal dadelijk aan je denkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, die wordt naar een ander verstuurd dit keer. Direct naar de reveiwer ipv die idioot die op vakantie gaat (moi).Brein jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kun je vinden, maar sommige users denken nog iets aan FOK!, wij krijgen de shit over ons heen als een of ander debiele stichting als Brein lastig gaat doen.?
Boeiend, zolang het maar goed loopt. Ben allang blij dat er blijkbaar enige vorm van anti aliasing is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, mn Bart Smit-bestelling is verstuurd en gaat morgen binnen komen. Ik. Ben. Benieuwd.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Ik zie hem nu ook overal staan voor de 360.. je bent echt een kneus als je hem gaat pannekoeken.
Wat is er fijner dan dinsdagnacht om 01:00 met een stijve leuter de eerste missie te spelen.![]()
Met linksquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moeder. Dat is iets wat niet kan zien. of niet wil vertellen, omdat irrelevant.
gewoon toffig praten over de video's, GTA V, met welke hand je gaat rukken als je gaat gamen, lijtk em allemaal meer ontopic.![]()
![]()
Nee dat gaat hij niet. Mark my words.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:39 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm, mn Bart Smit-bestelling is verstuurd en gaat morgen binnen komen. Ik. Ben. Benieuwd.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Lekkor!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:40 schreef Trebo het volgende:
Ik zie hem nu ook overal staan voor de 360.. je bent echt een kneus als je hem gaat pannekoeken.
Wat is er fijner dan dinsdagnacht om 01:00 met een stijve leuter de eerste missie te spelen."Thats how we roll in the Shire!"![]()
IK KREEG EEN SMS!!!!![]()
Dinsdagnacht om 01:00 uur met een stijve leuter met je vriendin bezig zijn?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:40 schreef Trebo het volgende:
Wat is er fijner dan dinsdagnacht om 01:00 met een stijve leuter de eerste missie te spelen.![]()
Prioriteiten stellen hehquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dinsdagnacht om 01:00 uur met een stijve leuter met je vriendin bezig zijn?![]()
![]()
Lijkt op een texture die niet is ingeladenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een trollmuur.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:42 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Lijkt op een texture die niet is ingeladen![]()
Hmm zoiets zou ik niet denken in dit topicquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dinsdagnacht om 01:00 uur met een stijve leuter met je vriendin bezig zijn?
Van je vrouwtje dat je vanavond shoarma eet?quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Nee, voicemail.quote:
Vervelende vent.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
wejo dit markeert het einde van de Bart Smitquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:39 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm, mn Bart Smit-bestelling is verstuurd en gaat morgen binnen komen. Ik. Ben. Benieuwd.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Met betrekking tot de stream:
Sethos: So the stream link might be baned
LilB: Yeah, record that shit
Cylan: He sure is talkative for a banned guy, Krunk.
checkereddots: Meh, just go create a new one then.
Caster
Sethos: So I'll start recording and distribute it, probably via reddit
madman14: Hit refresh people
Proliner: Sweeeet
Cliqee: Guys just because he is back please refrain from spamming the chat!
Cipher277: ok
checkereddots: gta5leak or official?
Cipher277: neogaf too
shortyHA: reddit name?
Cylan: Can you record the first mission, Sethos?
lele302: okay, unlock michael and trevor firstIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
jij hebt ook nog niksquote:
Sethos is degene die de stream online had gezet.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Sorry, sorry, menig hartje ging sneller kloppen, maar voor niks.
Ik dacht ook, het zal toch niet? En het was ook niet....
Sethos is offline gehaald. Party over.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik ook, of ik eraan gedacht had om te kip uit de diepvries te leggenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, of ik eraan gedacht had om te kip uit de diepvries te leggen![]()
![]()
Uit de diepvries halen of erin leggen? Wat is het nou?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, of ik eraan gedacht had om te kip uit de diepvries te leggenIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Sure thing sunshine....quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef XethaX het volgende:
[..]
Vanmiddag rond een uurtje of 3 gaan we vol gas...In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Wel bonnetje posten hequote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef XethaX het volgende:
[..]
Vanmiddag rond een uurtje of 3 gaan we vol gas...
Op het aanrecht leggen uit de diepvries trekken, die kip.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Uit de diepvries halen of erin leggen? Wat is het nou?![]()
Je wil meer spoilers dus?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik kijk 30 seconden niet en er zitten al weer 15 posts in dit topic, doe es ff rustig jongens, godverdomme hey.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Nee, nee. Straks is de accu van zijn mobiel leeg, kat heeft de scanner opgevreten, camera doet moeilijk etc.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
We live rough!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:46 schreef kaos- het volgende:
Ik kijk 30 seconden niet en er zitten al weer 15 posts in dit topic, doe es ff rustig jongens, godverdomme hey."Thats how we roll in the Shire!"![]()
NEE NIET DOEN!!!! Jij, kip en meloenen gaat niet goed!quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik ga nu roken, wedden dat we op 71 zitten als ik terug ben?In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ja, ik heb zo pauze. Dus ben ik 30 minuten niet up to date. Kan ik 500 posts doorlezen straksquote:
Lig eraan wat je gaat roken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga nu roken, wedden dat we op 71 zitten als ik terug ben?
Dikke plak hasj G.quote:
Ownee, West.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Het gaat hier helemaal nergens meer over. Beetje jammer.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Was meer algemene vraag en niet gericht op jouquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moeder. Dat is iets wat niet kan zien. of niet wil vertellen, omdat irrelevant.
gewoon toffig praten over de video's, GTA V, met welke hand je gaat rukken als je gaat gamen, lijtk em allemaal meer ontopic.
De stream van Sethos is offline gehaald en zal ook niet meer online komen. Hij gaat nu dingen opnemen en via Reddit rondsturen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn er nog meer fatsoenlijke streams jongens?In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Kom zelf met nieuwe info over de game der games dan!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:49 schreef Pap89 het volgende:
Nee alleen maar kinderen die over kip et c lullen.
En anders deel mee in het enthouiasme.
Wij moeten elkaar nu steunen en elkaar door deze dagen heen slepen.
Het is voor niemand een pretje dat we dadelijk nog een heel weekend door moeten.
Beetje respect is wel op z'n plaats denk ik zo."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Komt goed schatjesquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee, nee. Straks is de accu van zijn mobiel leeg, kat heeft de scanner opgevreten, camera doet moeilijk etc.![]()
![]()
Aub niet deze shit weerquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
NEE NIET DOEN!!!! Jij, kip en meloenen gaat niet goed!
Ah, die kon ik niet afspelen, maar hij schijnt HD materiaal te hebben? Zou top zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De stream van Sethos is offline gehaald en zal ook niet meer online komen. Hij gaat nu dingen opnemen en via Reddit rondsturen.![]()
yes yes yes girlquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:49 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]! no munnie. hier sok a kokFeyenoord Rotterdam![]()
Nee nee, maakt u geen zorgen.quote:
De hoofd afdeling meloen en andere zaken is buiten dienst gesteld door mannen van macht!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ja, je moet wel alles aan de kant leggen en je hardcore bezig houden met alleen dit, anders heb je een probleem idd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:51 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben godver elke keer te laat en is zo een livestream al weggehaald
Giester en ik zijn inmiddels pro op die shit.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Waarom willen mensen allemaal gameplay zien? Ik check die zelf wel over 4 dagenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, die kon ik niet afspelen, maar hij schijnt HD materiaal te hebben? Zou top zijn.Zijn zo voorbij
Die stream was echt geweldig. Goeie kwaliteit en ik ben nu echt op mijn hoogtepunt qua enthousiasme.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, die kon ik niet afspelen, maar hij schijnt HD materiaal te hebben? Zou top zijn.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ergens heb ik ook wel genoeg van die gameplay beelden, nu wil ik gewoon spelen. Beetje aapjes kijken dit![]()
![]()
Ja, ik kijk die HD stream ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom willen mensen allemaal gameplay zien? Ik check die zelf wel over 4 dagenZijn zo voorbij
Het teasen van gifjes en Vine's is leuk, maar daar hou ik het bij.
Haha, heeft Roemeen13 een ban?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee nee, maakt u geen zorgen.
De hoofd afdeling meloen en andere zaken is buiten dienst gesteld door mannen van macht!die begon toch met die shit?
Ja, dat is waar. Het probleem ligt eigenlijk bij ons, door ons er steeds mee bezig te houden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom willen mensen allemaal gameplay zien? Ik check die zelf wel over 4 dagenZijn zo voorbij
![]()
![]()
Roemeen13 is teruggeschopt naar z'n land prolly.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Haha, heeft Roemeen13 een ban?die begon toch met die shit?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:53 schreef Differ het volgende:
Volgend topic de TT veranderen naar [GTA V SC]dan kan de offtopic bagger starten
Daarom kijk ik ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het probleem ligt eigenlijk bij ons, door ons er steeds mee bezig te houden.Ik wil zelf kunnen lachen om dingen die ik meemaak, niet nu al door dingen die anderen meemaken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Of de boel dicht, kan ook. het lijkt me niet heel lastig om het weer een beetje binnen de perken te houden, eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]dan kan de offtopic bagger starten
Ik vrees voor de braafheid van Bol.com. Daarnaast moeten ze hem eerst nog opsturen, gaat gewoon dinsdag worden hier helaas. Dit weekend had ik wel mooi alle tijd gehad.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Mwa, denk niet dat het drastische gevolgen heeft op jouw eigen ervaringen. Zo gauw je de controller in de handen hebt kan je het pas echt beleven, ongeacht of je weet hoe de animaties gaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook nietIk wil zelf kunnen lachen om dingen die ik meemaak, niet nu al door dingen die anderen meemaken.
All about the feelin'![]()
De game is zo'n superhype, dat slowchat niet te vermijden is. Iedereen zit stuiterend achter z'n computer momenteel.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Mwoa, maar bv de grap van de honden is al verneukt voor me (badum ttsjj)quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mwa, denk niet dat het drastische gevolgen heeft op jouw eigen ervaringen. Zo gauw je de controller in de handen hebt kan je het pas echt beleven, ongeacht of je weet hoe de animaties gaan.
All about the feelin'Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Want? Fut is ook open gebleven. 25% fut , 75% sc en bagger... Denk dat deze dan toch wel meer ontopic posts zal hebben dan fut.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of de boel dicht, kan ook. het lijkt me niet heel lastig om het weer een beetje binnen de perken te houden, eigenlijkIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Wat had je verwacht dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:56 schreef jackson het volgende:
Ik vrees voor de braafheid van Bol.com. Daarnaast moeten ze hem eerst nog opsturen, gaat gewoon dinsdag worden hier helaas. Dit weekend had ik wel mooi alle tijd gehad.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
komt meer van de pretpillenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:56 schreef kaos- het volgende:
De game is zo'n superhype, dat slowchat niet te vermijden is. Iedereen zit stuiterend achter z'n computer momenteel.![]()
![]()
Ik ben al heel lang niet hier geweest, wat is fut ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Want? Fut is ook open gebleven. 25% fut , 75% sc en bagger... Denk dat deze dan toch wel meer ontopic posts zal hebben dan fut.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Wat is fut?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Want? Fut is ook open gebleven. 25% fut , 75% sc en bagger... Denk dat deze dan toch wel meer ontopic posts zal hebben dan fut.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Neee Pheno!!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of de boel dicht, kan ook. het lijkt me niet heel lastig om het weer een beetje binnen de perken te houden, eigenlijk"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik zeg ook niet dat SC VERBOTEN is, ik zeg dat het binnen de perken moet worden gehouden. En je moet wat bison kit op je stoel doen, dat scheelt stuiteren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:56 schreef kaos- het volgende:
De game is zo'n superhype, dat slowchat niet te vermijden is. Iedereen zit stuiterend achter z'n computer momenteel.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
slowing down the hypetrain
Zo weinig auto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GAM / [FIFA 14: FUT] #8 Treinspringers en metroreizen
Dit is fut...die zit aan het einde van het jaar weer op + 1500 topics.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ik pas graag posts aan. Scheelt weer geneuzel over zaken die eigenlijk niet nodig zijn. Weer een post meer in dit topic om over GTA V te gaanquote:
Mensen, lees de topicpointer voordat je iets post. En nogmaals het is geen SC. Enkel GTA V.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Naar de winkel te kunnen lopen en hem wellicht morgen op te pikken 200m van mijn huis vandaan zoals eerder ook al eens het geval was.quote:Post gerust vaker hier... Fijne UIquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mensen, lees de topicpointer voordat je iets post. En nogmaals het is geen SC. Enkel GTA V.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Ik ben echt helemaal para omdat ik die stream heb gemist. Waarom moest ik die teringauto gaan wassen godverdomme![]()
Ja baasquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mensen, lees de topicpointer voordat je iets post. En nogmaals het is geen SC. Enkel GTA V.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ohja.... want mensen moeten weten wat Warez betekend?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mensen, lees de topicpointer voordat je iets post. En nogmaals het is geen SC. Enkel GTA V.
Ik heb oprecht geen idee.... en ik denk velen met mij?![]()
miss een idee om een gta v SC te maken??quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mensen, lees de topicpointer voordat je iets post. En nogmaals het is geen SC. Enkel GTA V.![]()
Warez is de verzamelnaam voor auteursrechtelijk beschermd werk dat illegaal wordt verspreid, vaak kosteloos. Meestal betreft het inhoud die op het internet illegaal aangeboden wordt. Op de websites waarop warez aangeboden worden, kunnen programma's gedownload worden. Vaak met een crack, bijvoorbeeld een serienummer dat kan worden gebruikt om het programma te installeren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ohja.... want mensen moeten weten wat Warez betekend?
Ik heb oprecht geen idee.... en ik denk velen met mij?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef byah het volgende:
slowing down the hypetrain
Zo weinig auto'sNet dit ene shot misschien. Ik heb de stream gezien en het was best druk de hele tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check trouwens de details in het wegdek, prachtig gewoon.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed idee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:01 schreef hiddit het volgende:
[..]
miss een idee om een gta v SC te maken??In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
nee juist niet. dan moet je 2 topics in de gaten houden.quote:Every war is different, every war is the same.![]()
Nee, zijn al genoeg SC's. Zodra het spel uit is heeft iedereen het toch enkel nog over het spel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:01 schreef hiddit het volgende:
[..]
miss een idee om een gta v SC te maken??Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: