Wel bonnetje posten hequote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef XethaX het volgende:
[..]
Vanmiddag rond een uurtje of 3 gaan we vol gas...
Op het aanrecht leggen uit de diepvries trekken, die kip.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Uit de diepvries halen of erin leggen? Wat is het nou?
Je wil meer spoilers dus?quote:
Nee, nee. Straks is de accu van zijn mobiel leeg, kat heeft de scanner opgevreten, camera doet moeilijk etc.quote:
We live rough!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:46 schreef kaos- het volgende:
Ik kijk 30 seconden niet en er zitten al weer 15 posts in dit topic, doe es ff rustig jongens, godverdomme hey.
NEE NIET DOEN!!!! Jij, kip en meloenen gaat niet goed!quote:
Ja, ik heb zo pauze. Dus ben ik 30 minuten niet up to date. Kan ik 500 posts doorlezen straksquote:
Lig eraan wat je gaat roken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga nu roken, wedden dat we op 71 zitten als ik terug ben?
Dikke plak hasj G.quote:
Was meer algemene vraag en niet gericht op jouquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moeder. Dat is iets wat niet kan zien. of niet wil vertellen, omdat irrelevant.
gewoon toffig praten over de video's, GTA V, met welke hand je gaat rukken als je gaat gamen, lijtk em allemaal meer ontopic.
De stream van Sethos is offline gehaald en zal ook niet meer online komen. Hij gaat nu dingen opnemen en via Reddit rondsturen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn er nog meer fatsoenlijke streams jongens?
Kom zelf met nieuwe info over de game der games dan!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:49 schreef Pap89 het volgende:
Nee alleen maar kinderen die over kip et c lullen.
Komt goed schatjesquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee, nee. Straks is de accu van zijn mobiel leeg, kat heeft de scanner opgevreten, camera doet moeilijk etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |