Zal ik hem emailen? Kijken of die adv er dan nog blijft staan.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 dag lid op marktplaats, ja waarschijnlijk wel. Als het al waar is natuurlijk
nee dat staat er niet, hij denkt erover naquote:Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=675821&page=22
Hier gaat iemand hem in zijn lunchbreak halen bij die gozer.
bel hemquote:Op donderdag 12 september 2013 16:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zal ik hem emailen? Kijken of die adv er dan nog blijft staan.
169 gulden als ik me goed kan herinneren? Kan er een tientje naastzittenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zal ik u eens vertellen hoeveel Street Fighter 2 kostte toen hij uit kwam voor de SNES?
250, bijna goed. Jij hebt het over Championship Edition, die was wat goedkoper.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:13 schreef kaos- het volgende:
[..]
169 gulden als ik me goed kan herinneren? Kan er een tientje naastzitten
wat anders hij wordt niet legaal verkocht dus is sws gestolenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 dag lid op marktplaats, ja waarschijnlijk wel. Als het al waar is natuurlijk
Ik, ik ga hem dinsdagochtend/ maandagnacht daar ophalenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef Friday12 het volgende:
niemand die bij de bart smit pre ordered?
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef Giester het volgende:
[..]
Tja, full GTA V investigator op dit moment.
Er stond ook een 60 GB op voor 89. Dat is voor mij wel genoeg, dus vanavond maar even bellen dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:02 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Daar heb je tenminste nog wat garantie.
TNT? Succes ermee jongen!quote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef mega-worstje het volgende:
als de tnt het ook maar waagt niet te komen
Hahaha, me 2.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef kaos- het volgende:
Ik hou het gvd allemaal niet meer bij joh. Zit op 6 verschillende fora's die de hele dag non-stop aan het spammen zijn.
Same here, vrees het ergstequote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef Vleermuisspin het volgende:
Ik moet nog steeds m'n werkrooster voor volgende week krijgen.
Fingers crossed dat ik dinsdag vrij ben anders ben ik 'smiddags te laat denk ik
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
TNT? Succes ermee jongen!
En dan 'smiddags als een malle alle winkels in het centrum af of om teleurgesteld thuis te komen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:17 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Same here, vrees het ergste. Al ploft hij hier op de mat
Ga nu mailen.quote:
top het is me gelukt dus kan hem ook gewoon ophalenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik, ik ga hem dinsdagochtend/ maandagnacht daar ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |