Zal me benieuwen.quote:Dag Rick,
Mag ik vragen hoe je aan deze exemplaren komt?
"Van de vrachtwagen" of een vroege zending?
Niet dat het mij wat uitmaakt, was gewoon benieuwd.
Ik woon zelf ook in Monster dus ik kan Vrijdag zo langskomen mits je er dan nog genoeg hebt.
Weet niet wat je aan die info hebt eigenlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 16:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zal me benieuwen.
A. Ik woon 35 km van Monster
B. Ammenooitniet dat ik 80 euro neerleg voor een game.
Hopelijk is hij dom genoeg om me te vertrouwen.
Ben gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet wat je aan die info hebt eigenlijk?
Dat denk ik dus ook inderdaad.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:25 schreef tralalala het volgende:
Die gast zit zelf gewoon keihard te trollen en lacht nu om alle domme mailtjes die hij krijgt.
Denk niet eens dat je een reactie krijgtquote:
Wie niet waagt....quote:Op donderdag 12 september 2013 16:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk niet eens dat je een reactie krijgt![]()
Huuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
Ja komop zeg, nu de rest van de wereld ook.
Hij moet natuurlijk nog al die covers uitprintenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef byah het volgende:
heb die gast ff gebeld, hij zei dat hij ze morgen na 6u binnen krijgt, en dan ik rond 8u nog eens moest bellen.. Klinkt niet helemaal als zuivere koffie
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
Of portugal, daar doen ze dat ookquote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Belgie? omdat ze het ¤ teken achter het bedrag zetten?
What ! Nu wij nog.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik Vrijdag pas, who cares. Na 5 jaar kunnen die 3 dagen extra er nog wel bij hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:38 schreef SoldMayor het volgende:
Als of ook maar een iemand hier hem voor dinsdag speelt.![]()
Wel leuk.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was deze al gepost: http://www.gtav.net/vehicles/ Het is user-generated, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl het filmpje an sich zo onduidelijk is dat er niks over te zeggen valt.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:42 schreef Edwinuss het volgende:
De commotie om de physics en de autoschade op het GTA forum is echt te bizar voor woorden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exact!quote:Op donderdag 12 september 2013 16:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Terwijl het filmpje an sich zo onduidelijk is dat er niks over te zeggen valt.
Wat is een onderdeel van de Rage engine?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Exact!
Niet alleen dat, maar het is een onderdeel van de Rage engine lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |