Hij gaat zijn bitrate verlagen zodat het vloeiender loopt. Komt wel terug.quote:
haha, zelfde hier. Nu er steeds meer komt om te kijken wordt het verlangen om het spel te spelen ook steeds groter.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:23 schreef kaos- het volgende:
Godverdomme jongens, ik wil spelen. Ik ga half dood hier
En dat allemaal op consoles uit 2006.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef NaturalScience het volgende:
Prachtig dat zeewater!![]()
Mooie golven, mooie schuimkoppen en prachtige schaduwen. Het is net of je echt in de zee zwemt!
Neuhquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie bol.com er wel voor aan dat ze die shit vandaag opsturen.
Dat gaat Bol.com dus echt niet doen he. Ben je wel goed bij je paasei?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik juist niet. bol.com is best wel strikt met het versturen van hun pakjes.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
iedereen is gek geworden door de leaks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat gaat Bol.com dus echt niet doen he. Ben je wel goed bij je paasei?
let op hier zitten wat dingen in van missiesquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://imgur.com/a/lIjvu#0
meer screens
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat gaat Bol.com dus echt niet doen he. Ben je wel goed bij je paasei?
LT 3.0 erop?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:25 schreef NoNickOne het volgende:
Heb maar even een omgebouwde Xbox op te kop getikt.. Lijkt me toch leuk om vanavond aan de slag te kunnen en het hele weekend te kunnen spelen.
dat is alleen wanneer mensen zich aangemeld hebben voor die site.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef fetss het volgende:
Is er ergens een site waar je kan zien hoeveel mensen GTA aan t spelen zijn op de xbox? hoorde iets over een achievment site?
Wil niet zeggen dat het kloptquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef fetss het volgende:
Is er ergens een site waar je kan zien hoeveel mensen GTA aan t spelen zijn op de xbox? hoorde iets over een achievment site?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef Giester het volgende:
[..]
LT 3.0 erop?
Anders nog geen feest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Hij sprong eerder tegen iemand aan en toen lagen ze allebei op nde grond. Hij op die voetganger.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef Marco001 het volgende:
Geniaal, hij rende net op iemand af, die direct daarop reageerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |