Dinsdagnacht om 01:00 uur met een stijve leuter met je vriendin bezig zijn?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:40 schreef Trebo het volgende:
Wat is er fijner dan dinsdagnacht om 01:00 met een stijve leuter de eerste missie te spelen.
Prioriteiten stellen hehquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dinsdagnacht om 01:00 uur met een stijve leuter met je vriendin bezig zijn?
Lijkt op een texture die niet is ingeladenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
heb betere graphics gezien
Gewoon een trollmuur.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:42 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Lijkt op een texture die niet is ingeladen
Hmm zoiets zou ik niet denken in dit topicquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dinsdagnacht om 01:00 uur met een stijve leuter met je vriendin bezig zijn?
Van je vrouwtje dat je vanavond shoarma eet?quote:
Nee, voicemail.quote:
Vervelende vent.quote:
wejo dit markeert het einde van de Bart Smitquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:39 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm, mn Bart Smit-bestelling is verstuurd en gaat morgen binnen komen. Ik. Ben. Benieuwd.
jij hebt ook nog niksquote:
Ik ook, of ik eraan gedacht had om te kip uit de diepvries te leggenquote:
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, of ik eraan gedacht had om te kip uit de diepvries te leggen
Uit de diepvries halen of erin leggen? Wat is het nou?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, of ik eraan gedacht had om te kip uit de diepvries te leggen
Sure thing sunshine....quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef XethaX het volgende:
[..]
Vanmiddag rond een uurtje of 3 gaan we vol gas...
Wel bonnetje posten hequote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef XethaX het volgende:
[..]
Vanmiddag rond een uurtje of 3 gaan we vol gas...
Op het aanrecht leggen uit de diepvries trekken, die kip.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Uit de diepvries halen of erin leggen? Wat is het nou?
Je wil meer spoilers dus?quote:
Nee, nee. Straks is de accu van zijn mobiel leeg, kat heeft de scanner opgevreten, camera doet moeilijk etc.quote:
We live rough!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:46 schreef kaos- het volgende:
Ik kijk 30 seconden niet en er zitten al weer 15 posts in dit topic, doe es ff rustig jongens, godverdomme hey.
NEE NIET DOEN!!!! Jij, kip en meloenen gaat niet goed!quote:
Ja, ik heb zo pauze. Dus ben ik 30 minuten niet up to date. Kan ik 500 posts doorlezen straksquote:
Lig eraan wat je gaat roken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga nu roken, wedden dat we op 71 zitten als ik terug ben?
Dikke plak hasj G.quote:
Was meer algemene vraag en niet gericht op jouquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moeder. Dat is iets wat niet kan zien. of niet wil vertellen, omdat irrelevant.
gewoon toffig praten over de video's, GTA V, met welke hand je gaat rukken als je gaat gamen, lijtk em allemaal meer ontopic.
De stream van Sethos is offline gehaald en zal ook niet meer online komen. Hij gaat nu dingen opnemen en via Reddit rondsturen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn er nog meer fatsoenlijke streams jongens?
Kom zelf met nieuwe info over de game der games dan!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:49 schreef Pap89 het volgende:
Nee alleen maar kinderen die over kip et c lullen.
Komt goed schatjesquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee, nee. Straks is de accu van zijn mobiel leeg, kat heeft de scanner opgevreten, camera doet moeilijk etc.
Aub niet deze shit weerquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
NEE NIET DOEN!!!! Jij, kip en meloenen gaat niet goed!
Ah, die kon ik niet afspelen, maar hij schijnt HD materiaal te hebben? Zou top zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De stream van Sethos is offline gehaald en zal ook niet meer online komen. Hij gaat nu dingen opnemen en via Reddit rondsturen.
yes yes yes girlquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:49 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]! no munnie. hier sok a kok
Nee nee, maakt u geen zorgen.quote:
Ja, je moet wel alles aan de kant leggen en je hardcore bezig houden met alleen dit, anders heb je een probleem idd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:51 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben godver elke keer te laat en is zo een livestream al weggehaald
Waarom willen mensen allemaal gameplay zien? Ik check die zelf wel over 4 dagenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, die kon ik niet afspelen, maar hij schijnt HD materiaal te hebben? Zou top zijn.
Die stream was echt geweldig. Goeie kwaliteit en ik ben nu echt op mijn hoogtepunt qua enthousiasme.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, die kon ik niet afspelen, maar hij schijnt HD materiaal te hebben? Zou top zijn.
Ja, ik kijk die HD stream ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom willen mensen allemaal gameplay zien? Ik check die zelf wel over 4 dagenZijn zo voorbij
Haha, heeft Roemeen13 een ban?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee nee, maakt u geen zorgen.
De hoofd afdeling meloen en andere zaken is buiten dienst gesteld door mannen van macht!
Ja, dat is waar. Het probleem ligt eigenlijk bij ons, door ons er steeds mee bezig te houden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom willen mensen allemaal gameplay zien? Ik check die zelf wel over 4 dagenZijn zo voorbij
Roemeen13 is teruggeschopt naar z'n land prolly.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Haha, heeft Roemeen13 een ban?die begon toch met die shit?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:53 schreef Differ het volgende:
Volgend topic de TT veranderen naar [GTA V SC]
Daarom kijk ik ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het probleem ligt eigenlijk bij ons, door ons er steeds mee bezig te houden.
Of de boel dicht, kan ook. het lijkt me niet heel lastig om het weer een beetje binnen de perken te houden, eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]dan kan de offtopic bagger starten
Mwa, denk niet dat het drastische gevolgen heeft op jouw eigen ervaringen. Zo gauw je de controller in de handen hebt kan je het pas echt beleven, ongeacht of je weet hoe de animaties gaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook nietIk wil zelf kunnen lachen om dingen die ik meemaak, niet nu al door dingen die anderen meemaken.
Mwoa, maar bv de grap van de honden is al verneukt voor me (badum ttsjj)quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mwa, denk niet dat het drastische gevolgen heeft op jouw eigen ervaringen. Zo gauw je de controller in de handen hebt kan je het pas echt beleven, ongeacht of je weet hoe de animaties gaan.
All about the feelin'
Want? Fut is ook open gebleven. 25% fut , 75% sc en bagger... Denk dat deze dan toch wel meer ontopic posts zal hebben dan fut.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of de boel dicht, kan ook. het lijkt me niet heel lastig om het weer een beetje binnen de perken te houden, eigenlijk
Wat had je verwacht dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:56 schreef jackson het volgende:
Ik vrees voor de braafheid van Bol.com. Daarnaast moeten ze hem eerst nog opsturen, gaat gewoon dinsdag worden hier helaas. Dit weekend had ik wel mooi alle tijd gehad.
komt meer van de pretpillenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:56 schreef kaos- het volgende:
De game is zo'n superhype, dat slowchat niet te vermijden is. Iedereen zit stuiterend achter z'n computer momenteel.
Ik ben al heel lang niet hier geweest, wat is fut ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Want? Fut is ook open gebleven. 25% fut , 75% sc en bagger... Denk dat deze dan toch wel meer ontopic posts zal hebben dan fut.
Wat is fut?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Want? Fut is ook open gebleven. 25% fut , 75% sc en bagger... Denk dat deze dan toch wel meer ontopic posts zal hebben dan fut.
Neee Pheno!!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of de boel dicht, kan ook. het lijkt me niet heel lastig om het weer een beetje binnen de perken te houden, eigenlijk
Ik zeg ook niet dat SC VERBOTEN is, ik zeg dat het binnen de perken moet worden gehouden. En je moet wat bison kit op je stoel doen, dat scheelt stuiteren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:56 schreef kaos- het volgende:
De game is zo'n superhype, dat slowchat niet te vermijden is. Iedereen zit stuiterend achter z'n computer momenteel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pas graag posts aan. Scheelt weer geneuzel over zaken die eigenlijk niet nodig zijn. Weer een post meer in dit topic om over GTA V te gaanquote:
Naar de winkel te kunnen lopen en hem wellicht morgen op te pikken 200m van mijn huis vandaan zoals eerder ook al eens het geval was.quote:
Post gerust vaker hier... Fijne UIquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mensen, lees de topicpointer voordat je iets post. En nogmaals het is geen SC. Enkel GTA V.
Ja baasquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mensen, lees de topicpointer voordat je iets post. En nogmaals het is geen SC. Enkel GTA V.
Ohja.... want mensen moeten weten wat Warez betekend?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
miss een idee om een gta v SC te maken??quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Warez is de verzamelnaam voor auteursrechtelijk beschermd werk dat illegaal wordt verspreid, vaak kosteloos. Meestal betreft het inhoud die op het internet illegaal aangeboden wordt. Op de websites waarop warez aangeboden worden, kunnen programma's gedownload worden. Vaak met een crack, bijvoorbeeld een serienummer dat kan worden gebruikt om het programma te installeren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ohja.... want mensen moeten weten wat Warez betekend?
Ik heb oprecht geen idee.... en ik denk velen met mij?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef byah het volgende:
slowing down the hypetrain
Zo weinig auto'sNet dit ene shot misschien. Ik heb de stream gezien en het was best druk de hele tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check trouwens de details in het wegdek, prachtig gewoon.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:01 schreef hiddit het volgende:
[..]
miss een idee om een gta v SC te maken??
nee juist niet. dan moet je 2 topics in de gaten houden.quote:
Nee, zijn al genoeg SC's. Zodra het spel uit is heeft iedereen het toch enkel nog over het spel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:01 schreef hiddit het volgende:
[..]
miss een idee om een gta v SC te maken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |