Dank u. Ik zal even gaan informeren.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:57 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Check de 3e van mij ff, had nog ge-edit.
Yuuup, same here!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:59 schreef kaos- het volgende:
Ik vergeet gewoon dat ik momenteel op werk zit en eigenlijk zou moeten werken
Daar heb je tenminste nog wat garantie.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dank u. Ik zal even gaan informeren.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Rot toch op met die spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Wat voor werk doe je?quote:
Lamemania?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:03 schreef Friday12 het volgende:
ok volgens mij kan je niet meer pre orderen bij bart smit (enigste nacht release)
Tja, als je dat nu nog moet doen.. terecht.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:03 schreef Friday12 het volgende:
ok volgens mij kan je niet meer pre orderen bij bart smit (enigste nacht release)
Doe je spoilers is het nog niet goedquote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Rot toch op met die spoilers
Ik heb al pre order voor de ps3 maar vrienden kopen het voor de xboxquote:Op donderdag 12 september 2013 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, als je dat nu nog moet doen.. terecht.
120 post, 100 afspraak. en die uit Monster voor 80 euroquote:Op donderdag 12 september 2013 16:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Godver, die dude verkoopt beiden consoleversies voor 120 dollarDe normale versie
Leaks inc?
De mensen die dat daadwerkelijk nog kopen vind ik nog veel triesterquote:Op donderdag 12 september 2013 16:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Godver, die dude verkoopt beiden consoleversies voor 120 dollarDe normale versie
Leaks inc?
collectors edition of paar dagen voor release tjaquote:Op donderdag 12 september 2013 16:06 schreef kaos- het volgende:
[..]
De mensen die dat daadwerkelijk nog kopen vind ik nog veel triester
Zijn meestal contactgestoorde puistenpubers die met papa mee moeten rijden en zowat hun eerste ejaculatie krijgen als ze het hoesje dan in handen hebben.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:06 schreef kaos- het volgende:
[..]
De mensen die dat daadwerkelijk nog kopen vind ik nog veel triester
Andere mensen = jijquote:Op donderdag 12 september 2013 15:39 schreef _NZT_ het volgende:
Haha, mensen uit m'n vriendenkring
Lachen altijd andere mensen uit omdat ze gamen, maar staan wel allemaal straks om 11 uur in de rij voor de mediamarkt
Dat is de enige reden waarom ik dit toejuich ja, laat die gameplay maar komen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:10 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Er zijn 100% mensen die dit kopen, dus we kunnen veel materiaal verwachten mijn inziens.
+consoleban kennelijkquote:Op donderdag 12 september 2013 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn er serieus mensen die dat soort bedragen willen neerleggen om een paar dagen eerder te kunnen spelen?_
1 dag lid op marktplaats, ja waarschijnlijk wel. Als het al waar is natuurlijkquote:
Zal ik u eens vertellen hoeveel Street Fighter 2 kostte toen hij uit kwam voor de SNES?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn er serieus mensen die dat soort bedragen willen neerleggen om een paar dagen eerder te kunnen spelen?_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |