Zal ik hem emailen? Kijken of die adv er dan nog blijft staan.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 dag lid op marktplaats, ja waarschijnlijk wel. Als het al waar is natuurlijk
nee dat staat er niet, hij denkt erover naquote:Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=675821&page=22
Hier gaat iemand hem in zijn lunchbreak halen bij die gozer.
bel hemquote:Op donderdag 12 september 2013 16:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zal ik hem emailen? Kijken of die adv er dan nog blijft staan.
169 gulden als ik me goed kan herinneren? Kan er een tientje naastzittenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zal ik u eens vertellen hoeveel Street Fighter 2 kostte toen hij uit kwam voor de SNES?
250, bijna goed. Jij hebt het over Championship Edition, die was wat goedkoper.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:13 schreef kaos- het volgende:
[..]
169 gulden als ik me goed kan herinneren? Kan er een tientje naastzitten
wat anders hij wordt niet legaal verkocht dus is sws gestolenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 dag lid op marktplaats, ja waarschijnlijk wel. Als het al waar is natuurlijk
Ik, ik ga hem dinsdagochtend/ maandagnacht daar ophalenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef Friday12 het volgende:
niemand die bij de bart smit pre ordered?
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef Giester het volgende:
[..]
Tja, full GTA V investigator op dit moment.
Er stond ook een 60 GB op voor 89. Dat is voor mij wel genoeg, dus vanavond maar even bellen dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:02 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Daar heb je tenminste nog wat garantie.
TNT? Succes ermee jongen!quote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef mega-worstje het volgende:
als de tnt het ook maar waagt niet te komen
Hahaha, me 2.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef kaos- het volgende:
Ik hou het gvd allemaal niet meer bij joh. Zit op 6 verschillende fora's die de hele dag non-stop aan het spammen zijn.
Same here, vrees het ergstequote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef Vleermuisspin het volgende:
Ik moet nog steeds m'n werkrooster voor volgende week krijgen.
Fingers crossed dat ik dinsdag vrij ben anders ben ik 'smiddags te laat denk ik
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
TNT? Succes ermee jongen!
En dan 'smiddags als een malle alle winkels in het centrum af of om teleurgesteld thuis te komen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:17 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Same here, vrees het ergste. Al ploft hij hier op de mat
Ga nu mailen.quote:
top het is me gelukt dus kan hem ook gewoon ophalenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik, ik ga hem dinsdagochtend/ maandagnacht daar ophalen
quote:
dusquote:called the guy from NL, he said to call him back tomorrow after 8pm, dunno if it's real, but yeah will see
Zal me benieuwen.quote:Dag Rick,
Mag ik vragen hoe je aan deze exemplaren komt?
"Van de vrachtwagen" of een vroege zending?
Niet dat het mij wat uitmaakt, was gewoon benieuwd.
Ik woon zelf ook in Monster dus ik kan Vrijdag zo langskomen mits je er dan nog genoeg hebt.
Weet niet wat je aan die info hebt eigenlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 16:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zal me benieuwen.
A. Ik woon 35 km van Monster
B. Ammenooitniet dat ik 80 euro neerleg voor een game.
Hopelijk is hij dom genoeg om me te vertrouwen.
Ben gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet wat je aan die info hebt eigenlijk?
Dat denk ik dus ook inderdaad.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:25 schreef tralalala het volgende:
Die gast zit zelf gewoon keihard te trollen en lacht nu om alle domme mailtjes die hij krijgt.
Denk niet eens dat je een reactie krijgtquote:
Wie niet waagt....quote:Op donderdag 12 september 2013 16:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk niet eens dat je een reactie krijgt![]()
Huuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
Ja komop zeg, nu de rest van de wereld ook.
Hij moet natuurlijk nog al die covers uitprintenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef byah het volgende:
heb die gast ff gebeld, hij zei dat hij ze morgen na 6u binnen krijgt, en dan ik rond 8u nog eens moest bellen.. Klinkt niet helemaal als zuivere koffie
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
Of portugal, daar doen ze dat ookquote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Belgie? omdat ze het ¤ teken achter het bedrag zetten?
What ! Nu wij nog.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik Vrijdag pas, who cares. Na 5 jaar kunnen die 3 dagen extra er nog wel bij hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:38 schreef SoldMayor het volgende:
Als of ook maar een iemand hier hem voor dinsdag speelt.![]()
Wel leuk.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was deze al gepost: http://www.gtav.net/vehicles/ Het is user-generated, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl het filmpje an sich zo onduidelijk is dat er niks over te zeggen valt.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:42 schreef Edwinuss het volgende:
De commotie om de physics en de autoschade op het GTA forum is echt te bizar voor woorden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exact!quote:Op donderdag 12 september 2013 16:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Terwijl het filmpje an sich zo onduidelijk is dat er niks over te zeggen valt.
Wat is een onderdeel van de Rage engine?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Exact!
Niet alleen dat, maar het is een onderdeel van de Rage engine lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |